Sen sinulle nainen annan kun sen aika on.
Mikään mahti maailman ei enää pysäytä tätä junaa joka liikkeellä on...
Palan taivasta ja ja...
8
840
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ai nyt kotimatkalla?
https://youtu.be/1vrEljMfXYo
Joskus tuntuu, kun palaan Jumalan luo, että palaan kotiin. Usein kun kuuntelee tälläisiä biisejä❤
Oli yks mies, jonka sydän tuntui kans kodilta, mut se meni menojaan.- Anonyymi
Turn offf eimia 🥊
- Anonyymi
Jos 53 vuotiasta pystyy paneen ja silleen ☺️🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos 53 vuotiasta pystyy paneen ja silleen ☺️🤢🤮
Ikinuoren narskuneidin mielestä ei vissiin pysty. 8]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikinuoren narskuneidin mielestä ei vissiin pysty. 8]
Ei todellakaan 🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Odotan junaa asemalla. Olen jo 1.5-2v istunut aseman pelkillä, odottanut ja odottanut. En odota, koska tietäisin junan olevan tulossa. Ei minulla sellaista tietoa ole. Ei se ole realistinen odotusarvo.
Odotan asemalla vain, koska omat tunteeni estää minua lähtemästä. Ei olisi oikein hypätä junaan, joka vie paikkaan johon en halua mennä. Ei rakkaus näytä poistuvan minusta näin helposti. Se on vahvaa ja syvää laatua. Ei auta kuin odottaa, että junasi asemalle saapuu ja yllättää minut tai sitten itse olen valmis matkustamaan uuteen paikkaan. - Anonyymi
Nousin kyytiin ja poistuin jo heti seuraavalla asemalla. Ei ollut oikea hetki matkustaa päätepysäkille.
- Anonyymi
VR --> Vain Rakkautta <3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 44456