Lapsi ihastunut aikuiseen mieheen...

Anonyymi

hei olen 12 vuotias tyttö ja olen nyt tässä vähän päälle vuoden ihastunut vain aikuisiin ja tarkalleen miehiin ikä luokka sellaista 25-40 en tiedä onks se normaalia oon kuullu että pari kertaa joo mut tää on toistuvaa eikä mulla oo mitään tunteita alle 25vuotiaisiin jotenki tykkään siitä ku ne on nii aikuisia niihin on helppo turvautua.. onha se ny vähä outoa mutta mä jotenkin tiedän mitä teen, oon useempaan kertaan ajatellut kertoa jollekkin aikuiselle mutta ajattelen että siltä tulee vaan saarnaa tuntuu et kukaan kelle asiasta oon sanonu ei ymmärrä... haluan vastauksen näihin kysymyksiin 1:onko se ok ihastua aikuiseen toistuvasti, 2:pitäisikö mun kertoa jollekkin aikuiselle tästä, 3:jos sulla olis lapsi ja sillä olis tälläsiä tuntemuksia haluisitko tietää ne ja miten suhtautuisit asiaan... mielipiteitä saa jakaa vapaasti

8

2032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinun pitää kertoa heti ajatuksiasi äidille ja isälle. Tuollainen ihastuminen ei ole normaalia eikä turvallista sinulle.
      Juttele vanhempiesi kanssa, ole hyvä.

• Anonyymi

Ihastuminen tunteena on täysin normaalia. Tulihan sitä itsekin ihastuttua bändien keulakuviin ja haaveiltua heistä. Mutta todellisuus ja fantasiamaailma ovat kaksi eri asiaa.

Olet vasta kehittyvä lapsi ja aikuinen 25-vuotias näkee sinussa hyväksikäytön kohteen. Aikuinen ihminen ei koskaan näe sinua tasavertaisena ihmisenä parisuhteessa vaan hän näkee sinut hyödyn välineenä, jonka kehitystä, tunteita ja ajatuksia ei tarvitse ottaa huomioon.

Suosittelen sinua juttelemaan asiasta koulupsykologin kanssa. Keskustelut jäävät sinun ja psykologin välisiksi. :) Koulut taitaakin alkaa ihan pian. Hyvää alkavaa lukuvuotta.

• Anonyymi

"Aikuinen ihminen ei koskaan näe sinua tasavertaisena ihmisenä parisuhteessa vaan hän näkee sinut hyödyn välineenä, jonka kehitystä, tunteita ja ajatuksia ei tarvitse ottaa huomioon."

Eli tässä puhun nyt miehestä, joka väittää olevansa sinuun ihastunut, vaikka ei ole. Jos mies on kiinnostunut lapsista, niin kyseessä ei ole aito kiinnostus, eikä myöskään aito rakkauden osoitus.

Aikuinen ihminen, joka rakastaa sinua oikeasti, ei koskaan manipuloisi sinua, syyttäisi sinua, eikä käyttäisi hyväksi. Tätä lapsen voi olla hyvin vaikeaa tunnistaa, koska vieraat aikuiset voivat olla todella taitavia manipuloimaan ja vetämään sinua naruista. He eivät halua, että kyseenalaistat tai ajattelet itse.

Edelleen; juttele koulupsykologin kanssa, jos asia vaivaa. Hän on siellä sinua varten.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että tällaiset viestit on jotain ansoja pedofiileille. Varmaan tarkoitus on ihan hyvä, mutta jokin näissäkin mättää.

• Anonyymi

Maks 14 v. Sinulla on vielä paljon oppimista. Tuon ikähaarukan tyypit eivät reurustele sinukansa vaan ovt pervoja. Tuollaisten tyyppien ei kuuluisi liikkua vapaana yhteiskunnassa.

• Anonyymi

Tuollaista tulee mieleen Lolita elokuvasta, jossa vanhempi mies avioituu leskinaiseen saadakseen enemmän aikaa tytön kanssa.

• Anonyymi

ihastuminen on normaalia, mutta emt aikuiseen...?

• Anonyymi

Älä kerro kellekään kaada yks niist aikusist ja ala panna🥵

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2502
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1802
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1467
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      267
      1465
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1292
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      392
      1255
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      343
      1232
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      368
      1208
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe