Miten toimia rokotevastaisen kanssa

Anonyymi

Yritätkö puhua järkeä vai jääkö sellaiset ihmiset vaan pois ihmisistä kenen kanssa viettää aikaa?

19

1341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olkoon omissa oloissaan.

    • Anonyymi

      koitetaan nyt vaan pärjätä rokotetut ja rokottomat vaikka nyt yritys on saada vastakkain ihmiset tappelemaan .EIHÄN TEIDÄN ROKOTETTUJEN PITÄISI PELÄTÄ MEITÄ ROKOTTAMATTOMIA KUN OLETTE "SUOJATTUJA PIIKILLÄ"

      • Anonyymi

        Pitää pelätä. Tyhmyys voi tarttua.


      • Anonyymi

        Minua ei pelota omasta puolestani, mutta ottaa päähän se massahysterian luominen ja valeuutisointi rokotusten vaaroista. Kaikista rokotuksista tulee joillekin hyvin harvoille ongelmia, mutta rokottamattomia on kuollut jo miljoonia ja maailma aivan sekaisin ties kuinka pitkään.

        Tilanne vaan pitkittyy ja pitkittyy. Olin itse yllättävässä leikkauksessa keväällä, se oli akuutti mutta venyi viidellä päivällä sillä leikkaussaleja oli suljettu koronan takia ja aina tuli hengenhädässä olevia ihmisiä jonossa eteen. Sairaalassa näki sen kaoottisen arjen, mitä siellä eletään.

        Talous ei kestä tätä tilannetta pitkään ja ihmisten mielenterveysongelmat vain pahenevat.

        Mielestäni meillä kaikilla on vastuu asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei pelota omasta puolestani, mutta ottaa päähän se massahysterian luominen ja valeuutisointi rokotusten vaaroista. Kaikista rokotuksista tulee joillekin hyvin harvoille ongelmia, mutta rokottamattomia on kuollut jo miljoonia ja maailma aivan sekaisin ties kuinka pitkään.

        Tilanne vaan pitkittyy ja pitkittyy. Olin itse yllättävässä leikkauksessa keväällä, se oli akuutti mutta venyi viidellä päivällä sillä leikkaussaleja oli suljettu koronan takia ja aina tuli hengenhädässä olevia ihmisiä jonossa eteen. Sairaalassa näki sen kaoottisen arjen, mitä siellä eletään.

        Talous ei kestä tätä tilannetta pitkään ja ihmisten mielenterveysongelmat vain pahenevat.

        Mielestäni meillä kaikilla on vastuu asiassa.

        Hyvin sanottu. Ihan tolkutonta miten joku ei voi näitä tosiasioita ymmärtää. Vai eikö enää kehtaa muuttaa kantaa kun on yli vuoden huutanut ensin koronaa valheeksi ja sitten rokotusta vaaralliseksi. Mitäköhän seuraavaksi?


    • Anonyymi

      Skitsofrenia ja kaksisuuntainen mielialahäiriö yleisiä rokotevastaisilla.

    • Anonyymi

      elkää nillittäkö rokotetut tehän olette suojassa rokottamattomilta tartuttajilta.taitaa olla liika monimutkainen asia käsittää yksinkertainen fakta. väitättekö että rokotteet ovat tehottomia.

    • Anonyymi

      Teidän rokottamattomien folihattujen takia kallis ja terveysvaarallinen tilanne jatkuu yhteiskunnassa.
      Vain sen vuoksi, että kouluttamaton ja alemmuuden tunnetta kokeva ihmispolo voi kerrankin tuntea olevansa VIISAAMPI kun muut.
      Olen katso lukenut INTERNETISTÄ tietoa!!

    • Anonyymi

      Oikeasti jos uskoo anon tai Tiihosen mielisairaita juttuja niin saa olla mun puolesta ihan erillään ja tehä mitä lystää eri porukoissa.

    • Anonyymi

      Tutkimus: 91 prosenttia kansasta aikoo ottaa tai on ottanut koronarokotteen.
      95 prosenttia pitää rokotuksia hyvänä tapana suojautua tauteja vastaan.

      Pieni porukka foliohattuja.

      • Anonyymi

        Taidat olla yksi heistä, miksi muutoin nillittäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla yksi heistä, miksi muutoin nillittäisit.

        Yksi rokotetuista olen kyllä.
        Et ole tainnut ottaa kun et edes ymmärrä lukemaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi rokotetuista olen kyllä.
        Et ole tainnut ottaa kun et edes ymmärrä lukemaasi.

        Kiitos samoin. Ymmärrys on kiertänyt sinut kaukaa.


    • Anonyymi

      Palaa Tokentuben pariin. Koulu on parempi niille, joilla teoriassa kyky ymmärtää.

      • Anonyymi

        Olen paljon, paljon koulutetumpi kuin sinä ja sun typerät kaverit yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen paljon, paljon koulutetumpi kuin sinä ja sun typerät kaverit yhteensä.

        Ootko ihan kätilö?? Vai keittäjä? Vai siivooja? Vai konekuski?


    • Anonyymi

      Kerro toinen vitsi.

    • Anonyymi

      Järkyttävä dokkari Rokotevastaisuuden soturit rokotevastaisesta sekoilusta YLE Areenassa.

      23 miljoonaa ihmishenkeä säästyy pelkästään tuhkarokkorokotusten ansiosta joka vuosi mutta kasvava sekoporukka Ruotsissa ja Suomessa ei rokota lapsiaan tuhkarokkorokotteella. Lastensuojeluasia pitäisi olla sekin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe