Työskentelen henkilökohtaisena avustajana ja viimeiset pari viikkoa ollut lähinnä raskasta tuo työ. Siis ei muuten mutta avustettava höpöttää samat jutut kerta toisensa jälkeen. Itse olen vaan hiljaa kun en jaksa jutella samoista asioista. Nytkin taas ollaan ihmisten ilmoilla ja ihmiset katsoo hiukka kun ihminen höpöttää itsekseen. Voisihan tuota äkkiseltään luulla että höpöttääkin itsekseen.
Kovin rasittavaa kuunneltavaa
5
235
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä on raskasta!? Oletpa herkkä.
- Anonyymi
Jos tuo on rankkaa, niin taidat olla aika herkkä...
- Anonyymi
Joo toi on tosi rasittavaa, mä oon törmännyt tähän samaan joskus jonkusten kanssa. Mä yritän vaihtaa aihetta viimeistään 3 kerran jälkeen, vaikka sitten kökköaasinsillalla ellen muuta keksi tai se ei tunnu toisen aihepiiriltä. Mutta eikös prkle palata jotain kautta samaan juttuun, huoh... Ai ei sullakaan oikein ole keinoa tähän.
Onkohan tässä lähimuistiongelmaa vai mitähän, mutta ei sen puoleen kyllä sitä itsekin tulee toistettua joskus. Tosin yleensä vain kerran ja sitten tulee kysyttyä sama asia uudestaan. Mä huomaan puolivälissä lausetta useimmiten, että perhana justhan mä tuon sanoin 😳😕, mutta jatkan yleensä loppuun eikä kiinnosta korjata tms. No, ei tämä ole suuri ongelma, mutta vähän kiusallista kumminkin. Yleistasolla mä kyllä olen selvä ja ymmärrettävä. Kyllähän noita noloja tilanteita, vaikka tämmöstä ja näillehän voi jo nauraa tai sitten ei kun melkein keharitasoa.... https://www.is.fi/perhe/art-2000008181652.html
lajijasuris - Anonyymi
Sano sille, että pitää turpansa kiinni. Ei selläostä älämölöä tarvitse kuunnella.
- Anonyymi
Minkä takia olet työssä joka ei sinulle sovi? Vaihda työ mieleiseesi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4273168SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis842446Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj802063Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1251778- 1431667
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi151360- 751316
Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2951135Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li181111Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021049