Hei,
Tarkoituksena on hankkia perheen ensimmäinen mönkkäri mökille. Käytännössä käyttö tulee olemaan lähinnä hupikäyttöä, mutta satunnaisesti olisi hyvä saada tuotua esimerkiksi kaadettuja puita tontille.
Mitä nyt ihan vähän olen tutustunut asiaan, niin ilmeisesti olisi hyvä hankkia traktorimönkkäri, että sillä voisi myös tiellä ajaa. Missään nimessä ei tälle käytölle kannata kovin uutta laittaa, mutta silti saisi olla mahdollisimman varmatoiminen, koska itse en noiden laitteiden päälle ymmärrä juuri mitään.
Mitä merkkejä kannattaisi lähteä ensimmäisenä katselemaan ja mitä muita asioita kannattaisi ottaa huomioon?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen.
Mökille ensimmäinen mönkijä
1
312
Vastaukset
- Anonyymi
jos itse ei osaa korjata/huoltaa mönkijää,niin kannattaa selvittää missä on lähin huolto ja mitä merkkejä se huoltaa/korjaa.merkillä ei juurikaan ole väliä jos laitteen mennessä rikki sen joutuu viemään jonnekkin "maan ääriin" korjattavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671