Jouduin kymmenen vuotta sitten kivan hyväksi käytön uhriksi.
Olin serkkuni mökillä tekemässä remppaa. Se oli jo hyvällä mallilla ja osasin ottaa jo pikkuisen rennommin.
Niin.. Olin silloin kolmikymppinen, hyvässä kuosissa oleva, hetkellisesti sinkku, tosin olin jo katsellut yhtä kivan näköistä tyttöä.
Lomat ja mun työt veivät meidät erille puolelle suomea.
Niin, takaisiin mökki remonttiin.
Sain saunan valmiiksi ja saunottiin ekat löylyt.
Me kävimme ensin isännän kans ja emäntä kävi sen jälkeen 17 v tyttönsä ja tytön kahden tyttökaverin kanssa.
Huomasin että kiinnostusta ainakin tyttöjen osalta riitti kun kävimme isännän kans kastautumassa järvessä löylyttelyn lomassa.
Pakko minunkin oli vilkuilla kun tytöt kävi uimassa. Tietysti jokin reaktio jalkojen välissä tapahtui. Kulli oli kovana niin että kipeää teki.
Oli vaikeaa koko ilta kun tytöt keikailivat vähissä vaatteissa ja kikattivat aina kun saivat minut kiinni tuijottamisesta.
Isäntä sanoi että hänen pitää lähteä käymään vaimonsa kanssa kaupungissa jossa menis ainakin pari päivää. Että pärjäänkö minä mökillä sen aikaa yksin, tai olisihan tytöt apuna jos tarvii apua.
Ja ainakin ruuan saisivat tehdä.
Yö meni rauhattomasti, en pystynyt edes runkkaamaan kun nukuin tuvan lattialla.
Kävin yöllä kusella, pakko oli pikkuisen kullia käsitellä. En uskaltanut kun pikkuisen.
Sain vaivoin kusen tulemaan, ja huokaisten laitoin kullin boksereihin ja toivoin etten törmää kenenkään. Olis varmaan ollut hauskaa.
Aamulla aamupalalla tytöillä oli vauhti päällä, tiesin että jotain peli oli meneillään.
Serkku oli vaimonsa kans lähdössä, mietti vielä pitäisikö jäädä vaimo tekee ruokaa.
Tytöt melkein ajoivat vanhuksia pois mökiltä.
Minä uppouduin töihini, ja puolilta päivin oli pakko pitää taukoa.
Hain lonkeron jääkaapista ja Istuin retki tuoliin nauttimaan kylmästä juomasta.
Tytöt tulivat siihen ympärille kikattamaan. Saadaanko mekin ottaa juomat.
On siellä limukka, ottakaa vaan.
Ei kun me otetaan lonkerot.
Ette ota.
Älä viitti olla tuollainen me luultiin että tykkäät meistä.
Kuka meistä on parhaan näköinen, kenellä meistä on paras Perse.
Mulla meinas mennä juomat väärään kurkkuun. Keneen pillun nuolet ekana, ja aika moinen kikatus.
Jäin punaisena miettimään että mikä peli tämä on, mua vedätetään.
Katselin kun tytöt keikistelivät ja ei hitto yks jo siirsi bikinien haara osaa pois. Katsoin suoraan nuoren naisen pillua.
Päässä humisi ja ohimolla tykytti, ei helvetti multa pääsi.
Ei kun tää on pillu, sanoi se tytöistä mikä bikinien alta näytti pillua.
Hei sillä seisoo yks hihkaisi ja otti bikinien housut pois ja heitti ne mulle ja kiipes syliin.
Hei, ette te voi mitä äitisikin sanois jos tietäisi.
Ei me kerrota, ja taas naurua.
Näytä sille se.
Sylissä istuva tyttö näytti mulle videota, en ensin tajunnut mutta sitten. Siinä olin minä vemputin kullia ja lopuksi kusin.
Eikö olekin komea? Sylissä istunut tyttö riemuitsi.
Samassa minusta tehtiin uutta filmitähteä.
Ei helvetti.
Ooppas nyt kiltti ja vedä itseltäs housut kinttuihin, me halutaan nähdä se ja pitää hauskaa.
Serkun tyttö oli hakenut siiderit ja tiksautti purkin auki.
Nyt juhlitaan.
Ette te voi.
Miksei?, emme ole mitää sakkolihaa, saamme tehdä mitä halutaan, äänestetäänkö?kolme kättä nous, jäin oppositioon.
Ota housus pois me ollaa nähty se jo.
Huokaisin.. Aloin kiskomaan housuja pois, se oli vaikeaa kun tyttö istui sylissä. Toiset tytöt tuli auttamaan ja pian kulli nytkähteli sydämen tahtiin.
Sitten et istu pillulla kyrvän nokkaan. Katotaan kun se runkkaa.
Kolme nuorta naista katseli mua, tai pikemminkin mun mulkkua. Oli älyttömän kiihoittavaa kun nuoret naiset pillu paljaana, täys ikäisiä ja tiesin että ei se tähän lopu.
No? Yks tytöistä sanoi.
Mitä no.
Runkkaa meille, saat ruiskauttaa meille ekan, ennen kun nuolet meidät ja sen jälkeen nussit. Meillä on kaks päivää aikaa, ja sitten sun on pakko naida. Meillä on kaikilla ehkäisy kunnossa, joten saat paljailtaan ruiskia kaikkia.
No..? Aloita.
Huokasi, aloin hitaasti liikuttaa kättä varrella. Voisitteko ottaa suihin.. Pliis .
Sain huulet kullin ympärille imu meinas tehdä hulluksi., työnsin naaman päällä heiluvaan posliini pilluun kielen, maistoin kiimaisen pillun maun.
Ähisin multa tulee. Tyttö alkoi kakoa,hyvä ettei tukehtunut sen verran iso lasti lähti.
Hyväksi käyttöä.
Anonyymi
6
10729
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkästä aikaa mahtava novelli
- Anonyymi
No jaa.
- Anonyymi
valetta. ei ole tositarina
- Anonyymi
Kiimaiset naiset on ...haluttavia ja samalla vaarallisia!
- Anonyymi
Vain unelmissas eunukki
- Anonyymi
Ei ollu kummonen
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156