anteeksi rakas tuo otsikko. Haluan vaan sua niin paljon ja lomakin. Öitä.
det glider in..
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska teet asian eteen jotakin? Eikö olis jo aika?
- Anonyymi
Olisi tietysti. En vaan tiedä mitä voin tehdä enemmän.
Pikemminkin otsikosta tulee mieleen Leijonien eka maailmanmestaruus vuodelta -95, ja miten ruotsalaiset olivat olleet niin varmoja mestaruudesta Globenilla jo ennen kisoja, että olivat säveltäneet kyseisen biisin joukkueen tunnusbiisiksi. Kiitos muun muassa Hupu-Tupu-Lupu -ketjulle, ralli päätyi suomalaisten hoilattavaksi Jellonien voittaessa isäntämaan finaalissa 4-1.
Samalla vähän flashbackina omiin teiniaikoihin, näin urheiluhistorian kertauksen ohella.- Anonyymi
Hienosti muistit!
- Anonyymi
Alotus taas joltain nykypäivän jatkuvasti vaihtuvien seksikumppaneiden harjoittajalta, kun det glider in eli ihan mikä vaan sinne sisään luikahtaa. Den olis eri juttu.
- Anonyymi
Ihan elän ilman seksiä häntä odotellessa. Ehkä se liukkaus viittasi siihen miten haluaa? Haluton on vähän kuiva katos.
- Anonyymi
Miten pitkälle olet mies valmis menemään oman kaivattusi suhteen?
- Anonyymi
Olen nainen.
- Anonyymi
Noloa
- Anonyymi
Niinpä 🤭 saunassa
- Anonyymi
Den.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537