Oliko se kovakin isku sinulle?

Anonyymi

Kun tajusit ettei hän halua, saati huomaa, sinua millään tavalla.

20

1179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei yhtään. En olisi häntä halunnutkaan, kun selvisi luonne minulle.

    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      En ole vielä tuota huomannut. Taitaa haluta paljonkin.

      • Anonyymi

        joskus voi käydä niinkin ettei saa koskaan tietää ja tunteet katoaa itseltä ajan kanssa.
        Mulle taitaa käydä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joskus voi käydä niinkin ettei saa koskaan tietää ja tunteet katoaa itseltä ajan kanssa.
        Mulle taitaa käydä niin.

        👌☝️🙆‍♀️


    • Anonyymi

      Se oli suora isku otsalohkoon ja en tule koskaan toipumaan siitä 😔

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Oli se kova isku, hiipi tajuntaani mutta sydämeni ei vieläkään suostu uskomaan että kaikki päättyi ennen kuin mitään kunnolla alkoikaan.
      Hän ei selittänyt minulle mitään, häipyi vain elämästäni. Kysymykset pyörivät mielessä- eikö tunteita ollutkaan? Eikö hän pitänytkään minusta? Ulkonäöstäni? Luonteestani? Mitä hän minusta halusi vai eikö mitään? Pelkkää leikkiä kaikki?
      Eikö hän ymmärtänyt että sydämeni särkyy vai eikö vaan välittänyt?
      Miten pystyn unohtamaan tämän kaiken, tämän miehen? 💔

      • Anonyymi

        Ehkä mies tarvitsee aikaa miettiäkseen?


    • Anonyymi

      mitä niinku itse ajattelit,kuka edes lähtee kysyy tällaista,pöh

    • Anonyymi

      Not me.

      Sain häneltä sydämen 😻

      • Anonyymi

        Niin minäkin - särkyneenä tosin 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin - särkyneenä tosin 💔

        Voih


    • Anonyymi

      Ei. Uutta matoa koukkuun vaan! Miltähän hänestä tuntui, joka kuvitteli tietyn naisen roikkuvan hänessä, ja joka luuli olevansa enemmän kuin todellisuudessa olikaan ja mies kuvitteli ns. Naruttavan ja asettavansa kyseisen naisen naurunalaiseksi itse, vaikka kävikin niin että mies joutui naurunalaiseksi eikä tajunnut että nainen oli jatkanut matkaansa eteenpäin jo aikoja sitten? Terkuin Mn

      • Anonyymi

        On minutkin rikottu 3 kertaa. Siksi olen nykyään vihainen enkä anna muiden leikkiä kanssani. En ole sairas mieleltäni vaan hyvin realisti. Ja kyllä, minä ihan oikea nainen olen. Olen vain asettanut itseni tärkeimmäksi miesten aiemman kiusanteon vuoksi. Olin ns. Suosittu aikanaan. Liian kiltti jonka vuoksi moni kuvitteli että voivat kohdella minua miten sattuu.
        Mn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minutkin rikottu 3 kertaa. Siksi olen nykyään vihainen enkä anna muiden leikkiä kanssani. En ole sairas mieleltäni vaan hyvin realisti. Ja kyllä, minä ihan oikea nainen olen. Olen vain asettanut itseni tärkeimmäksi miesten aiemman kiusanteon vuoksi. Olin ns. Suosittu aikanaan. Liian kiltti jonka vuoksi moni kuvitteli että voivat kohdella minua miten sattuu.
        Mn

        HöPÖ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HöPÖ..

        Höpöhöpö itsellesi.


    • Anonyymi

      On siihen ehtinyt jo tottua, järjen tasolla, jotenkin.
      Sydämen lokeron kanssa vielä kamppailen.
      Täytyy varata aika Kardiologille.

    • Anonyymi

      Ei se koskenut, en ole koskaan ajatellut että jonkun on pakko olla lojaali ja rakastaa. Elämässä tapaa ihania ihmisiä ja vaikka joihinkin voi jopa ihastua, se pitää osata käsitellä realistisesti ja katsoa johtaako ne kivoihin asioihin vai ystävyyteen. Uskon että ihminen joka ei takerru, on rikkaampi ihmissuhteissa kun takertuvampi. Myös sen oikean löytäminen on helpompaa, kun suhtautuu kaikkeen kauniiseen ja rakkaaseen lahjana, ei pakkona joka on saavutettava. Mukavaa elämässä on tykkäily, halailu, kohtaaminen ja tietysti se jännitys.

    • Anonyymi

      Jotenkin sitä on niin tottunut että ei kukaan oikeasti välitä että lopulta sen hyväksyy. Ei enää jaksa itsekään välittää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe