Työalueeni vaihtui sain lähiöstä taloja joissa on paljon mt ja huumeongelmaisia,edellinen varoitti että asukkaat voi olla arvaamattomia häntäkin oli seurailtu ja tuijoteltu ja ängetty väkisin samaan hissiin yms.ei mitään vakavampaa mutta silti...
Että mitä jos jollakulla napsahtaa? Lyönkö mopilla,kiljunko vai mitä?? En ole mitään nyrkkeilijä mallia kuitenkaan
Mitä teette jos asiakas käy päälle?
4
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä sun pitää esimiehen puoleen kääntyä heti.
- Anonyymi
:D hyvä idea muute mutta mun pomo on 63v täti eikä todellakaan seuraa mua koko ajan
- Anonyymi
Ensinnäkin. Älä usko kaikkea, mitä ihmiset kertoo. Meidän talossa on ihan normaalia, että hississä kulkee useampia henkilöitä kerrallaan.
Jos joku uhkaa sinua, niin huudat niin kovaa kuin ossat ja vapauduttuasi soitat hätänumeroon. - Anonyymi
Pidät kännykän taskussa. Olet ystävällinen, et tuttavallinen. Pidät fyysisen välimatkan ihmisiin ja teet töitäsi.
Jos työsssäsi kohtaat väkivallan uhan, ilmoitat välittömästi poliisille, sekä työnantajallesi kun voit.
Muussa tapauksessa kilju niin lujaa kuin voit, ja juokse. Ilmoita vasta sitten ylläkerrotuille tahoille.
Ellet ehdi/pääse pakoon, sitten astuu kuvaan vahinkojen minimointi, jos voi. eli sievikseen, pakenet kun tilaisuus koittaa ja teet ilmoitukset.
Muista, että kuulopuheet ovat- kuulopuheita. Mistään et voi tietää, jäikö takiasi joku ilman työpaikkaa ja levittää huhuja, tai haluaa muuten säikyttää.
Potentiaaliset päällekarkaajat ovat humalaisia.
Mt ongelmaiset ovat yleensä arkoja, ja aivan umpihuuruissaan olevat nukkuvat päivät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150