kun en tunnu saavan sinuun mitään yhteyttä.... m->n
PS. ikävä on kova
Taidan alkaa katsomaan telkkua
31
584
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut poissaoleva. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Oon ollu pari päivää vähän kärttyinen. En saa itsekään itseeni yhteyttä. Silti rakastan yhtä miestä enkä ole sille kärttyinen.
- Anonyymi
Lopetas jo! Tai älä ainakaan meille muille kerro että panit kaverias, meitä EVVVK!
- Anonyymi
Ei mua kiinnosta nuorison panot. Kukin sukupolvi elää tavallaan. Mun nuoruudessa kavereita ei pantu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetas jo! Tai älä ainakaan meille muille kerro että panit kaverias, meitä EVVVK!
Se jatkaa sitä koska sinä reagoit. Älä reagoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua kiinnosta nuorison panot. Kukin sukupolvi elää tavallaan. Mun nuoruudessa kavereita ei pantu.
Ai ei vai...
- Anonyymi
Naisten tekstejä,miehet eivät puhu toisistaan kommenteilla kaunis,paitsi uimahalli homp joka tuumaa että onpa paljon perseitä liikkeellä tänään
- Anonyymi
Aloittaja tässä, minä olen ihan oikeastikin mies ja kaivattuni on nainen, oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tässä, minä olen ihan oikeastikin mies ja kaivattuni on nainen, oikeasti.
Älä tuosta välitä. Sillä jätti järki jo 3000 aloitusta sitten. Kaikki muut uskoo, että olet mies.
- Anonyymi
Onko sulle palsta ainoa mesta, missä saat häneen yhteyden? Olisi mielissään jos suoraan hänelle vastaavanlaisen laittaisit. Ainakin itse tykkäisin.
- Anonyymi
Kun ei ole hänen puhelinnumeroaan eikä sp-osoitetta niin vähän vaikea ottaa suoraan yhteyttä. :( Eikä tännekään sitä uskalla laittaa. Joku kyllä vinkkas jossain keskustelussa että laittaa deitti.nettiin ilmoitus ja siellä saisi keskustella privana.
T. aloittaja - Anonyymi
Ainoa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei ole hänen puhelinnumeroaan eikä sp-osoitetta niin vähän vaikea ottaa suoraan yhteyttä. :( Eikä tännekään sitä uskalla laittaa. Joku kyllä vinkkas jossain keskustelussa että laittaa deitti.nettiin ilmoitus ja siellä saisi keskustella privana.
T. aloittajaLähetä kirje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä kirje.
Milläs lähetät kun ei ole hänen osoitettaankaan? :( Ei siis niin mitään yhteystietoja, ainoa joka netistä löytyy on FB-profiili enkä ole siitäkään varma kun siinä ei ole kuvia eikä mitään tietoja eli että onko se edes oikean ihmisen eli sen kaivattuni profiili. Enkä edes pääse sitäkään kunnolla katsomaan kun itelläni ei ole some-tilejä.
T. aloittaja
- Anonyymi
Sinäpäs taidat olla high life tyypi, joka seikkailee ja syö vain parhaissa ravintoloissa ja misukat vaan seurailee sun glamourelämää. Et sinä mistään kotihiiristä perusta, jotka keittiössään keittelee mustaherukkahilloa koko illan niin että selkä on kipiä! Niinpä, sitähän minäkin..
mutta aa että tuli hyvää hilloa. 👌- Anonyymi
Voiko näin typeriä ihmisiä olla edes olemassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko näin typeriä ihmisiä olla edes olemassa?
Ei voi. Hyvää 13. päivä perjantaita sinnekin, ehkä musta kissa juoksee yli tien matkallasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi. Hyvää 13. päivä perjantaita sinnekin, ehkä musta kissa juoksee yli tien matkallasi!
Näköään on, kun sellainen kirjoitti yllä. En siis viitannut millään tavalla provon mielikuvitushahmoihin
- Anonyymi
Mitä sinä muka minusta mitään tiedät? Haluat vain "lyödä" toisia.
t. aloittaja
- Anonyymi
Ei nyt oikein nappaa mikään. Tuntuu pahalle.
- Anonyymi
Miksi susta tuntuu pahalle? Kerro niin helpottaa.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
Ikävä on valtava. - Anonyymi
No mielessä kuitenkin, I Feel You, Depeche Modehttps://youtu.be/iTKJ_itifQg
- Anonyymi
Välillä menee harhailuksi.https://youtu.be/JVuuatjHGnY
- Anonyymi
Miten olet yrittänyt saada yhteyttä?
- Anonyymi
Vai et sinä perhelääkäriks ruppee
Oiskin työmaata . .
Terapeutille kans - Anonyymi
Netin kautta eli lähinnä täällä koska mulla ei ole kaivattuni puh.numeroo eikä sp-osoitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netin kautta eli lähinnä täällä koska mulla ei ole kaivattuni puh.numeroo eikä sp-osoitetta.
👉😂👈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalinen media? Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole somessa joten se ei ole vaihtoehto. Yhtä A-naista kaipaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi muuten sanomatta että laitoin hänelle kaivatulleni deitti.nettiin ilmoituksen (etsintäkuulutuksen), toivottavasti käy hän lukemassa sen siellä ja vastaa siellä mulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846