Englantia your coinbase verification code .... . .... . . en jaksa kaikkea kirjoittaa mitähän on?
Vastaukset 9
- Anonyymi
Saan jatkuvasti alla olevia AUTHMSG -tekstiviestejä, jotka sisältävät turvakoodeja. En tiedä miksi saan tekstiviestejä ja haluaisin jonkun selittävän tämän minulle. Ja saako kukaan samanlaisia AUTHMSG -tekstiviestejä? ulkomaisilta sivuilta
- Anonyymi
Sain tänään ekan kerran viestin samasta paikasta. Mun puhelimella ei linkkiä onneksi pysty aukasemaan, mutta ihmettelin. Mulla siinä luki että "AntenniTV.fi vahvistuskoodi on xxxxxx (koodi)...en ole pyytänyt mitään vahvistuskoodia, joten mikähän tuo oikeasti on???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain tänään ekan kerran viestin samasta paikasta. Mun puhelimella ei linkkiä onneksi pysty aukasemaan, mutta ihmettelin. Mulla siinä luki että "AntenniTV.fi vahvistuskoodi on xxxxxx (koodi)...en ole pyytänyt mitään vahvistuskoodia, joten mikähän tuo oikeasti on???
Huijaus..
- Anonyymi
Ei kannata avata.
Päätteet ru jne.
Milloin paketti tms tulossa.
Ryssän viestejä - Anonyymi00009
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata avata.
Päätteet ru jne.
Milloin paketti tms tulossa.
Ryssän viestejäMullekkin tuli viesti ai et ryssiä? Kaikki jonkun muun syyksi ja kotimaan omat paskakasat.
- Anonyymi
Verkkohuijausta. Kannattaa ppistaa heti, ei avata. Keraavat tietojasi.
- Anonyymi
Kaverille soitettiin tänään japanista
- Anonyymi00010
Joku yrittää perustaa "jotain" tiliä tai muuta ja sinua pyydetään vahvistamaan se. Älä siis vastaa ja poista viestit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va761991Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661239Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu251042- 1411028
- 91729
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa118712- 45697
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63662- 59655
- 59608