Instagram ei toimi / Instagram häiriö 2021
Nähtävästi minun lisäkseni muutamalla Instagram käyttäjällä on ongelmia Instagram tilin kanssa.
Mikään, siis >mikään< ei lataudu omalla Instagram tililläni. Jokaisen epäonnistuneen Instagram toiminnonohjauksen jälkeen Instagram hokee tekstiä "syötettä ei voitu päivittää".
Odotellaan josko korjaantuisi. Hyvä vaan tietää, että ongelma on laajempi eikä rajoitu pelkästään tiettyyn käyttäjään. Luulin jo, että olen saanut bannit.
Instagram ei toimi / Instagram häiriö 2021
3
1606
Vastaukset 3
- Anonyymi
Eilen illalla 11.9. ja edelleen 12.9. mulla ollut monta tuntia tämä vika... oon yrittänyt uudelleen ladata appia, mennä selaimen kautta, ei toimi. No hitto jos ei palaa, niin mun sometus on sit hetken tauolla.... ehkä tekee vain hyvää 😆
- Anonyymi
Toimimattomana koko kesän ja syksyn mobiilidataa käyttäessä. Tuntuu, kuin data ei riittäisi sovellukselle, vaikka kaikki muu, esim YouTube ja WhatsApp lataa ihan ok. Poistin sovelluksen ja latasin uudelleen, silloin toimi sen päivän ajan, muttei sen jälkeen.
Tästä on kyse, eli ongelman juuret ovat itse asiassa Facebookissa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/17141201/facebook-ja-siihen-liittyvat-palvelut-eli-instagram-ja-whatsapp-ovat-pimennossa----
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561