Toteutuneita ennustuksia?

Anonyymi

Kuka on nähnyt oikein? Kertokaas kokemuksianne :) Kiinnostaa puhelinnäkijät sekä palstoilla vastanneet.

10

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö yksikään ennustus ole toteutunut?

• Anonyymi

Toisella puolella odotetaan näitä näkijöitä, ei kannatta kuunnella näiden puheita. Nämä ihmiset eivät tiedä mitä tapahtuu kun he lähtevät toiselle puolelle. Voin sanoa, siellä riittää pimeyttä, itkua ja parkua. Nämä lapset ovat menettäneet Jumalan Sanan.

• Anonyymi

Laitoin jo tuonne toiselle puolelle:

No täältä pesee muutama:

Pirjo ja Marja (kasvotusten jo joku 15-20
      V sitten), en tiedä tekevätkö enää.
      Tiina Kallio
      Linda (sukunimeä en muista)
      Leena Palo
      Kaarina (sukunimeä en muista)

Kaikki kokemukset tosiaan kauan sitten jo. Vuosia taaksepäin. Osan toki saa kiinni nytkin vielä joskus.

Rajatiedolla on muutama muukin hyvä, pitkän linjan näkijöitä. Unililla oli joskus myös, nyt en tiedä enää.

Kaikesta on muistiinpanot, joten on ollut hyvä todeta jälkikäteen. Kellään ei aika pidä. Eipä se mitään, en yleensä kysely mitään kovin spesifiä vaan annan näkijän itse kertoa mitä näkyy. Silloin näkyy pitkällekin.

• Anonyymi

Ne näkijät joutuvat kadotukseen ja sinäkään et pääse sen pidemmälle.

• Anonyymi

Lukekaapa kirjan" NukkuvA Profeetta"joka kertoo EDGAR CAYCEN näkemyksistä
      tästä ajasta .Hän oli Aikamme merkittävin psyykikko ja parantaja.
      Ennustuksia 1911- 1998 jotka menevät yli 2000 luvulle.
      Kannattaa lukea.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen, kiitos.

• Anonyymi

Kannattaa lukea Johanneksen ilmestys, jos haluaa todellisen näyn. Ja siihen löytyy myös selitys, jos etsit sitä, jolta Johannes sai viestin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen, kiitos.

Älä usko kaikkea.

• Anonyymi

Lisää kokemuksia?!

• Anonyymi

Kerran eräs nuori, uskoi ennustajiin ja menetti tätinsä perinnön puhelinlaskuihin. Sitä nuota miestä ei enää ole, mutta Jumala voi pelastaa sinut harhapoluilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      30
      4704
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      319
      2975
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      132
      1711
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1701
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1593
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      279
      1158
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      111
      928
    8. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      823
    9. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      787
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      81
      755
    Aihe