Jos rokotevastainen sairastuu ja tarvii tehohoitoa

Anonyymi

Niin pitäisikö se laittaa silti vuodeosastolle? Pitääkö verovaroilla maksaa tämmöisiä?

15

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Varmasti pitää hoitaa myös ne jotka vastustaa rokotteita ,niin kuitenkin jos sairaalahoitoa tarvii jos Korona sitten iskeekin. On se kyllä niin ristiriitaista kun olla ja taitaa. Toki jos ne sitten eivät ole vaatimassa hoitoakaan kun eivät pikkiäkään halua.

• Anonyymi

Tuntuu yleensä kyllä verovaroin hoito kelpaavan.
      Se cannonpallin jengijohtajakin oli aikanaan niin yhteiskunnan ulkopuolinen ja lainsuojaton olevinaan televisiossa mutta kun sai sydärin niin ambulanssikyyti ja yhteiskunnan sairaala kelpas.
      Sama se on näillä huutajilla. Ei nämäkään mitään yhteiskunnan kantavia voimia ole muutenkaan.
      Siitähän tämmöinen hölmöys kumpuaa.

• Anonyymi

Fimea on saanut yli 11000 haittailmoitusta korona rokotteista. Kallista touhua tämäkin.

• Anonyymi

Kaikista lääkkeistä olisi satoja tuhansia ilmoituksia jos niitä joku viitsisi tehdä.
        Onko haittailmoitus esim. lievästä päänsärystä kuolemaa pahempi? Ymmärrätkö mitä ”haittailmoitus” tarkoittaa?

• Anonyymi

Siis mikä on kallista ?

• Anonyymi

Paremmin kuin arvaatkaan.

• Anonyymi

Kerro toki. Arvuutteletko oireillasi vai pätevyydelläsi?

• Anonyymi

Tuskin lääkieteen oikeat asiantuntijat täällä kirjoittelee. Nämä muutama fanaatikko kyllä tiedetään Facebookista. En heidän osaamiseen kyllä näissäkään asiossa luota 😂

• Anonyymi

Ei missään nimessä hoitokuluja näihin!

• Anonyymi

Tupakkakin se vaan tappaa vaikka suosittelevat ettei sais polttaa.Silti ne hakeutuu syöpähoitoon kun kipu iskee.

• Anonyymi

sitten ei pitäisi maksaa myöskään veroja

• Anonyymi

Kukas näistä koronankieltäjistä tai rokotevastasista maksaa veroja? Taitaa olla sossua ja velkaa joka taholle,

• Anonyymi

Sossuporukkaahan ne rokotevastaiset ovat lähes kaikki. Luulevat että se puolikäynyt kilju ei mene päähän niin helposti jos ottaa rokotteen. No kyllä ne kaikki on hoidettava kuitenkin teho-osastolla jos näin terveys vaatii. Siinävaiheessa ovat sitten hyvin nöyriä ja myöntävät virheensä mutta se on joidenkin kohdalla myöhäistä. Sorkkajalka korjaa satoaan. Suodaan heille se oma valinta ja he itse kantavat seuraukset. Tosin tämä päätös vaikuttaa myös rtokotettuihin siinä että yhteiskuntaa ei avata niin nopeasti koska keskuudessamme on näitä rokottamattomia. Kuten se yksi THL:n mimmi sanoi että kaikki kansalaiset käyvät pitkässäjuoksussa koronan läpi. Rokotetut sairastavat koronan yleensä flunssan tapaisena ja rokottamattomat sitten hyvin usein joutuvat sairaalahoitoon . Osa näistä vbielä tehohoitoona ja osa kuolee tautiin. Nyt pääosa teholla makaavista potilaista on rokottamattomia joista siis osa heittää lusikan nurkkaan. Tsemppiä kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossuporukkaahan ne rokotevastaiset ovat lähes kaikki. Luulevat että se puolikäynyt kilju ei mene päähän niin helposti jos ottaa rokotteen. No kyllä ne kaikki on hoidettava kuitenkin teho-osastolla jos näin terveys vaatii. Siinävaiheessa ovat sitten hyvin nöyriä ja myöntävät virheensä mutta se on joidenkin kohdalla myöhäistä. Sorkkajalka korjaa satoaan. Suodaan heille se oma valinta ja he itse kantavat seuraukset. Tosin tämä päätös vaikuttaa myös rtokotettuihin siinä että yhteiskuntaa ei avata niin nopeasti koska keskuudessamme on näitä rokottamattomia. Kuten se yksi THL:n mimmi sanoi että kaikki kansalaiset käyvät pitkässäjuoksussa koronan läpi. Rokotetut sairastavat koronan yleensä flunssan tapaisena ja rokottamattomat sitten hyvin usein joutuvat sairaalahoitoon . Osa näistä vbielä tehohoitoona ja osa kuolee tautiin. Nyt pääosa teholla makaavista potilaista on rokottamattomia joista siis osa heittää lusikan nurkkaan. Tsemppiä kaikille.

Hyvä tiivistys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe