Hyväksi käyttöä.

Anonyymi

Jouduin kymmenen vuotta sitten kivan hyväksi käytön uhriksi.
Olin serkkuni mökillä tekemässä remppaa. Se oli jo hyvällä mallilla ja osasin ottaa jo pikkuisen rennommin.
Niin.. Olin silloin kolmikymppinen, hyvässä kuosissa oleva, hetkellisesti sinkku, tosin olin jo katsellut yhtä kivan näköistä tyttöä.
Lomat ja mun työt veivät meidät erille puolelle suomea.
Niin, takaisiin mökki remonttiin.
Sain saunan valmiiksi ja saunottiin ekat löylyt.
Me kävimme ensin isännän kans ja emäntä kävi sen jälkeen 17 v tyttönsä ja tytön kahden tyttökaverin kanssa.
Huomasin että kiinnostusta ainakin tyttöjen osalta riitti kun kävimme isännän kans kastautumassa järvessä löylyttelyn lomassa.
Pakko minunkin oli vilkuilla kun tytöt kävi uimassa. Tietysti jokin reaktio jalkojen välissä tapahtui. Kulli oli kovana niin että kipeää teki.
Oli vaikeaa koko ilta kun tytöt keikailivat vähissä vaatteissa ja kikattivat aina kun saivat minut kiinni tuijottamisesta.
Isäntä sanoi että hänen pitää lähteä käymään vaimonsa kanssa kaupungissa jossa menis ainakin pari päivää. Että pärjäänkö minä mökillä sen aikaa yksin, tai olisihan tytöt apuna jos tarvii apua.
Ja ainakin ruuan saisivat tehdä.
Yö meni rauhattomasti, en pystynyt edes runkkaamaan kun nukuin tuvan lattialla.
Kävin yöllä kusella, pakko oli pikkuisen kullia käsitellä. En uskaltanut kun pikkuisen.
Sain vaivoin kusen tulemaan, ja huokaisten laitoin kullin boksereihin ja toivoin etten törmää kenenkään. Olis varmaan ollut hauskaa.
Aamulla aamupalalla tytöillä oli vauhti päällä, tiesin että jotain peli oli meneillään.
Serkku oli vaimonsa kans lähdössä, mietti vielä pitäisikö jäädä vaimo tekee ruokaa.
Tytöt melkein ajoivat vanhuksia pois mökiltä.
Minä uppouduin töihini, ja puolilta päivin oli pakko pitää taukoa.
Hain lonkeron jääkaapista ja Istuin retki tuoliin nauttimaan kylmästä juomasta.
Tytöt tulivat siihen ympärille kikattamaan. Saadaanko mekin ottaa juomat.
On siellä limukka, ottakaa vaan.
Ei kun me otetaan lonkerot.
Ette ota.
Älä viitti olla tuollainen me luultiin että tykkäät meistä.
Kuka meistä on parhaan näköinen, kenellä meistä on paras Perse.
Mulla meinas mennä juomat väärään kurkkuun. Keneen pillun nuolet ekana, ja aika moinen kikatus.
Jäin punaisena miettimään että mikä peli tämä on, mua vedätetään.
Katselin kun tytöt keikistelivät ja ei hitto yks jo siirsi bikinien haara osaa pois. Katsoin suoraan nuoren naisen pillua.
Päässä humisi ja ohimolla tykytti, ei helvetti multa pääsi.
Ei kun tää on pillu, sanoi se tytöistä mikä bikinien alta näytti pillua.
Hei sillä seisoo yks hihkaisi ja otti bikinien housut pois ja heitti ne mulle ja kiipes syliin.
Hei, ette te voi mitä äitisikin sanois jos tietäisi.
Ei me kerrota, ja taas naurua.
Näytä sille se.
Sylissä istuva tyttö näytti mulle videota, en ensin tajunnut mutta sitten. Siinä olin minä vemputin kullia ja lopuksi kusin.
Eikö olekin komea? Sylissä istunut tyttö riemuitsi.
Samassa minusta tehtiin uutta filmitähteä.
Ei helvetti.
Ooppas nyt kiltti ja vedä itseltäs housut kinttuihin, me halutaan nähdä se ja pitää hauskaa.
Serkun tyttö oli hakenut siiderit ja tiksautti purkin auki.
Nyt juhlitaan.
Ette te voi.
Miksei?, emme ole mitää sakkolihaa, saamme tehdä mitä halutaan, äänestetäänkö?kolme kättä nous, jäin oppositioon.
Ota housus pois me ollaa nähty se jo.
Huokaisin.. Aloin kiskomaan housuja pois, se oli vaikeaa kun tyttö istui sylissä. Toiset tytöt tuli auttamaan ja pian kulli nytkähteli sydämen tahtiin.
Sitten et istu pillulla kyrvän nokkaan. Katotaan kun se runkkaa.
Kolme nuorta naista katseli mua, tai pikemminkin mun mulkkua. Oli älyttömän kiihoittavaa kun nuoret naiset pillu paljaana, täys ikäisiä ja tiesin että ei se tähän lopu.
No? Yks tytöistä sanoi.
Mitä no.
Runkkaa meille, saat ruiskauttaa meille ekan, ennen kun nuolet meidät ja sen jälkeen nussit. Meillä on kaks päivää aikaa, ja sitten sun on pakko naida. Meillä on kaikilla ehkäisy kunnossa, joten saat paljailtaan ruiskia kaikkia.
No..? Aloita.
Huokasi, aloin hitaasti liikuttaa kättä varrella. Voisitteko ottaa suihin.. Pliis .
Sain huulet kullin ympärille imu meinas tehdä hulluksi., työnsin naaman päällä heiluvaan posliini pilluun kielen, maistoin kiimaisen pillun maun.
Ähisin multa tulee. Tyttö alkoi kakoa,hyvä ettei tukehtunut sen verran iso lasti lähti.

6

10288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa mahtava novelli

      • Anonyymi

        No jaa.


    • Anonyymi

      valetta. ei ole tositarina

    • Anonyymi

      Kiimaiset naiset on ...haluttavia ja samalla vaarallisia!

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Ei ollu kummonen

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe