Rakkaussuhteistaan tunnettu ruotsinsuomalainen on kuollut. Korona vei. Mitens koronat Pattayalla?
S
Maire Pehkonen, 76, on kuollut Gambiassa
35
231
Vastaukset
- Anonyymi
Avio liitto Jarjun kanssa oli, Pehkosen kuudes, ja neljäs gambialaisen miehen kanssa. Pehkonen oli, yli 40 vuotta, Jarjua vanhempi... minulla, ja vaimollani, ei paljon ikä eroja ollen, sanonko..... jäköön. By NumBall HNN 63v.
- Anonyymi
Voit jättää suon ässän pois kirjoituksistasi, mutta jatka vaan koska siitä nautit toisaalta.
En vaivaudu kirjautumaan tämän kommentin takia rakas.
S- Anonyymi
"Voit jättää" ... yyh nyyh byää byää ... 55555
VITTUMIKÄIDIOOTTI!!!
§ & §
- Anonyymi
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
ThaiLady- Anonyymi
Ole hyvä ja aloita omalta osaltasi esimerkkiä näyttäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä ja aloita omalta osaltasi esimerkkiä näyttäen.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SDéjà-vu !!
- Anonyymi
Horon vei horona
- Anonyymi
Horottelusi pikkusieluista ollen.
”Ruotsalaiset hullaantuivat räväkästi ja värikkäästi asioista puhuneeseen elämänmyönteiseen naiseen, minkä vuoksi Expressen on seurannut tämän kuulumisia tiuhaan.”
Miksi siis senssukka kirjoittelet alatyylisesti Pattayan rakkaista?
- Anonyymi
Napoleonin Mopo
- Anonyymi
Meidän suppilautaa melotaan gambialaisella melalla. Vauhti nousee keposesti 10 solmuun.
- Anonyymi
Mitäs sillä lavattomalla päällä hommataan ?
- Anonyymi
eli nyt
kuukerin nelli
nuolematta jää
maailma pelastuu hiilinielut lisääntyy - Anonyymi
Mihinkähän naiset jäänteet kuskataan, Ruotsiin vai kotiseudulleen Savoon.
- Anonyymi
Halusi tulla haudatuksi kookospuistoon.
- Anonyymi
Gambia sai vähemmän olympiamitaleita kuin Suomi.
- Anonyymi
Yleisurheilussa isosta kullista on pelkkää harmia. Leskirouvien vokottelussa siitä on suurta hyötyä. Kiekkojengissämme oli kaveri nimeltä "Halko". Se ei ollut hänen oikea nimensä eikä se lempinimi tullut siitä että hän oli kova hakkaamaan halkoja. Halko oli hyvä osoitus siitä että ei tarvi mies muita avuja kiinnostaakseen naisia kuin ison jortikan. Kaikki halusi nähdä sen. Miehetkin, koska siitä oli niin paljon puhetta. Se oli kuin siluetti tuomiokirkon ja varmasti sekoitti pään joka pirkon. Jos jollakin oli polttarit, niin halko otettiin mukaan show-mieheksi. Naiset maksoivat nähdäkseen sen. Nuoretkin naiset.
TT - Anonyymi
Hambit haŕrastaa ikineitien tyydytystä. Se käy liikunnastakin.
- Anonyymi
Gambia ei yltänyt mitaleille. Maalta puuttuu urheilukulttuuri aivan kokonaan.
- Anonyymi
Suomessa asuu 1200 gambialaistaustaista. Muistelen, että thaikkuja olisi 5 kertaa enemmän ?
- Anonyymi
Suomi-thai avioliitot oli aiemmin kärjessä ulkomaalaisten kanssa solmituissa liitoissa, mutta irak-suomi liitot meni ohi 2019 vuonna. 10 tuhatta thaikkuliittoa ja 11 tuhatta irakliittoa taitaa olla tilanne nyt. Arvaa montako irakilaista naista on noissa suomi-irak avioliitoissa? Niitä on tasan nolla.
- Anonyymi
Reikärinkeli on nyt tarjouksessa? Onko?
- Anonyymi
Viipurinrinkeli on pysyvästi edullinen
- Anonyymi
Koko Afrikan alue on nyt punaista, sinne ei ole mitään asiaa.
- Anonyymi
Kun toosa kutisee, ei sillä ole merkitystä.
- Anonyymi
Miksi tällaista sanotaan
- Anonyymi
Syyntakeinen?
- Anonyymi
jaaha, lähtenyt kuin kuppa töölööstä, ja tilalle on tulleet sähkölaudat, joilla kansalaisia telotaan, nekin saisi lähteä
- Anonyymi
Pehkon sisällä on käynyt niin paljon mustaa makkaraa että niistä saisi rakennettua kapulasillan imatrankosken ylitse.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049