Kunnon pano takaa

Anonyymi

Olen aika isokokoinen nainen Pirkanmaalta,ja vuoden ollut tässä puutteessa..olen miettinyt kunnon panoa,takaapäin ja lopuksi peppuun,ai että kun tekisi hyvää..olisi kiva nyt tavata vaikka luonnossa,tai saunoa kanssasi..hyväillä toisiamme,mutta kunhan vain saisi kunnon kyydin..ikääkin jo 46 vuotta..

46

6175

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isokokoinen kiinnostaa , luonnossa edelleen kaunista ja olen terve ei kumia kun haluaa laskea sisään.
      Ei haittaa jos ei ehkäisy, missä tavataan,

      • Anonyymi

        Mistä päin olet,entä mittasi? Itse 176 cm,110 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet,entä mittasi? Itse 176 cm,110 kg.

        Kerro lisää miten yhteyttä jne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet,entä mittasi? Itse 176 cm,110 kg.

        Olen Itä -Uudeltamaalta, ja kokoa 183/98 sähköpostilla saa yhteyyttä, mutta paljastavat sen listalla?


    • Juu kyllä kiinnostaa mikä on sun kik

    • Anonyymi

      Tämähän oli ilmoitus mikä kohderyhmään minä kuulun.harmi vaan kun ei mitään yhteystietoja .Niin ja olisihan tarkemmat tekniset tiedotkin kiva tietää.

    • Anonyymi

      järjestellään

    • Anonyymi

      Mukana ollaan
      M51

    • No justiin noinhan sen kuuluu mennä. Lopuksi oikein kunnolla lantiolta kiinni ja loppuun asti sinne tiukkaan namipaikkaan takaapäin... ja koko lasti sinne... ja kutkuttelua sängyssä sen jälkeen tovi kunnes uuteen nousuun. Tarviiko toisella kierroksella edes ykkäspesälle enää mennä?

    • Anonyymi

      Onko sinulla ikäkriteeriä? Täällä olis M24 jota voisi kiinnostaa

    • Anonyymi

      Paskat täällä mitään oikeita naisia ole, joku tyttöilevä Gay siellä taas fantasioi. Sen tietää jo tosta peppuhaaveesta kun jokainen älyllä varustettu tietää että yksikään oikea nainen ei peppuun panemisesta saa vähäisintäkään nautintoa vaan se yleensä jopa kuvottaa naisia. Miehet (homot) taas tykkää kun saa eturauhanen hierontaa jos joku junttaa peräsuoleen. Jatkakaa homppelit unianne , toivottavasti Heinolan setä tulee jo pian pelastamaan palstan teidän homojen käsistä.

      • Anonyymi

        Älykkäät miehet tietää että naisten tarpeet on monenlaiset ja ehkä pääsee niitä tyydyttämäänkin... tyhmät saa tyytyä luuloihinsa.


      • Anonyymi

        Kyllä täällä nainen on,mikä ei vielä parikytä vuotta sitten tykännyt peppupanosta,mutta nyt välillä tekee sitä mieli..ensin kun saa toiseen reikään kunnolla,ja kun mies rentouttaa pepun niin ah,kuinka votia se tekee...siittä nauttii molemmat..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä nainen on,mikä ei vielä parikytä vuotta sitten tykännyt peppupanosta,mutta nyt välillä tekee sitä mieli..ensin kun saa toiseen reikään kunnolla,ja kun mies rentouttaa pepun niin ah,kuinka votia se tekee...siittä nauttii molemmat..

        Kiva! Olen taas mukana Onko ensi viikolla sopiva tulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä nainen on,mikä ei vielä parikytä vuotta sitten tykännyt peppupanosta,mutta nyt välillä tekee sitä mieli..ensin kun saa toiseen reikään kunnolla,ja kun mies rentouttaa pepun niin ah,kuinka votia se tekee...siittä nauttii molemmat..

        Pistä kik…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä nainen on,mikä ei vielä parikytä vuotta sitten tykännyt peppupanosta,mutta nyt välillä tekee sitä mieli..ensin kun saa toiseen reikään kunnolla,ja kun mies rentouttaa pepun niin ah,kuinka votia se tekee...siittä nauttii molemmat..

        Minulla on juuri tuollainen ystävä, joka oppi vasta myöhemmin peppupanon ystäväksi. Sain olla ensimmäinen joka häntä sinne pani, sitten opetteli miesystävänsä kanssa lisää taitoja. Nykyään niin mahtavaa kellistää hänet sängyn reunalle kun hän levittää perseensä oikein kunnolla tarjolle ja ottaa nautinnot sieltä. Välillä vähän pimpsaan ja takaisin pyllyn puolelle ja viimeiset vedot oikein kunnolla pohjaan. Aijai että alkoikin tekemään taas mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistä kik…

        pohopaavo(at) gmail piste com


      • No eipä tule, kun pitää puhtaudesta huolen


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        No eipä tule, kun pitää puhtaudesta huolen

        Kamelin aluksen huuhtelut yök


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täällä nainen on,mikä ei vielä parikytä vuotta sitten tykännyt peppupanosta,mutta nyt välillä tekee sitä mieli..ensin kun saa toiseen reikään kunnolla,ja kun mies rentouttaa pepun niin ah,kuinka votia se tekee...siittä nauttii molemmat..

        Olisin kiinostunut vaikka meitä olisi 2 miestä niin voitais kimpassa sua nussia kumpaakin reikään


    • Minä tulen panemaan. Olen 55v treenattu.
      [email protected]
      Laita viestiä ja jotain kuvaakin. OK?!

    • Anonyymi

      Moikka missäs sanotaan ja koska sopii?

    • Kyllähän se onnistuu,yhteyksiä vaan

    • Anonyymi

      0len mies jka myös haluis takaa ja isoa lujaa

    • Anonyymi

      Haluatko edelleenkin? Yhteyttä?

    • Minä voisin tulla viettämään päivän luonnossa ja päivän päätteeksi saunomaan. 32v mies.

    • Olet hyvältä suunnalta. Haluaisin tutustua sinuun niin että voisin useamminkin käydä kylässä.
      Haluan panna isoa naista perseeseen. 1 fantasioistani. Ota yhteyttä
      [email protected]

      • Anonyymi

        Suksi hornaan paskatykki


    • Anonyymi

      Missä tavataan olis kiva panna kunnolla

      • Anonyymi

        Hevon persreijässä


    • Anonyymi

      Moi, olen aika eloisa viisikymppinen kaveri ja aina iloinnu isoijen naisten kanssa pelehtiä.
      Erityisesti olen pitäny takaapäin seksistä heidän kanssaan, joskus jopa saunomassa olen
      päässy tuota nautintoa jakamaan. Esileikit suuseksineen kuuluu nautintoihin, jotka yleensä aloitan hieronta sessiolla. Omaan kohtalaisen kookkaan elimen, joka varmaanki
      on omalta osaltaan ollu tällaisen asennon valinnassa. Elimeni kaartuu seisoessaan lievästi eteen päin, kohti napaa, antaen hyvän nautinnon naiselle, etenki kun jatkan usein samalla
      rintojen hierontaa tai kurotan käden glitorikseen, jota hellästi hyväillen samalla kun työntelen pitkiä taakeja lopuksi purkautuen ja painautuen voimakkaasti peppua vasten.
      Milloin tavataan?

      • Anonyymi

        Ei millonkaan kaappihomo runkkari


    • Anonyymi

      Isot tytöt kiinnostaa.
      Olen tavallinen 182 85 kg
      Pyllyyn voidaan heti laittaa tappi jossa Kauko säädin. Saat itse määrätä värinän tapissa.
      Takaa ihanat orgut.
      Mutta paikka pitää olla sellainen missä hyvä äänieristys, muuten poliisit tulee apuun.

      • Anonyymi

        Buuaahaa mikä hupiukko


    • Anonyymi

      oletko kokeillu että kalu mahtuu peppuusi kokonaan

      • Anonyymi

        Joo ja sitten paskon verilettuja


    • Anonyymi

      Oliskohan vielä tavattavissa tämä 46v? Olis vaan nätti ja leveä perä, niin antaisin edestä ja takaa.

    • Anonyymi

      Täällä olisi mies, joka rakastaa isoja naisia. Kik TopSjk

    • Anonyymi

      pirkanmaalta 60v hoikka mies olisi valmis kanssasi hommiin.autetaan toisiamme vaikka vakkaristi.tykkään isommista naisista ja voisimme kokeilla kaikkea muutakin.

    • Anonyymi

      Kerro vaa sinun yhteistiedot niin palataan asian?

    • Moi haluatko antaa sinun yhteistiedot niin sovitaan?

    • Anonyymi

      Olet liian lihava, joten ei taida nyt löytyä lerssiä persiiseesi! Jos löysät kaapista kaulimen tai termospullo, niin työnnä se sinne mihin ei päivä paista. Muista Tummeli!

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­­­um­­me sinut kä­­­ym­ään uudess­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yli mil­jo­­­ona! 👉 http://ameliachau.com/H/W1i9V4

    • Anonyymi

      Oi, isokokoinen nainen on aina ihana pakkaus. Pidän takaapäin rakentelusta erityisesti...
      erityisesti näköala kiihottaa, siinä kun tulee turpeet pillunhuulet hienosti esille, oi se on kiihottava näkymä...sitten tuupata tuohon näkymään oma kulli... saman aikaisesti hyväillä klitorista ja rintoja...kaikkea...
      Toinen isokokoiselle naiselle nautinto on keittiön pöytä...ja nainen jalat ylhäällä...jos saa jalat olkapäille se on täydellistä neitiä, siinä kun kädet ja sormet ylettää kaikkialle...
      Sit saunaan, siellähän voi tehdä kaiken uusiksi...Sit suihkuun, siellähän..

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 85 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe