Kun tajusit ettei hän halua, saati huomaa, sinua millään tavalla.
Oliko se kovakin isku sinulle?
20
1200
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhtään. En olisi häntä halunnutkaan, kun selvisi luonne minulle.
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
En ole vielä tuota huomannut. Taitaa haluta paljonkin.
- Anonyymi
joskus voi käydä niinkin ettei saa koskaan tietää ja tunteet katoaa itseltä ajan kanssa.
Mulle taitaa käydä niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus voi käydä niinkin ettei saa koskaan tietää ja tunteet katoaa itseltä ajan kanssa.
Mulle taitaa käydä niin.👌☝️🙆♀️
- Anonyymi
Se oli suora isku otsalohkoon ja en tule koskaan toipumaan siitä 😔
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Oli se kova isku, hiipi tajuntaani mutta sydämeni ei vieläkään suostu uskomaan että kaikki päättyi ennen kuin mitään kunnolla alkoikaan.
Hän ei selittänyt minulle mitään, häipyi vain elämästäni. Kysymykset pyörivät mielessä- eikö tunteita ollutkaan? Eikö hän pitänytkään minusta? Ulkonäöstäni? Luonteestani? Mitä hän minusta halusi vai eikö mitään? Pelkkää leikkiä kaikki?
Eikö hän ymmärtänyt että sydämeni särkyy vai eikö vaan välittänyt?
Miten pystyn unohtamaan tämän kaiken, tämän miehen? 💔- Anonyymi
Ehkä mies tarvitsee aikaa miettiäkseen?
- Anonyymi
mitä niinku itse ajattelit,kuka edes lähtee kysyy tällaista,pöh
- Anonyymi
Not me.
Sain häneltä sydämen 😻- Anonyymi
Niin minäkin - särkyneenä tosin 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin - särkyneenä tosin 💔
Voih
- Anonyymi
Ei. Uutta matoa koukkuun vaan! Miltähän hänestä tuntui, joka kuvitteli tietyn naisen roikkuvan hänessä, ja joka luuli olevansa enemmän kuin todellisuudessa olikaan ja mies kuvitteli ns. Naruttavan ja asettavansa kyseisen naisen naurunalaiseksi itse, vaikka kävikin niin että mies joutui naurunalaiseksi eikä tajunnut että nainen oli jatkanut matkaansa eteenpäin jo aikoja sitten? Terkuin Mn
- Anonyymi
On minutkin rikottu 3 kertaa. Siksi olen nykyään vihainen enkä anna muiden leikkiä kanssani. En ole sairas mieleltäni vaan hyvin realisti. Ja kyllä, minä ihan oikea nainen olen. Olen vain asettanut itseni tärkeimmäksi miesten aiemman kiusanteon vuoksi. Olin ns. Suosittu aikanaan. Liian kiltti jonka vuoksi moni kuvitteli että voivat kohdella minua miten sattuu.
Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minutkin rikottu 3 kertaa. Siksi olen nykyään vihainen enkä anna muiden leikkiä kanssani. En ole sairas mieleltäni vaan hyvin realisti. Ja kyllä, minä ihan oikea nainen olen. Olen vain asettanut itseni tärkeimmäksi miesten aiemman kiusanteon vuoksi. Olin ns. Suosittu aikanaan. Liian kiltti jonka vuoksi moni kuvitteli että voivat kohdella minua miten sattuu.
MnHöPÖ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HöPÖ..
Höpöhöpö itsellesi.
- Anonyymi
On siihen ehtinyt jo tottua, järjen tasolla, jotenkin.
Sydämen lokeron kanssa vielä kamppailen.
Täytyy varata aika Kardiologille. - Anonyymi
Ei se koskenut, en ole koskaan ajatellut että jonkun on pakko olla lojaali ja rakastaa. Elämässä tapaa ihania ihmisiä ja vaikka joihinkin voi jopa ihastua, se pitää osata käsitellä realistisesti ja katsoa johtaako ne kivoihin asioihin vai ystävyyteen. Uskon että ihminen joka ei takerru, on rikkaampi ihmissuhteissa kun takertuvampi. Myös sen oikean löytäminen on helpompaa, kun suhtautuu kaikkeen kauniiseen ja rakkaaseen lahjana, ei pakkona joka on saavutettava. Mukavaa elämässä on tykkäily, halailu, kohtaaminen ja tietysti se jännitys.
- Anonyymi
Jotenkin sitä on niin tottunut että ei kukaan oikeasti välitä että lopulta sen hyväksyy. Ei enää jaksa itsekään välittää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783