Terve. Muutettiin puolison kanssa yhteen kuukausi sitten, molemmilta tuli talouteen kissat. 5v leikattu naaras, joka ollut aina sisäkissana ja elänyt myös vuodet 1-3 toisen kissan kanssa. Toinen kissa on 2v leikattu uros, joka ollut viimeisen vuoden ulkokissana.
Isoin pelko puolison kanssa oli yhteenmuuttamisessa kissoihin liittyen, että tämä ulkokissana ollut kissa ei tulisi tottumaan, varsinkin kun oli pihoilla todella aggressivinen muita kissoja kohtaan.
Ensimmäinen kuukausi sujui suht ongelmitta, mitä nyt välillä sähisivät toisilleen kun kohtasivat. Kaikki meni niin hyvin, niin otimme kolmannen kissan, joka on 2v leikattu naaras. Tilanne on nyt kahden viikon jälkeen sellainen, että tämä uusi tulokas ja entinen ulkokissa tulee loistavasti toimeen keskenään.
Isoimmaksi ongelmaksi on muodustunut tämä vanhin naaraskissa, joka todella aggressiivinen uutta kissaa kohtaan sekä nyt myös toista kissaa, jonka kanssa tilanne näytti oikein hyvältä.
Kissa hyökkäilee molempien kissojen kimppuu vähän väliä, sähisee murisee. Molemmille kissoille on nyt tullut isot naarmut silmän viereen tämän aggressiivisen kissan takia. Ajan kysymys, että milloin osuu ihan silmään ja käy huonommin.
Mitä ihmettä tässä tilanteessa voi nyt tehdä? Onko nyt ainut vaihtoehto viedä kissa lopetettavaksi, joka oli niin mahtava ja maailman kiltein kissa ennen tätä yhteenmuuttoa. Kukaan tuskin 5 vuotiasta kissaa ottaa, joka ei tule toimeen muiden kissojen kanssa. Vai voiko tässä vielä olla, jokin keino mitä yrittää? Yritimme puolison kanssa leikata etutassujen kynnet, että kissa ei pääsisi isompaa vahinkoa toisiin kissoihin tekemään, mutta tämäkin oli ihan toivotonta, koska kissasta on tullut hirviö ja näiden yritysten jälkeen molempien kädet on täynnä naarmuja, kun kissa huutaa, rimpuilee ja räppäsee heti paikan tullen.
Kiitos, jos jaksoit lukea kokonaan pitkän vuodatuksen.
Kissa hyökkäilee toisia kissoja kohtaan
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810