Eurojackpot 90 miljoonaa euroa!

Anonyymi

Onko Veikkauskone käynyt kuumana K-supermarket Herkkupadassa? Meinaatteko taas viedä 90 miljoonan euron potin Siilinjärvelle? Huomenna taas se olisi Eurojackpot-arvonta!

26

1197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös ne onnenpekkakauppiaat siirtyneet Petoselle pitämään kauppaa. Kannattaisi siellä käydä pelaamassa eurojaskaa...

• Anonyymi

Jos ovat onnenpekkoja, niin ei voi kuin ihmetellä miksi piti tulla takaisin työelämään ja vieläpä näinkin vastuulliseen ja välillä stressaavaan hommaan. Jos itselläni olisi käynyt tuollainen mäihä niin töihin en palaisi enää koskaan.

• Anonyymi

Juuri aloin miettimään sitä suurvoittoa.,että miten se on näkynyt kyläkuvassa? Nythän Suomeen tuli taas 45 miljoonaa. Eli mitä hyvää ja pahaa päävoitto on tuonut? Tuokohan se onnellisuutta tai parempaa elämää?

• Anonyymi

Se riippuu ihmisestä, elämäntilanteesta ja elämänarvoista yleensäkin. Ensiksi ihmiselle pitää kirkastua rahan merkitys elämässä omien kokemusten ja tilanteiden kautta. Esim. jos olet sairas ja et voi enää parantua ja tiedät kuolevasi pian, niin mitä hyötyä siitä rahasta sitten on. Tietysti voidaan ostaa parempaa hoitoa tms. sekä rahallinen perintö vaikka omille lapsille tai sukulaisille. Eli kaikista tärkeintä, terveyttä, et voi rahalla saada, joten raha elämässä on aina toissijainen asia. Helpottaahan se raha sitten tilanteissa, jos on paljon velkoja, lainoja ym. suuria menoja, huolia, murheita, ja tietynlaisen vapaudenkin raha tarjoaa elämääsi. Ja jos saat kymmeniä miljoonia itsellesi, niin ainakin läheisille apua vähintään lainan muodossa, sillä se helpottaa useampaa elämää, ja eihän yksi ihminen kymmeniä miljoonia elämässä tarvitse, kun pienelläkin ja vähällä on iät ja ajat ennenkin selvitty. Ja lopuksi tullaan rahan kuluttamiseen liittyviin eettisiin kysymyksiin ja valintoihin. Niin kuin tiedämme, maapallon luonnonvarat ovat rajalliset, ja jos kuluttamalla kulutat niin eihän sekään pitemmän päälle ole hyväksi luonnollemme ja ympäristöllemme. Saahan niitä uusia autoja sitten vaikka joka viikko ostettua, mutta ihmisen pitäisi myös ymmärtää asioiden toinenkin puoli tai näkökulma. Siinäpä pohdittavaa lauantain ratoksi lottoarvontaa odotellessa, rahan merkityksestä ihmiselle ja onnellisuuteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu ihmisestä, elämäntilanteesta ja elämänarvoista yleensäkin. Ensiksi ihmiselle pitää kirkastua rahan merkitys elämässä omien kokemusten ja tilanteiden kautta. Esim. jos olet sairas ja et voi enää parantua ja tiedät kuolevasi pian, niin mitä hyötyä siitä rahasta sitten on. Tietysti voidaan ostaa parempaa hoitoa tms. sekä rahallinen perintö vaikka omille lapsille tai sukulaisille. Eli kaikista tärkeintä, terveyttä, et voi rahalla saada, joten raha elämässä on aina toissijainen asia. Helpottaahan se raha sitten tilanteissa, jos on paljon velkoja, lainoja ym. suuria menoja, huolia, murheita, ja tietynlaisen vapaudenkin raha tarjoaa elämääsi. Ja jos saat kymmeniä miljoonia itsellesi, niin ainakin läheisille apua vähintään lainan muodossa, sillä se helpottaa useampaa elämää, ja eihän yksi ihminen kymmeniä miljoonia elämässä tarvitse, kun pienelläkin ja vähällä on iät ja ajat ennenkin selvitty. Ja lopuksi tullaan rahan kuluttamiseen liittyviin eettisiin kysymyksiin ja valintoihin. Niin kuin tiedämme, maapallon luonnonvarat ovat rajalliset, ja jos kuluttamalla kulutat niin eihän sekään pitemmän päälle ole hyväksi luonnollemme ja ympäristöllemme. Saahan niitä uusia autoja sitten vaikka joka viikko ostettua, mutta ihmisen pitäisi myös ymmärtää asioiden toinenkin puoli tai näkökulma. Siinäpä pohdittavaa lauantain ratoksi lottoarvontaa odotellessa, rahan merkityksestä ihmiselle ja onnellisuuteen?

Raha ei ole tärkeintä aasit. Puhdas ilma olisi mutta sitä ei tällä paikkakunnalla valitettavasti ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ei ole tärkeintä aasit. Puhdas ilma olisi mutta sitä ei tällä paikkakunnalla valitettavasti ole.

Suu kiinni mato. Ei kai täällä puhdasta ilmaa ole kun sinä haiset niin pahalta.

• Anonyymi

Ihan milloin vaan. Tuollainen kuikka lentää takariviin. Torilla tavataan kuikka ja silloin kuikka tosiaan lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan milloin vaan. Tuollainen kuikka lentää takariviin. Torilla tavataan kuikka ja silloin kuikka tosiaan lähtee.

Selvä, tarjoan sulle etelän matkan 25km nopealla kyydillä ja lähes ilmaisella hoidolla mutta tuskinpa muistat siitä mitään. Katsotaan millainen mikkihiiri sieltä tulee minut tunnistat 195cm varresta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, tarjoan sulle etelän matkan 25km nopealla kyydillä ja lähes ilmaisella hoidolla mutta tuskinpa muistat siitä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä, tarjoan sulle etelän matkan 25km nopealla kyydillä ja lähes ilmaisella hoidolla mutta tuskinpa muistat siitä mitään. Katsotaan millainen mikkihiiri sieltä tulee minut tunnistat 195cm varresta.

Pidäppäs Hessu Hopo suusi kiinni. Sun 195 senttinen Hessu Hopo tikku-ukko vartalo ei tee vaikutusta. Takaan kuule että 210 senttisestä varrestani lähtee sellainen moukari että sä tikku-ukko matkustat sen jälkeen maata kiertävällä radalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidäppäs Hessu Hopo suusi kiinni. Sun 195 senttinen Hessu Hopo tikku-ukko vartalo ei tee vaikutusta. Takaan kuule että 210 senttisestä varrestani lähtee sellainen moukari että sä tikku-ukko matkustat sen jälkeen maata kiertävällä radalla.

kohta koetaan Siilinjärvellä muanjäristys kun kaks issoo ukkoo ottaa yhteen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kohta koetaan Siilinjärvellä muanjäristys kun kaks issoo ukkoo ottaa yhteen :D

Hiukan eppäilen että täältä persjalakastten kylästä löötyys tollasta jättejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiukan eppäilen että täältä persjalakastten kylästä löötyys tollasta jättejä.

Ei löytynyt ei, ketään ei ollut kylällä enää siihen aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löytynyt ei, ketään ei ollut kylällä enää siihen aikaan.

No oisit katsonut katolle. Siellä mä väijyin pari tuntia ja odotin tätä Hessu Hopoa. Viidakkohypyllä olisin hypännyt kimppuun mutta taisi ruveta Hopoa pelottamaan ja ei ilmaantunut paikalle.

• Anonyymi

Ei tainnut olla mukana pitkiä ja hoikkia "Hopoja", vaan vähintään iäkkäämpiä, ja no ... nokkela "mikkihiiri" ratkaisee, tyhmempi ei tiedä kuin sen "MustaPekanKaveri" (=Risuleuan) ... ;)

• Anonyymi

Vuan tiällähän sitä oldfoxin terasilla päivysteään ja saadaan uutta tietoa tuoreimmasta tapauksesta.

• Anonyymi

Varmaan kateellisia näin pienessä kylässä.

• Anonyymi

Nyt on ketulla uutta tietoa. Baarin porukat tietää jo.

• Anonyymi

Pelin nimihän sitten sanotaan euro jask pot.

• Anonyymi

Jaskapa hyvinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaskapa hyvinkin.

Minä kään jaskalla vuan sillon kun on iso potti tulossa...

• Anonyymi

Minun elämäni tuhosi liiallinen luottaminen ja usko, että peleistä tulisi koskaan mitään isompia voittoja.

Ainoastaan menetin yli 2000 euroa parin kuukauden aikana.

Ensi kuussa tapan itseni. Tilille olevat rahat eivät riitä kattamaan edes hautajaiskuluja.

Hyvää jatkoa ja hyvästi!

• Anonyymi

Kunnanjohtaja taisi iltapäivälehden haastattelussa maalailla, että Siilinjärvi on onnellisten tähtien alla. Minä en tainnut koskaan olla.

Pitänee toivoa, että seuraavassa elämässä tärppää paremmin. Tämä elämä päättyi tähän.

Parempaa onnea muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnanjohtaja taisi iltapäivälehden haastattelussa maalailla, että Siilinjärvi on onnellisten tähtien alla. Minä en tainnut koskaan olla.

Pitänee toivoa, että seuraavassa elämässä tärppää paremmin. Tämä elämä päättyi tähän.

Parempaa onnea muille.

Pöljällä ollaan.

• Anonyymi

Ei tullut Millistäkään mitään. Perkele!

• Anonyymi

Jaha tuli foxille taas töitä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe