Olen nainen ja harrastan suojaamatonta seksiä.

Anonyymi

Kysynkin, kuinka suuri mahdollisuus keskimäärin olisi saada sukupuolitauti. Montako yhdyntää esim. Hivin saamiseksi tai Kondylooman saamiseksi, siis suomessa ? Osaako kukaan laskea tai peräti tietää ?

21

2338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

90%

• Anonyymi

Kokeilemallahan tuo selviää aikanaan.. 🤡

• Vaikeahan sitä on tietää,ite (mies) harrastan vain suojaamatonta seksiä ja kumppaneita on ollut muutamia ympäri suomen eikä mitään tauteja ole havaittavissa ,käyn noin neljäkertaa vuodessa testeissä.

• Anonyymi

Mut on rokotettu HPV.tä vastaan ja prep lääkettä syön tarvittaessa. Ei ole noista kummastakaan huolta. Jossain oli kyllä tilastoa, että naisen mahdollisuus saada Hiv oli 2,5 / 100000 yhdynnästä ja rokottamattomana tuon oireellisen HPV.n mahdollisuus 1 / 1000 keskimäärin. Partnerin valinnalla voi varmaan vaikuttaa paljon.

• Anonyymi

Kerta riittää. Käytä ehkäisyä vaikka vanha oletkin.

• Anonyymi

Hei! Kyselit tota mahdollisuutta saada tauti, suojaamaton sexi huonolla tuurilla, sen voi saada
      vaikka kuin usein. Itse olen 51v RVA tulin 29v ja 33v tiinexi, varmat päivät petti, ja Miehet ei suostu käyttää kortonkia. Kun täytin 40v ja sen jälkeen en tule edes tiineexi. Kylläkin tämä on
      tosi VITTUMAINEN juttu, MIXI miehillä jätkillä
      ei ole vastuuta, eivat suostu käyttää kortonkia.
      Olen saanut sukupuolitaudin 6 kertaa erittäi
      kirvelevä vuodon, jota piti hotaa useita viikkoja,
      ja minä kerkesin sitä itse levittää erittäi isoon mies joukkoon, ennen kuin tämä kirvelevä vuoto
      paljastui itselläni. Eikä minulla itsellä ollut mitään tietoo näistä miehistä keltä niistä sain aina viirus
      taudin, tämä synkkä tosi asia kun Miehet, eivät suostu käyttää kortonkia, muuta kuin vimmatusti
      Nussivat. Tämä on inhottava tosi asia, nyt kun
      Olen 51v rva, Kyllä miehet himoo minulta, ja
      miehiä riittää naimaan, mutta kun yrittää pyytä
      että käyttää kortonkia, niin vastaukse olen
      saanut sinä Akka et tarvii mitää kortonkia vituusi
      muuta kuin Paljasta KYRPÄÄ, käyn säännöllisesti
      Naisten tautien lääkärin tarkistuksessa, kokeissa
      ettei tauti pääsisi yllättää. Hyvää jatkoa myös
      sinulle Nainen, varo ettei tautia tule HAAROJESI Välii.

• Anonyymi

Kerta riittää kuten lotossa

• Anonyymi

Ei kortsuu ei panoa, se on viisautta.

• Anonyymi

Kaveri tuli ensikertaa meille ja panemaan vaimoani.
      Oli laatikollinen kortsuja jolla alkoi panemaan vaimoani.
      Vähän ajan päästä hän otti kortsun pois ja pani paljaalla ja oltiin yrittämässä lasta eikä 24-vuotiaalla vaimolla ollut ehkäisyä ja kaveri laski spermat vaimoni pilluun.
      Raskaana olevalla vaimollani oli kova seksi halu joten kimpassa pantiin koko raskauden ajan.
      Kun kaveri alkoi toista kertaa panemaan vaimoani niin meni lapsivesi ja tuli kiire laitokselle ja poika tuli kahden miehen spermaamasta vaginasta.

• Anonyymi

Ei onnella vaan tuurilla sitten. E n minäkään kortsuista kovin perusta.
      Pillua olen saanut turhankin helposti ja liiankin paljon.
      Jos nyt sanon niin älkää tuomitko..Karkea arvio on.. . 60 pillua ja vain 2 kertaa kortongin kanssa. Vaan ei ekaakaan sukupuolitautia.
      Nyt vähän yli 50 vuotiaana ja elämää nähneenä... Pitäisikö mun katua.. Tai sit oikeasti toivoa että saisin sen ekan sukupuolitaudin...

• Anonyymi

40 naiset ei pyydä käyttämään kortsua. Tuossa joku vuosi sitten oli useita naisia parin, kolmen vuoden aikana ja vain yksi alle 40 v pyysi käyttämään kortsua.
      Tosin itse olen joissain tapauksissa päättänyt että käytän.
      Onneksi pahemmilta taudeista olen säästynyt.

• Anonyymi

Tämä tosi asian oli ihmellisen helppo todeta. Teimme tietotekniikka sovelluksia sisäsuomi, Pohjanmaa, Keskeinesuomi, Itäsuomi alueena 2017v-18v-19v.Liikekiinteistöt yritykset,
        tuli aika tavalla selviksi, mitä yritetään näytellä ja
        mitä todilliuudesa elämä on. Meitä 3me kaveria pyrimme näitä alueittaa saama toimintaa tilannetta kontrolloitua. Tämä 3v oli tietty toiminta aika mitä välttämättä ei olisi etukäteen uskottu, mitä tultiin kokemaa. Emmekä halua tällä
        loukata ketää, ei nimiä ei paikkakuntia, mutta tämä 3v aikana näitte alueitten / naiset rouvat 45v 50v kyllä polkemista panemista riitti riittää.
        Myymälä, ravintola, konttorit plus Liike elämä palveluksessa olevat naiset, että maatilojen emännät. Tämä merkille laitettava juttu, lähes kaikki naiset rvt Valitti miehensä välinpitäämättömyytä, yksinäisyyttä, ja sitä että ollaa niin fiksuja siveellisiä. ( mutta voi helvetti näitä rva naisia, 45v 50v Plus kun asuimme näissä
        Ravintoloitte bunkaloveissa, oli näitä nais ihmisiä
        Mitä helveti losoja kyllä meko alta vaa alushousut
        sai repiä pois perseestä, ja alottaa vitu polokemise
        ilima mittää lämmittelyä eikä varmasti tämä 3v aikaa yhtää akkaa, että ois pyytänyt kortonkia,
        ei mitää epäselvää, paljasta kyrpää vittuu ja limat
        emättimee. Tämä 3v aikaa mieste kanssa laskettiin, Tämä sisä suomen akkoja oli eri tilanteissa noi 180 mitä poltettii paljaalla kyrvällä.
        Kyllä näitä 50v akkoja niitä on vaikka kui helevetisti mitä saa polokee, tästä juteltiin monilla eri paikkakunnilla keikka työmies te rakennus Työmiesten kanssa, kui Huoraavia on nämä viattomat rouvat jakamaa persettää. Tämä on sitä rva naiste fiksua elämä tapaa, ovat puutteessa olevia Huoria.

• Anonyymi

Ei mitenkää halaveerata näitä naisia rva ihmisiä, me ollaan rakennus miesporukka, joutunu kiertää
        aika paljo tätä suomee etenki sisä suomee, on vaa hyvää totee, kirkonkylien ravintolat on näitä 40v Plus 50v Plus rva eronneita rva on kyllä valita saakka, ja merkille pantavaa nämä oikeesti lihavat pullukka Isoperse paksu reitiset naiset ovat kiihko halukkaita, Tämä on vaan näin. Näitä on ja on ollu
        Asuntoautossa asuntovaunussa Vkl nussittavana polettavana, erittäi paljo eikä yksikään naine rva ole vaatinut kortonkia, paljaalla on polettu, tuuria tässäki ei tauti kuitenkaa ole kukaa meistä 3 miehestä saanu,. Tämä ajatus pakosta tullut ei jumaliste voi ajatella mitää pari suhdetta, kyllä suomi naine on perimmiltään täysi huorain huora
        perseestää haarojensa välistä, se on todettu 14v tehty näitä rakennus hommia matkatyömiehenä.
        Tämä on kuitenki elämän rikkautta kuinka on tämä 14v aikaa saanut rva naiste eronneitten rva
        sääriää reisiä levittää ja kusi lihaa vittua saanu polkee. Ja matka jatkuu.

• Anonyymi

Noh ei minullekaan mitään tautia ole tullut vaikka apumies ollut aina ilman kumia. Ei muuta, kuin jostain syystä ehkäisy petti ja tulin raskaaksi tuli aikamoisena yllätyksenä ja oli sit kiva alkaa kertomaan miehelle että taidan olla paksuna.

• Anonyymi

Kieltämättä pahinta oli kertoa miehelle siitä että "meille" tulee vauva. Vaikka riskeistä oli tietenkin juteltu iät ja ajat ja säännöllisesti seurasin ja tein raskaustestejä, todellinen tilanne oli jotain muuta.

Meillä ei ole ollut täysin vieraita miehiä kuin yksi joten taudeista ei ole ollut pelkoa. Ainoa vieras mies on ollut mieheni henkilökohtainen avustaja joka kävi vuoden verran meillä säännöllisesti auttamassa miestäni ja kolmen kuukauden ajan viihdytti myös minua. Mieheni ei pystynyt tuon vuoden aikana käytännöllisesti katsoen lainkaan harrastamaan seksiä ja olin itse aika puutteessa. Samaan aikaan myös mieheni ystävä piti minulle säännöllisesti seuraa. Molempiin apumiehiin luotin, enkä pyytänyt kortsua vaikka tietenkään en avustajaa sen paremmin tuntenut kuin että hän kertoi olevansa kahden pojan isä ja naimisissa. Yhtäkkiä sitten ehkäisy petti ja vaikka olen sitä mieltä että avustaja on isä, niin mieheni ystävä ajattelee että hän on lapsemme isä.

• Anonyymi

Hei! On varmaankin vaikee todeta mitenkää, koska tämä ei ole meistä naisista mitenkää yksistään kiinni. Kyllä olen itse tähän jopa hyvää tuuriin luottanut, ettei mitään seuraamuksia tulisi. Eikä todellakaan ole mitää sattunut, vaikka olen erittäi aktiivisesti mieste kanssa ollut ja olen. Joka vk on 6/8 eri miestä joiden kanssa on pano nainti kontakti, en kovinkaa usei edes pyydä käyttää kortsuja, eikä kyllä miehet edes ole ollut halukkaita käyttääkään, lähes kaikki miehet ovat tuntemattomia. Kyllä tämä riskillä menemistä on
      ollut, nyt olen 48v Rva, Olen 32v ollut tosi aktiivinen vieraitte mieste kanssa, eikä mitää tauteja ole tarttunut omaa miehenikää, on matka työ poissa kotoo 3/4vk.Olen tästä kyllä tyytyväine. Tosin nyt viimmeisen 5v aikana olen käynyt säännöllisesti joka 1kk naisten tautien erikoislääkärin vastaanotto gynekolookinen tutkimus, tuonne haarojeni välii. Aina ollut täydellisen tutkimuksen tulokset negatiiviset.
      Uskoakseni kuitenkin tautien saaminen on tosi
      harvinaista, mutta ei varmaankaan mikään ei ole varmaa. Toivotaa parasta pelätään pahinta.
      Tv. Rva 48v ❤️❤️

• Anonyymi

Luulrn, ettei tuohon hommaan pysty laskemaan todennäköisyyttä saada tautia...

• Anonyymi

Olipas typerä kysymys..yhtä hyvin voisit kysyä kuoleeko jos hyppää junan alle..

• Anonyymi

Tilastotiedettähän tuo on. Pitäisi tietää jokaisen kumppanin mahdollinen tartuntaketju. Mutta... ei tuo kovin suuri mahdollisuus ole. Tuolla aikaisemmin viestiketjussa oli esitetty tilastollista matematiikkaa, noinhan se varmaan menee. Mutta jos valitsee partnerinsa myös muulla perusteella, kuin sen koolla tai silmien värillä, tai vaikkapa horoskoopin perusteella.... niin muuttujia on liikaa. Minä olen ollut suojaamattomassa yhdynnässä n. 200 miehen kanssa ja mulla ei ole ollut yhtään kertaa sukupuolitautia. Koputamme siis puuta. Olen 38 v. nainen.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3195
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1091
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      991
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      830
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    Aihe