eniten itsessäsi ?
Mitä ominaisuutta arvostat
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sitkeys.
- Anonyymi
Rehellisyys (inhoan valetta) ...ja empatian kyky ...ei tule muuta mieleeni nyt...
mimmimum-..mi- Anonyymi
Pilkuntarkka,m3ettivä pohjoispohjanmaalta.
Kyllästynyt itseeni.
- Anonyymi
Ihan kiva mies olet ,miksi kyllästynyt ....höpö ...höpö ...pää pystyyn.
mimmimum-..mi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kiva mies olet ,miksi kyllästynyt ....höpö ...höpö ...pää pystyyn.
mimmimum-..miElämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
Kauempana tuttuja, ihmiset vahettuu ei liiku, korona aikana ihmiset eivät liikkuneet.
Tytär käy kerran pari kuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
Kauempana tuttuja, ihmiset vahettuu ei liiku, korona aikana ihmiset eivät liikkuneet.
Tytär käy kerran pari kuussa.Tämä korona aika on vienyt kaikki ihmissuhteet jotenkin etäisiksi ...Vaikka poikani asuu aika lähellä niin joskus on aikoja ettei niin käy ...yksinäiseksi tuntee itsensä kun ei ole ihmis kontakteja...vaikka viesti ...ja puhelinkin toimii ....mutta se ei korvaa ihmistä...
mimmimum-..mi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämästä hävinny sisältö, joitakin vuosia sitten oli vielä lähikulmilla tuttava piirii ikäisiäni joiden kanssa kanssakäymisiä, nyt ei ketään.
Tytär käy kerran pari kuussa.Sepä se, kun ihminen saa merkityksen muitten ihmisten kautta.
Kun ei ole enää paljon läheistä eikä kavereitakaan
elämä tuntuu tarkoituksettomalta. Menetykset ovat raskaita.
Pala itsestä lähtee, kun läheisen menettää.
Ymmärrän sinua omasta kokemuksesta, tsemppiä sinulle,
Voimia, siunausta, valoa ja uskoa huomiseen kaikesta huolimatta. !
Niin kauan meillä on merkitys, kun meillä on yksikin ihminen,
joka tarvitsee meitä.
Sitten on vähän heikompaa, kun ei ole.
Sinulla on tyttäresi. Rakas läheinen ja suuri lohtu.
- Anonyymi
Rehellisyyttä !
- Anonyymi
Opiskelu, ikuinen opiskelija.... mikäs sen mukavampaa kuin oppia uutta.
- Anonyymi
Pidän itseäni epäonnistuneena luuserina vähän joka suhteessa. Syntymäni oli katastrofi perheellemme.
Etenkin näin masevaiheessa tämä tulee mieleen joka aamu. Ilman kanssaihmisten tukea en pärjää päivääkään.
Näin wanha luuserijätkän on ihan oikein todeta. Nyt jo edesmennyt viisas kyläläisnainen piti minulle rankan puhuttelun; viinankäytöstä sinä voit itse päättää. - Anonyymi
Olen täysin jäävi sanomaan itsestäni mitään.
On toisten tehtävä sanoa omien määritelmiensä mukaan mitä ominaisuuksia minulla on.
Minulle riittää, että saan suunnitella ja tehdä omia töitäni. Työ pitää virkeänä.- Anonyymi
"Olen täysin jäävi sanomaan itsestäni mitään."
"On toisten tehtävä sanoa omien määritelmiensä mukaan mitä ominaisuuksia minulla on."
En ymmärrä kuinka noin voisi olla, itse asiassa en edes usko sinun pystyvän "täysin jääväämään" itseäsi aina kun sinun pitäisi jotain itseäsi koskevaa sanoa.
Voihan se esmes työelämässä tai opiskeltaessa olla "toisten tehtävä sanoa jne., mutta kyllä se sielläkin on myös sinun itsesi tehtävä joka vain on tehtävä. Joskus on suorastaan pakko, joskus taas on suotavaa/viisasta/huomaavaista sanoa itse oma-aloitteisesti mitä ominaisuuksia itsellään on (ja mitä ei ole).
"Minulle riittää, että saan suunnitella ja tehdä omia töitäni. Työ pitää virkeänä."
Erakkonako elelet? Entäs tuo "Työ pitää virkeänä", itseäsikö tarkoitat?
Bessie
- Anonyymi
Ei nyt ole mitään lahjakkuutta mihinkään mutta näillä mennään
- Anonyymi
En ole missään hyvä mutta sitkeydellä, paneutumisella, innostuneisuudella ja ahkeruudella selviydyn vaikka mistä. Tietenkin selviytyminen vähenee iän myötä, sen ymmärrän ja hyväksyn luonnollisena huonontumisena.
Eli joku sisältä kumpuava voima ja tahto selviytyä, se on se mistä itsessäni tykkään.
Miches Qvist kirjoittaa. Pahinta ei ole lankeemus, vaan se että jää maahan makaamaan. Luin sen 15 vuotiaana ja se tuntui heti omalta. Onpas vaikeaa,
tänään arvostan yhtä ominaisuutta ja huomenna ehkä toista,
sitä yhtä ominaisuutta saa etsiä altaä kivien ja kantojen.
Luova hulluus on jotain sellaista , josta nautin suunnattomasti.- Anonyymi
Olen tosi hyvä kehumaan itteeni.
Minulla on niin paljon hyviä ominaisuuksia, eipä juuri muita olekaan, että on vaikea valita niistä parasta.
Mutta sanoisin, että tämä vaatimattomuuteni.- Anonyymi
Ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Nuorempana luuli jotain.
Myöhemmin on huomannut olevansa tavallinen mölö pösilö vaan.
Ehkä se on myönteinen puoli, että on jotenkuten pystynyt sopeutumaan siihen elämään, mitä ei ole halunnut. - Anonyymi
Olen vähäruokainen ja ahkera. Halpa pitää. Jano on joskus kova.
- Anonyymi
En ole jäänyt luiskaan makaamaan.
- Anonyymi
Olen perkeleen vihainen, kun laativat typeriä säännöksiä tähän maahan.
- Anonyymi
Niinkuin mitä typeriä säännöksiä ?
- Anonyymi
Mä olen shit kans vihainen, kun meillä on niin kummallinen perustuslaki.
Beng
- Anonyymi
Suora ja tasainen luonne, aina yhtä vihainen, huumori, kestävyys, paineen sietokyky, että mä olenkin hyvä!
- Anonyymi
Ollaanko me kaksosia?
Tosin ennen kun sanoin, että menen läpi vaikka harmaan kiven, niin kyllä nykyisin kierrän...
Beng
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1004919
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1734861Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?904360Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1172710Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372688- 442227
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian322134Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261900Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121811- 901806