"Lihatiskillä ostetaan koiralle, Bjösse IV:lle sisäfileetä. Se maksaa viisikymppiä kilo, mutta Bjösse ansaitsee vain parasta."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008167867.html
Tuollaisia ne rakkihullut ovat sosiaalipummeista miljonääreihin ja tuokin saa miljoonien tukiaiset valtiolta vuosittain. Kunnon verot rakeille, 1000-3000/vuosi , niin loppuu pahimpien ilmastotuholaisten hyysääminen useimmilta.
Rakille sisäfilettä
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Ympäristötukiakin ammettu miljoonia ja stten tuhlaa rahat rakkinsa syöttämiseen sisäfileellä ja muuhun saastuttavaan. Kaikki tuet pois miljardööriltä, verorahoille parempaa käyttöä, rakeille 1000-3000€/vuosi haittamaksu.
- Anonyymi
Meillä syö perunakuoret ja kaikki ruuanjätteet. Samaa rotua kuin Bjösse ja muutakin iloa on siitä rodusta. Muffe on opetettu nuolemaan palleja jotta uros ihminen saa täyden nautinnon. Myös naisen jalkoväli saa oman osansa muffen nuolemisesta yhteisen tupkion aikana. Tietenkin tulehdusvaara on olemassa jos muffe nuolee liian innokkaasti..
- Anonyymi
Käskytä koiraa käymään kiinni naisen sisäfileeseen ja hyppää selkää bosse.. Nuolettaminen vanhanaikaista.
- Anonyymi
Ilmankos wiklöf rakastaa rakkiaan.
- Anonyymi
Melusaaaateelle 10 000 euronvuosivero
- Anonyymi
Onneksi tästä rapusta hävisi rakit, rohkeasti vaan palautetta meluajille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354025- 693172
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171650
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207