Hei,
Tarkoituksena on hankkia perheen ensimmäinen mönkkäri mökille. Käytännössä käyttö tulee olemaan lähinnä hupikäyttöä, mutta satunnaisesti olisi hyvä saada tuotua esimerkiksi kaadettuja puita tontille.
Mitä nyt ihan vähän olen tutustunut asiaan, niin ilmeisesti olisi hyvä hankkia traktorimönkkäri, että sillä voisi myös tiellä ajaa. Missään nimessä ei tälle käytölle kannata kovin uutta laittaa, mutta silti saisi olla mahdollisimman varmatoiminen, koska itse en noiden laitteiden päälle ymmärrä juuri mitään.
Mitä merkkejä kannattaisi lähteä ensimmäisenä katselemaan ja mitä muita asioita kannattaisi ottaa huomioon?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Mökille ensimmäinen mönkijä
1
272
Vastaukset
- Anonyymi
jos itse ei osaa korjata/huoltaa mönkijää,niin kannattaa selvittää missä on lähin huolto ja mitä merkkejä se huoltaa/korjaa.merkillä ei juurikaan ole väliä jos laitteen mennessä rikki sen joutuu viemään jonnekkin "maan ääriin" korjattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764251
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?662324Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 491919
- 1181901
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541678- 561672
- 661582