Laitetaan tähän ketjuun kaipaajan syntymävuosi ja nimen eka kirjain.
1969 M
Syntymävuotesi
240
4148
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ei laiteta. Vaikka mä iskisin tähän nyt meidän molempien kaikki nimet, osoitteet, puhelinnumerot sotut ja hetut ja linkit naamakuviin niin AIVAN TURHAA. Joten ei.
T- Anonyymi
Anonyymi08.08.2021 20:16
Juuri näin mikäli vastaat Puhelimeen:
Sieltä kysytään: Oletko se ja se ja mikäli
vastaat; Kyllä.
äänesi on tallennetu ja sitä voidaan käyttää
hakkeroimiseen.
Olen itse saanut vastaavia kyselyitä.
Kun ne kysyvät nimeäni niin vastaan:
"En ole olen kaverini puhelimessa hän joutui
mielisairaalaa ja sinne ei saanut ottaa
puhelinta mukaan"? - Anonyymi
76T🙈
- Anonyymi
76T kaipaa Jannaa ? Ei kyl, hiukan pieleen..😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
76T🙈
Kaipaatko Mn 77?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaatko Mn 77?
Voin mä suakin kaivata, ei kai sen niin väliä sit ketä täällä kaipailee😅alunperin 74Mm täällä kaipailin mutta ei jaksa, ajanhaaskuuta.
76Tn
- Anonyymi
-80 J
- Anonyymi
❤❤❤
- Anonyymi
-77 A
- Anonyymi
79 R
- Anonyymi
99 T
- Anonyymi
91 T
- Anonyymi
-68 J
- Anonyymi
1964 T
- Anonyymi
71 P
- Anonyymi
82 E
- Anonyymi
90 Janette
- Anonyymi
85 P
- Anonyymi
-89 J
- Anonyymi
92 J
- Anonyymi
Ketäs ikävöit? Naista vai miestä, nimikirjain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketäs ikävöit? Naista vai miestä, nimikirjain?
Tääl toinen 92J joka ikävöi S
- Anonyymi
1987 S
- Anonyymi
💙 -Sinnikäs ihailijasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💙 -Sinnikäs ihailijasi.
Kuinka sinnikäs? Mistä vuodesta asti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka sinnikäs? Mistä vuodesta asti?
2016.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2016.
Ihan väärä vuosi.
- Anonyymi
1950 P
- Anonyymi
78 J
- Anonyymi
❤❤ 78H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤❤ 78H
Mitä..onko H 78 vaihtunut mies irl ? Naimisissa, perhe ja kaikki.
Ohhoh! M75 toivottaa Onnea uuteen suhteeseen.
- Anonyymi
2006 SikaKyösti
- Anonyymi
oli vuosi -48 milloin tapahti homoseksuaalien perunapellon tuhoamissuunnitelman atomipommilla operaation suunnittelemisen aloite, esikansliaan, minkä vuoksi afrikan kaikki tummahipiäiset lapset eivät saaneet perunia, operaation toteuduttua, ensiksi kaadettin hirvet, sitten laukaisuknappia painoi jokin paineltu homo, homosembaloiden seuroissa, mikä on täysin selvvä aasia, eiku asia, joka kattaa syytöksen, miltei puollustukseksi.....
https://www.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM- Anonyymi
sellaisia jotkut ovat, viilettävät pitkin maita ja mantuja, jos se vain on mahdollista..
- Anonyymi
1850 L
- Anonyymi
1962 T
- Anonyymi
oon inansa vanhempi
- Anonyymi
-84 E
- Anonyymi
Eikö oo ketää 1960? Oonko arvannut väärin?
- Anonyymi
Ei kun mun piti laittaa itse kaipaamani henkilön syntymäaika. Jotenkin veikkaisin 1960, varmaa tietoa ei ole. Hän juo iltateen ilman maitoa!
- Anonyymi
No on 1960 J.
- Anonyymi
72 H
- Anonyymi
Ketä kaipaat?
- Anonyymi
95 S
- Anonyymi
-76 A
- Anonyymi
98 R
- Anonyymi
M vai N?
- Anonyymi
86-N
- Anonyymi
Ketä ikävöin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ikävöin?
En tiiä mutta minä ikävöin T-naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... Täällä T - Nainen joka ikävöi N:ää. Mikä ilmansuunta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm... Täällä T - Nainen joka ikävöi N:ää. Mikä ilmansuunta?
Länsi-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Anonyymi
89H
- Anonyymi
Syksyllä synnyit, veikkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksyllä synnyit, veikkaan?
En
- Anonyymi
2019 h
- synnyin uudelleen kun rakastuin- Anonyymi
Siis rakastuit 2019?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis rakastuit 2019?
Niin pääsi käymään.
- Anonyymi
Minä taas rakastuin Hoohon, mutta oikeastaan jo 2018 puolella. 2019 oli tietyllä tavalla selkeämmin alku tai loppu (muttei tunteitteni) miten sen nyt haluaa määritellä…Hänkin järisytti maailmani (jo 2018) perusteita myöten ja moni asia meni uusiksi, ei suoraan hänen takiaan, mutta sen takia mitä tajusin itse itsestäni ja elämästä myös. Nyt olen paljon onnellisempi kuin vuonna 2018.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas rakastuin Hoohon, mutta oikeastaan jo 2018 puolella. 2019 oli tietyllä tavalla selkeämmin alku tai loppu (muttei tunteitteni) miten sen nyt haluaa määritellä…Hänkin järisytti maailmani (jo 2018) perusteita myöten ja moni asia meni uusiksi, ei suoraan hänen takiaan, mutta sen takia mitä tajusin itse itsestäni ja elämästä myös. Nyt olen paljon onnellisempi kuin vuonna 2018.
Voisin lainata sua muuttamalla tuota vuosilukua:
2020 oli tietyllä tavalla selkeämmin alku tai loppu (muttei tunteitteni) miten sen nyt haluaa määritellä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2020 oli tietyllä tavalla selkeämmin alku tai loppu (muttei tunteitteni) miten sen nyt haluaa määritellä..itselläni 2021 kunnes tajusin kunnolla, ihana Hoo sydämessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselläni 2021 kunnes tajusin kunnolla, ihana Hoo sydämessäni.
Lucky H
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselläni 2021 kunnes tajusin kunnolla, ihana Hoo sydämessäni.
Tämä hoo on ollut ihan ikävissään nyt 2021.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pääsi käymään.
Söpöö. ❤️ Toivottavasti rohkeutesi riittää ja pidät häneen yhteyttä (ellet siis vielä ole laittanut mitään viestiä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpöö. ❤️ Toivottavasti rohkeutesi riittää ja pidät häneen yhteyttä (ellet siis vielä ole laittanut mitään viestiä).
Söpöö, ei vaan ole numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kans ikävä Hoota, vaikka vähän aikaa sitten vielä nähtiin ei siis enää nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kans ikävä Hoota, vaikka vähän aikaa sitten vielä nähtiin ei siis enää nähdä.
Meidän näkemisestä on pitkä aika jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta nyt?
Ei kun 2021 ollut VAIN ikävissään. Ennen koronaa oli vähän muutakin kuin pelkkää ikävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2020 oli tietyllä tavalla selkeämmin alku tai loppu (muttei tunteitteni) miten sen nyt haluaa määritellä..Tuo 2020 taas sopii mulle ja naiselle. K mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo 2020 taas sopii mulle ja naiselle. K mies.
Ei se osu, olen vaalea.
- Anonyymi
92 H
- Anonyymi
87 T
- Anonyymi
Juu näin mää muistelisin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin mää muistelisin 🤭
Turha muistella sinun.
- Anonyymi
76 M
- Anonyymi
80 K
- Anonyymi
86 P
- Anonyymi
60 E
- Anonyymi
78 R
- Anonyymi
Yksi Ässä lisää listaan, vuotta en kyllä laita, mutta seitkytluvulle lukemat osuu.
- Anonyymi
Ketä kaipaat S?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kaipaat S?
Kaipaan miestä, jota en enää tule näkemään (todennäköisyys).
- Anonyymi
-71?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-71?
Ei 1971.
- Anonyymi
80-luvun loppupuoli ja M
- Anonyymi
67 S
- Anonyymi
80 R
- Anonyymi
Täällä myös -80 ja R
- Anonyymi
-90 ja se kuuluisa J.
- Anonyymi
Johannes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes
Enpäs ollut, pitkä on oikea nimi mullakin ja tutut kutsuuvat lempinimellä, mikä myös on J alkuinen ja 5 kirjainta siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpäs ollut, pitkä on oikea nimi mullakin ja tutut kutsuuvat lempinimellä, mikä myös on J alkuinen ja 5 kirjainta siinä.
Eli jännä(mies) 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalmari, Jallu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jalmari, Jallu?
Ehhei kumpikaan eikä Jännäkään.
- Anonyymi
62J
- Anonyymi
Mies?
- Anonyymi
1974 ja K(n)
- Anonyymi
Faktaa pöytään. En tiedä
- Anonyymi
(•)(•)
- Anonyymi
Omaa syntymävuottasi kysyttiin? Miten niin et tiedä? Katso ajokortista.
- Anonyymi
75M
- Anonyymi
Arvasimme, että mummoikäinen olet, kaivatuista kirjoittava.
- Anonyymi
Olen kyllä mies : )
- Anonyymi
Minua nauratti tuo aivan sama asia, huvinsa kullakin 😁
- Anonyymi
Että ihan kavereitten kanssa kimpassa kaipailette ja arvuuttelette? Ei taida pissiliisat käydä vessassakaan yksin.
- Anonyymi
81 J
- Anonyymi
72 M
- Anonyymi
Onks tää naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
83 T
- Anonyymi
69 E
- Anonyymi
79 T
- Anonyymi
1940G
- Anonyymi
60 K.
- Anonyymi
98 S
- Anonyymi
96 K (n)
- Anonyymi
84 H (n)
- Anonyymi
<3
- Anonyymi
97 H (n)
- Anonyymi
2000 S
- Anonyymi
94 H
- Anonyymi
2002 E
- Anonyymi
98 S
- Anonyymi
2001 J
- Anonyymi
1999 K
- Anonyymi
1983 Heli a
- Anonyymi
95 L
- Anonyymi
92 H
- Anonyymi
-78 p
- Anonyymi
Nainen? Treffeille? Ja heti?
- Anonyymi
1997 P
- Anonyymi
01 P
- Anonyymi
1989 K
- Anonyymi
97 M
- Anonyymi
1963 H
- Anonyymi
93 K (n)
- Anonyymi
65 S
- Anonyymi
80 J
- Anonyymi
92 J
- Anonyymi
44 L pommituksen aikaan
- Anonyymi
90 H (n)
Ei tartte, tietää kyllä nimeni, ikäni ja sukupuoleni.
- Anonyymi
Ketjun ainoa ja älykkäin kommentti.
Jotenkin kuvottavaa monet henkilökohtaiset lypsykysymykset, koska vastaukset ovat yhtä lailla anojen kirjainsepustusta. - Anonyymi
Tietääkö nimimerkin?
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö nimimerkin?
Aivan varmasti tietää. En ole mitenkään peitellyt tai salaillut tunteitani häntä kohtaan, vaikka ne järjettömille hänestä ehkä tuntuukin. En vaan pysty olemaan tuntematta mitä tunnen. Out of control system.
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin kuvottavaa monet henkilökohtaiset lypsykysymykset, koska vastaukset ovat yhtä lailla anojen kirjainsepustusta.Hmm, vaikea noista on päätellä mitään. Sama nimikirjain ja vuosiluku on tuhansilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö nimimerkin?
En omista täällä nimimerkkiä.
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Hmm, vaikea noista on päätellä mitään. Sama nimikirjain ja vuosiluku on tuhansilla.
Näinhän täällä on tapana viestitellä. Harvemmin onnistuu arvonta itse kohteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän täällä on tapana viestitellä. Harvemmin onnistuu arvonta itse kohteeseen.
Joo.
Mä lähinnä puran sydämeni painetta, etten tule hulluksi. Taino johan mä taidan olla, ainakin ihan hulluna häneen. Joka solu huutaa, että haluan sut, vaikka järki sanoo että turpa kiinni idiootti. Pitäisi olla huolellisempi, ettei menetä sydäntään ja järkeään, kaikkea olemassa olevaa, eikä kulkea aortta auki suloisia vastaan. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin kuvottavaa monet henkilökohtaiset lypsykysymykset, koska vastaukset ovat yhtä lailla anojen kirjainsepustusta.sinäkin kuitenkin luet näitä kieli pitkällä. Mua kuvotti sun kommentti. Perseennuolija olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinäkin kuitenkin luet näitä kieli pitkällä. Mua kuvotti sun kommentti. Perseennuolija olet.
Kieli pitkällä en ole lueskellut, etkä tule mun kieltäni koskaan näkemäänkään, Luojan kiitos.
Onko oma kommenttisi kuinka fiksua tekstiä? Ei monenkaan mielestä, sanoisin.
Ei ole ollut koskaan tarvetta miellyttää tai muutenkaan saavuttaa palstalla mitään erikoista.
Saan olla samaa mieltä tai eri mieltä asioista, Sinä et mielipiteeseeni vaikuta pätkääkään.
Huomasinkin vastaukseni kohdistuvan rekkautuneelle! Siitä siis sun kenkä puristaa.
Taidat olla itse kuvotuksen esimies. - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Joo.
Mä lähinnä puran sydämeni painetta, etten tule hulluksi. Taino johan mä taidan olla, ainakin ihan hulluna häneen. Joka solu huutaa, että haluan sut, vaikka järki sanoo että turpa kiinni idiootti. Pitäisi olla huolellisempi, ettei menetä sydäntään ja järkeään, kaikkea olemassa olevaa, eikä kulkea aortta auki suloisia vastaan. :)Käyt kovaa sisäistä eipäsjuupas taistoa, johon kirjoitus tuo omaa helpotusta aika ajoin.
On se hyvä kun solujen äänet ovat harvojen kuultavissa. Siksipä järki osattava pitää soluista erillään, turhaan hamuilee ja tekee omia erikoisia sydäntä hamuavia siirtoliikkeitä.
Palstajärjen pysyttävä kasassa, sitä voidaan vielä tarvita ja jopa joutua käyttämään:) - Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Hmm, vaikea noista on päätellä mitään. Sama nimikirjain ja vuosiluku on tuhansilla.
Tai kymmenillä?
- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
84 M
- Anonyymi
M nainen 1965
- Anonyymi
1928 Fanny
- Anonyymi
1903 Tiltu
- Anonyymi
Olen saman ikäinen kuin ap.
- Anonyymi
2005 N
- Anonyymi
Olen miestä n. 8 vuotta vanhempi (luulisin) yhdestä ammattilaisverkosta netistä löysin. Jos ri nyt sitten ollut hänen kaimansa sukunimeä myötrn. Kun siellä alkoi näkyä naisten kuvia niin en enää käynyt siellä (satutti).
- Anonyymi
Kun lukee palstaa ja näitä vuosilukuja ja juttujen tasoa. Niin täytyy sanoa että näköjään keski-ikäiset ei osaa käyttäytyä kuin ihmiset.
- Anonyymi
Sanos muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta
Lisäisin ettei keski-ikäiset alennu nuorisoketjun ikäkyselyyn
- Anonyymi
Täällä ei ole nuorisoa. Lainkaan.
- Anonyymi
En sanoisi 90-luvulla syntyneitä keski-ikäisiksi. Kyllä ne sekojutut tulee aivan takuulla nuorisolta. Se sekopäisin nainen kertoi olevansa noin 30v. Siis se ei.mia-harhoissa pyörivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sanoisi 90-luvulla syntyneitä keski-ikäisiksi. Kyllä ne sekojutut tulee aivan takuulla nuorisolta. Se sekopäisin nainen kertoi olevansa noin 30v. Siis se ei.mia-harhoissa pyörivä.
Ensinnäkin jos joku kertoo täällä olevansa jotain. Niin todennäköisesti se ei pidä paikkaansa. Se joka kertoo olevansa 20 nainen voikin olla oikeasti 56 vuotias karvainen mies. En usko näihin ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensinnäkin jos joku kertoo täällä olevansa jotain. Niin todennäköisesti se ei pidä paikkaansa. Se joka kertoo olevansa 20 nainen voikin olla oikeasti 56 vuotias karvainen mies. En usko näihin ollenkaan.
Kyllä hermostuneelta tulee usein totuus. On niin kärttyisenä että unohtaa esittää mitään. Hän myös kirjoittaa usein, että mies haluaa viiskymppisiä akkoja vaikka hänkin on täällä. Kyllä se kolmekymppinen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin ajattelit, että nuo vuosiluvut on kaikki totta kun aloit arvostella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hermostuneelta tulee usein totuus. On niin kärttyisenä että unohtaa esittää mitään. Hän myös kirjoittaa usein, että mies haluaa viiskymppisiä akkoja vaikka hänkin on täällä. Kyllä se kolmekymppinen on.
Eimia on kirjoitellut tänne sellaisia mitä idolisoi 50 vuotiaar
Audreu hedburn??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1990 luvulla ja 2000 luvulla teinejä
Olleet 30 vuotiaat ei ihaile mustavalkofilmien eukkoja
Ne ei edes tunne nimeltä sellaisia kuin monroen
Muuten ne tietää shakiran, Britney spearsin, beyoncen, rihanna, spice girlsit, bactreet boyssit
Eimia myös kavahtaa 1950-1960 luvuilla kasvaneen tyyliin 1990-2000
Luvulla muotia olleita stringejä, lantiofarkkuja ja hyvin paljastavia microshortseja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taasen perään kuuluttaa pitkiä peittäviä mekkoja tyyliin 1959-1960 luku kellohameineen
Tyyliin audreu hedburn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taasen perään kuuluttaa pitkiä peittäviä mekkoja tyyliin 1959-1960 luku kellohameineen
Tyyliin audreu hedburnEli eimian mielestä sovelias pukeutuminen
https://www.stuntman.fi/kellohame---valkoinen
Eimian mielestä ”kuvottava” pukeutuminen
https://youtu.be/AJWtLf4-WWs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli eimian mielestä sovelias pukeutuminen
https://youtu.be/AJWtLf4-WWsTämäkin tyttis taitaa olla holhouksen alla 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin tyttis taitaa olla holhouksen alla 🤣
Ja jos ei ole, niin selvästi pitäisi xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli eimian mielestä sovelias pukeutuminen
https://youtu.be/AJWtLf4-WWsVoi kuule, muut eivät ole niin kiinnostuneita eimiasta, kuin sinä. ihan sama mitä hän pukeutumisesta ajattelee. Sun kannattaa ottaa häneen suoraan yhteyttä kun olet noin rakastunut. Turhaan sitä täällä noin paljon puit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kuulla mitä oikeasti ajattelen tästä kyselystä. Nytkin ihmiset laittavat oman syntymävuoden tänne ja sen jälkeen joku hakkeroituu heidän tietoihin. Pustyy kokeilemaan syntymävuotta aika moneen salasanan yms. Olen naimisissa tietoturva asiantuntijan kanssa ja yleensä tulee vain mieleen näitä juttuja että ovat jotain kalastelu viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kuulla mitä oikeasti ajattelen tästä kyselystä. Nytkin ihmiset laittavat oman syntymävuoden tänne ja sen jälkeen joku hakkeroituu heidän tietoihin. Pustyy kokeilemaan syntymävuotta aika moneen salasanan yms. Olen naimisissa tietoturva asiantuntijan kanssa ja yleensä tulee vain mieleen näitä juttuja että ovat jotain kalastelu viestejä.
Olenkin itse niitä harvoja, joka jätti syntymävuoden kertomatta kokonaan.
Ei anna mitään lisäarvoa tässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos ei ole, niin selvästi pitäisi xD
Valitettavasti tuo kaikki mitä tänne suoltaa ja se katkeruuden määrä jostain oman suhteensa pilaamisesta (yhtään edes välttävästi toimivaa suhdetta ei palstakirjoittelulla pilaamaan) on huolestuttavaa.
Ihminen, joka tarvitsisi isosti apua ja tarvitsisi tukea tunteiden käsittelyyn, saa täällä lisää p-skaa niskaan omasta käytöksestään (syystä toki, koska käyttäytyy asiattomasti). Ja loppu tuloksen näkee täällä päivittäin…. Suomen mielenterveyden ja avohoidon tilanne ei ole kovin hyvä. Eikä hoitoon pääsy itsestään selvyys.
Mitä terve voi omalta osalta tehdä, on olla provosoitumatta. Tietysti, jos kaksi samassa jamassa olevaa keskustelee, voi jälki olla rumaa, mutta jos omat asiat on kunnossa kannattaa jättää omana arvoonsa.
- Anonyymi
1998 R (n)
- Anonyymi
T 2001
- Anonyymi
Sehän on ku Terminaattorin malli.
- Anonyymi
Ei tiedä mun syntymävuottani ja tuskin nimeäkään muistaa? Tästä ei apua mulle niin en laita.
- Anonyymi
Uittuilun mestaruussarjalainen vm. 1970.
- Anonyymi
1925 M
- Anonyymi
1990 ja E
- Anonyymi
82M
- Anonyymi
Kuusnelkku S.
- Anonyymi
81K
- Anonyymi
91 K
- Anonyymi
96 T
- Anonyymi
06 T
- Anonyymi
1978 M
- Anonyymi
1998 M
- Anonyymi
1971 J
- Anonyymi
1974💗
- Anonyymi
❤️1979
- Anonyymi
76J
- Anonyymi
Saanko kysyä kaivattusi syntymävuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä kaivattusi syntymävuotta?
En tiedä tarkkaa vuotta. Minua selkeästi nuorempi nainen.
- Anonyymi
1823 muumio :D
- Anonyymi
Jiiseitunkasi.
- Anonyymi
56 J
- Anonyymi
vai 65J?
- Anonyymi
tietojen kalastelija tiedustelu trolli
- Anonyymi
Joku 30v janna ja 50v tommi
- Anonyymi
J 1984
- Anonyymi
Ihana ❤️
- Anonyymi
2015 S
- Anonyymi
Tähän mennessä tässä listassa (johon ei suurin osa varmana edes osallistu):
17 J
12 T
12 M
11 S
10 H
9 K
7 P
6 R
6 E
monia 1-5 kpl
Alkukirjain on heikko tunniste, vaikka vähän parempi kuin 3 milj. Vaalea hiuksista ja 4 milj. Sinisilmäistä.- Anonyymi
Olen aina sanonut, että etukirjain on huono tunniste. Se karsii vääriä pois, mutta ei tuo sitä oikeaa esille. Hyvä tunniste on jotain ihan muuta. Hyvää tunnistetta ei muut edes tajua välttämättä tunnisteeksi.
- Anonyymi
Tämäkö on se erotiikka sivu?
- Anonyymi
09Q
- Anonyymi
11 Å
- Anonyymi
54 J
Yst. 79 P - Anonyymi
36 B
- Anonyymi
69 B==D
- Anonyymi
Vois kaipailla 69 M A
- Anonyymi
90 T
- Anonyymi
1932 Ö
1984 K
- Anonyymi
1964 C
- Anonyymi
1896 Kellokosken Prinsessa
- Anonyymi
:D :D Kellokoski elää ja voi hyvin!
- Anonyymi
1996 H
- Anonyymi
82 M
- Anonyymi
n vai m?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n vai m?
N on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
n vai m?
Nuaras
- Anonyymi
^Å^e_t
- Anonyymi
2007 Pablo
- Anonyymi
1990 P
- Anonyymi
1969 ahmed
- Anonyymi
1965 kai Pekka Haa..
Pegu - Anonyymi
Taidat olla tietojenkalastelija? En vastaa sun kyssäreihin.
- Anonyymi
73 s
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790