"Aloita judo" -kampanja näkyy mediossa, muttei seurojen somekanavilla

Anonyymi

Usein väitetään, ettei liitto tee mitään seurojen eteen. No, nyt on tehnyt. Mitä tekee seurat - ei mitään, seuraa ja ihmettelee, toivoo parasta. Toivomalla ei saa mitään, töitä tekemällä tuloksia.

Liiton kampanjan "flyerit" ovat olleet ja ovat edelleen monipuolisesti esillä niin valtakunnan kuin maakuntalehtien www-sivujen frameissa. Huomiota lajille on herätetty!

Selailin n. 30 suurimman seuran www-ja fb-sivuja. Omia "kausi käynnistyy" ilmoituksia näkyy kaikilla, mutta liiton tarjoama, monipuolisesti judosta kertova materiaali on usein miten hyödyntämättä.

Nyt on seurojen vuoro kääriä hihat ja ryhtyä töihin!

5

725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä mitään kääritä, kun rajoituksia tulee ja menee päivien välein... Sitten ihmetellään, kun rahat on otettu kurssilaisilta, eikä pystytä tarjoamaan mitään vastinetta.

• Anonyymi

Niinpä, on vähän takki tyhjä kesälomailun jäljiltä. Katsotaan syssymmällä, hiljaa hyvää tulee...

• Anonyymi

Kyllä osa liiton vapaaehtoisista hallituksen ulkopuolisista jäsenistä on tehnyt valtavan työn ja seurojen kiitos on todellakin tämä.
      En tiedä, mutta jotenkin aina liiton ja seurojen yhteistyö klikkaa, vaikka liitto on seurat ja seurat valitsee hallituksen...
      O senseit, senseit ja muut egoilijat säätää....

• Anonyymi

En tiedä mitä seuroja te facessa ja instassa seuraatte mutta minun fiidiini tulevat isot seurat ovat liiton videoita kyllä hyvin jakaneet.

• Anonyymi

En ole nähnyt mitään mainoskampanjaa? Koska se alkaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 47
      654
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      567
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37