It-yritys Accenture ilmoitti palkkaavansa jopa sata uutta henkilöä Jyväskylässä. Nyt voidaan työllistää suuri määrä itärajan yli tulleista diplomi-insinööreistä ja avaruustohtoreista tuottavaan työhön. Kuokkalassa varmasti iloitaan mahdollisuudesta.
Töitä kaikile!
15
133
Vastaukset
- Anonyymi
Kamelikuskeja haluavat listoilleen, siksi tulivat Jyväskylään.
- Anonyymi
Matuissa on pommin rakentamiseen ja yleensä räjähdysaineisiin perehtyneitä sotilastaustaisia, en nyt sano karkureita, mutta vähin äänin häipyneitä.
Ovat valmiina Euroopassa ja aktivoituvat tarvittaessa.
Jyväskylässä ovat lähinnä tyhjänlorvijoita ja lukutaidottomia siivestäjiä.- Anonyymi
Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi
- Anonyymi
Ei kai tuo minua koske kun olen työtön.
- Anonyymi
Totta hitossa lampaan syöjä
- Anonyymi
Yritykseen on jo lähtenyt hakemuksia panssarivaunukuljettajilta, tienvarsipommin asentajilta, kidutusosaston hoitajilta, sinkomiehiltä, pommivyöteknikoilta ja miina-asentajilta. Yrityksellä voisi olla potentiaalia puolustusvoimien alihankkijaksi.
- Anonyymi
Hienoa että noin moni matu on ollut kiinnostunut työnteosta ja sosiaaliturvansa takaisinmaksusta.
- Anonyymi
Varmaan löytynyt töitä...
Accenturella voi olla yleisemminkin tapana "parannella" työntekijöidensä CV:eitä - valitaan parhaimmat työpaikat ja kehotetaan venyttämään niiden työkokemusta. Lopputuloksena CV ei vastaa enää alkuperäistä, vaan työkokemukset ovat kaksinkertaiset ja päällekkäin (Accenturen fiktio ja fakta työntekijän CV:stä päällekkäin).- Anonyymi
Olisit voinut tehdä omankin aloituksen, vai onko mukavampi piiloutua toisten selän taaksi ikivanhoihin ketjuihin?
- Anonyymi
Accidenturella on vanhoja ja kallispalkkaisia savustettu ulos jotta saadaan kustannuksia karsittua johdon bonuksia varten.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220