Työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja viimeiset pari viikkoa ollut lähinnä raskasta tuo työ. Siis ei muuten mutta avustettava höpöttää samat jutut kerta toisensa jälkeen. Itse olen vaan hiljaa kun en jaksa jutella samoista asioista. Nytkin taas ollaan ihmisten ilmoilla ja ihmiset katsoo hiukka kun ihminen höpöttää itsekseen. Voisihan tuota äkkiseltään luulla että höpöttääkin itsekseen.
Kovin rasittavaa kuunneltavaa
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä on raskasta!? Oletpa herkkä.
- Anonyymi
Jos tuo on rankkaa, niin taidat olla aika herkkä...
- Anonyymi
Joo toi on tosi rasittavaa, mä oon törmännyt tähän samaan joskus jonkusten kanssa. Mä yritän vaihtaa aihetta viimeistään 3 kerran jälkeen, vaikka sitten kökköaasinsillalla ellen muuta keksi tai se ei tunnu toisen aihepiiriltä. Mutta eikös prkle palata jotain kautta samaan juttuun, huoh... Ai ei sullakaan oikein ole keinoa tähän.
Onkohan tässä lähimuistiongelmaa vai mitähän, mutta ei sen puoleen kyllä sitä itsekin tulee toistettua joskus. Tosin yleensä vain kerran ja sitten tulee kysyttyä sama asia uudestaan. Mä huomaan puolivälissä lausetta useimmiten, että perhana justhan mä tuon sanoin 😳😕, mutta jatkan yleensä loppuun eikä kiinnosta korjata tms. No, ei tämä ole suuri ongelma, mutta vähän kiusallista kumminkin. Yleistasolla mä kyllä olen selvä ja ymmärrettävä. Kyllähän noita noloja tilanteita, vaikka tämmöstä ja näillehän voi jo nauraa tai sitten ei kun melkein keharitasoa.... https://www.is.fi/perhe/art-2000008181652.html
lajijasuris - Anonyymi
Sano sille, että pitää turpansa kiinni. Ei selläostä älämölöä tarvitse kuunnella.
- Anonyymi
Minkä takia olet työssä joka ei sinulle sovi? Vaihda työ mieleiseesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456