Jos rokotevastainen sairastuu ja tarvii tehohoitoa

Anonyymi

Niin pitäisikö se laittaa silti vuodeosastolle? Pitääkö verovaroilla maksaa tämmöisiä?

15

1055

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Varmasti pitää hoitaa myös ne jotka vastustaa rokotteita ,niin kuitenkin jos sairaalahoitoa tarvii jos Korona sitten iskeekin. On se kyllä niin ristiriitaista kun olla ja taitaa. Toki jos ne sitten eivät ole vaatimassa hoitoakaan kun eivät pikkiäkään halua.

• Anonyymi

Tuntuu yleensä kyllä verovaroin hoito kelpaavan.
      Se cannonpallin jengijohtajakin oli aikanaan niin yhteiskunnan ulkopuolinen ja lainsuojaton olevinaan televisiossa mutta kun sai sydärin niin ambulanssikyyti ja yhteiskunnan sairaala kelpas.
      Sama se on näillä huutajilla. Ei nämäkään mitään yhteiskunnan kantavia voimia ole muutenkaan.
      Siitähän tämmöinen hölmöys kumpuaa.

• Anonyymi

Fimea on saanut yli 11000 haittailmoitusta korona rokotteista. Kallista touhua tämäkin.

• Anonyymi

Kaikista lääkkeistä olisi satoja tuhansia ilmoituksia jos niitä joku viitsisi tehdä.
        Onko haittailmoitus esim. lievästä päänsärystä kuolemaa pahempi? Ymmärrätkö mitä ”haittailmoitus” tarkoittaa?

• Anonyymi

Siis mikä on kallista ?

• Anonyymi

Paremmin kuin arvaatkaan.

• Anonyymi

Kerro toki. Arvuutteletko oireillasi vai pätevyydelläsi?

• Anonyymi

Tuskin lääkieteen oikeat asiantuntijat täällä kirjoittelee. Nämä muutama fanaatikko kyllä tiedetään Facebookista. En heidän osaamiseen kyllä näissäkään asiossa luota 😂

• Anonyymi

Ei missään nimessä hoitokuluja näihin!

• Anonyymi

Tupakkakin se vaan tappaa vaikka suosittelevat ettei sais polttaa.Silti ne hakeutuu syöpähoitoon kun kipu iskee.

• Anonyymi

sitten ei pitäisi maksaa myöskään veroja

• Anonyymi

Kukas näistä koronankieltäjistä tai rokotevastasista maksaa veroja? Taitaa olla sossua ja velkaa joka taholle,

• Anonyymi

Sossuporukkaahan ne rokotevastaiset ovat lähes kaikki. Luulevat että se puolikäynyt kilju ei mene päähän niin helposti jos ottaa rokotteen. No kyllä ne kaikki on hoidettava kuitenkin teho-osastolla jos näin terveys vaatii. Siinävaiheessa ovat sitten hyvin nöyriä ja myöntävät virheensä mutta se on joidenkin kohdalla myöhäistä. Sorkkajalka korjaa satoaan. Suodaan heille se oma valinta ja he itse kantavat seuraukset. Tosin tämä päätös vaikuttaa myös rtokotettuihin siinä että yhteiskuntaa ei avata niin nopeasti koska keskuudessamme on näitä rokottamattomia. Kuten se yksi THL:n mimmi sanoi että kaikki kansalaiset käyvät pitkässäjuoksussa koronan läpi. Rokotetut sairastavat koronan yleensä flunssan tapaisena ja rokottamattomat sitten hyvin usein joutuvat sairaalahoitoon . Osa näistä vbielä tehohoitoona ja osa kuolee tautiin. Nyt pääosa teholla makaavista potilaista on rokottamattomia joista siis osa heittää lusikan nurkkaan. Tsemppiä kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossuporukkaahan ne rokotevastaiset ovat lähes kaikki. Luulevat että se puolikäynyt kilju ei mene päähän niin helposti jos ottaa rokotteen. No kyllä ne kaikki on hoidettava kuitenkin teho-osastolla jos näin terveys vaatii. Siinävaiheessa ovat sitten hyvin nöyriä ja myöntävät virheensä mutta se on joidenkin kohdalla myöhäistä. Sorkkajalka korjaa satoaan. Suodaan heille se oma valinta ja he itse kantavat seuraukset. Tosin tämä päätös vaikuttaa myös rtokotettuihin siinä että yhteiskuntaa ei avata niin nopeasti koska keskuudessamme on näitä rokottamattomia. Kuten se yksi THL:n mimmi sanoi että kaikki kansalaiset käyvät pitkässäjuoksussa koronan läpi. Rokotetut sairastavat koronan yleensä flunssan tapaisena ja rokottamattomat sitten hyvin usein joutuvat sairaalahoitoon . Osa näistä vbielä tehohoitoona ja osa kuolee tautiin. Nyt pääosa teholla makaavista potilaista on rokottamattomia joista siis osa heittää lusikan nurkkaan. Tsemppiä kaikille.

Hyvä tiivistys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe