Kovin rasittavaa kuunneltavaa

Anonyymi

Työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja viimeiset pari viikkoa ollut lähinnä raskasta tuo työ. Siis ei muuten mutta avustettava höpöttää samat jutut kerta toisensa jälkeen. Itse olen vaan hiljaa kun en jaksa jutella samoista asioista. Nytkin taas ollaan ihmisten ilmoilla ja ihmiset katsoo hiukka kun ihminen höpöttää itsekseen. Voisihan tuota äkkiseltään luulla että höpöttääkin itsekseen.

5

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja tämä on raskasta!? Oletpa herkkä.

• Anonyymi

Jos tuo on rankkaa, niin taidat olla aika herkkä...

• Anonyymi

Joo toi on tosi rasittavaa, mä oon törmännyt tähän samaan joskus jonkusten kanssa. Mä yritän vaihtaa aihetta viimeistään 3 kerran jälkeen, vaikka sitten kökköaasinsillalla ellen muuta keksi tai se ei tunnu toisen aihepiiriltä. Mutta eikös prkle palata jotain kautta samaan juttuun, huoh... Ai ei sullakaan oikein ole keinoa tähän.

Onkohan tässä lähimuistiongelmaa vai mitähän, mutta ei sen puoleen kyllä sitä itsekin tulee toistettua joskus. Tosin yleensä vain kerran ja sitten tulee kysyttyä sama asia uudestaan. Mä huomaan puolivälissä lausetta useimmiten, että perhana justhan mä tuon sanoin 😳😕, mutta jatkan yleensä loppuun eikä kiinnosta korjata tms. No, ei tämä ole suuri ongelma, mutta vähän kiusallista kumminkin. Yleistasolla mä kyllä olen selvä ja ymmärrettävä. Kyllähän noita noloja tilanteita, vaikka tämmöstä ja näillehän voi jo nauraa tai sitten ei kun melkein keharitasoa.... https://www.is.fi/perhe/art-2000008181652.html

lajijasuris

• Anonyymi

Sano sille, että pitää turpansa kiinni. Ei selläostä älämölöä tarvitse kuunnella.

• Anonyymi

Minkä takia olet työssä joka ei sinulle sovi? Vaihda työ mieleiseesi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73