Yritätkö puhua järkeä vai jääkö sellaiset ihmiset vaan pois ihmisistä kenen kanssa viettää aikaa?
Miten toimia rokotevastaisen kanssa
19
1411
Vastaukset
- Anonyymi
Olkoon omissa oloissaan.
- Anonyymi
koitetaan nyt vaan pärjätä rokotetut ja rokottomat vaikka nyt yritys on saada vastakkain ihmiset tappelemaan .EIHÄN TEIDÄN ROKOTETTUJEN PITÄISI PELÄTÄ MEITÄ ROKOTTAMATTOMIA KUN OLETTE "SUOJATTUJA PIIKILLÄ"
- Anonyymi
Pitää pelätä. Tyhmyys voi tarttua.
- Anonyymi
Minua ei pelota omasta puolestani, mutta ottaa päähän se massahysterian luominen ja valeuutisointi rokotusten vaaroista. Kaikista rokotuksista tulee joillekin hyvin harvoille ongelmia, mutta rokottamattomia on kuollut jo miljoonia ja maailma aivan sekaisin ties kuinka pitkään.
Tilanne vaan pitkittyy ja pitkittyy. Olin itse yllättävässä leikkauksessa keväällä, se oli akuutti mutta venyi viidellä päivällä sillä leikkaussaleja oli suljettu koronan takia ja aina tuli hengenhädässä olevia ihmisiä jonossa eteen. Sairaalassa näki sen kaoottisen arjen, mitä siellä eletään.
Talous ei kestä tätä tilannetta pitkään ja ihmisten mielenterveysongelmat vain pahenevat.
Mielestäni meillä kaikilla on vastuu asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei pelota omasta puolestani, mutta ottaa päähän se massahysterian luominen ja valeuutisointi rokotusten vaaroista. Kaikista rokotuksista tulee joillekin hyvin harvoille ongelmia, mutta rokottamattomia on kuollut jo miljoonia ja maailma aivan sekaisin ties kuinka pitkään.
Tilanne vaan pitkittyy ja pitkittyy. Olin itse yllättävässä leikkauksessa keväällä, se oli akuutti mutta venyi viidellä päivällä sillä leikkaussaleja oli suljettu koronan takia ja aina tuli hengenhädässä olevia ihmisiä jonossa eteen. Sairaalassa näki sen kaoottisen arjen, mitä siellä eletään.
Talous ei kestä tätä tilannetta pitkään ja ihmisten mielenterveysongelmat vain pahenevat.
Mielestäni meillä kaikilla on vastuu asiassa.Hyvin sanottu. Ihan tolkutonta miten joku ei voi näitä tosiasioita ymmärtää. Vai eikö enää kehtaa muuttaa kantaa kun on yli vuoden huutanut ensin koronaa valheeksi ja sitten rokotusta vaaralliseksi. Mitäköhän seuraavaksi?
- Anonyymi
Skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö yleisiä rokotevastaisilla.
- Anonyymi
elkää nillittäkö rokotetut tehän olette suojassa rokottamattomilta tartuttajilta.taitaa olla liika monimutkainen asia käsittää yksinkertainen fakta. väitättekö että rokotteet ovat tehottomia.
- Anonyymi
Teidän rokottamattomien folihattujen takia kallis ja terveysvaarallinen tilanne jatkuu yhteiskunnassa.
Vain sen vuoksi, että kouluttamaton ja alemmuuden tunnetta kokeva ihmispolo voi kerrankin tuntea olevansa VIISAAMPI kun muut.
Olen katso lukenut INTERNETISTÄ tietoa!! - Anonyymi
Oikeasti jos uskoo anon tai Tiihosen mielisairaita juttuja niin saa olla mun puolesta ihan erillään ja tehä mitä lystää eri porukoissa.
- Anonyymi
Tutkimus: 91 prosenttia kansasta aikoo ottaa tai on ottanut koronarokotteen.
95 prosenttia pitää rokotuksia hyvänä tapana suojautua tauteja vastaan.
Pieni porukka foliohattuja.- Anonyymi
Taidat olla yksi heistä, miksi muutoin nillittäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla yksi heistä, miksi muutoin nillittäisit.
Yksi rokotetuista olen kyllä.
Et ole tainnut ottaa kun et edes ymmärrä lukemaasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi rokotetuista olen kyllä.
Et ole tainnut ottaa kun et edes ymmärrä lukemaasi.Kiitos samoin. Ymmärrys on kiertänyt sinut kaukaa.
- Anonyymi
Palaa Tokentuben pariin. Koulu on parempi niille, joilla teoriassa kyky ymmärtää.
- Anonyymi
Olen paljon, paljon koulutetumpi kuin sinä ja sun typerät kaverit yhteensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen paljon, paljon koulutetumpi kuin sinä ja sun typerät kaverit yhteensä.
Ootko ihan kätilö?? Vai keittäjä? Vai siivooja? Vai konekuski?
- Anonyymi
Kerro toinen vitsi.
- Anonyymi
Järkyttävä dokkari Rokotevastaisuuden soturit rokotevastaisesta sekoilusta YLE Areenassa.
23 miljoonaa ihmishenkeä säästyy pelkästään tuhkarokkorokotusten ansiosta joka vuosi mutta kasvava sekoporukka Ruotsissa ja Suomessa ei rokota lapsiaan tuhkarokkorokotteella. Lastensuojeluasia pitäisi olla sekin. - Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/e48302a4-6b55-466a-ba9c-667eb7cd230d
Pahimmillaan hörhöily tappaa. Kuten tämän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851818- 821660
- 491322
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471255Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1151126
- 39935
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23932Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59912Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23893