Taidan alkaa katsomaan telkkua

Anonyymi

kun en tunnu saavan sinuun mitään yhteyttä.... m->n
PS. ikävä on kova

31

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut poissaoleva. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Oon ollu pari päivää vähän kärttyinen. En saa itsekään itseeni yhteyttä. Silti rakastan yhtä miestä enkä ole sille kärttyinen.

• Anonyymi

Lopetas jo! Tai älä ainakaan meille muille kerro että panit kaverias, meitä EVVVK!

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta nuorison panot. Kukin sukupolvi elää tavallaan. Mun nuoruudessa kavereita ei pantu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopetas jo! Tai älä ainakaan meille muille kerro että panit kaverias, meitä EVVVK!

Se jatkaa sitä koska sinä reagoit. Älä reagoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua kiinnosta nuorison panot. Kukin sukupolvi elää tavallaan. Mun nuoruudessa kavereita ei pantu.

Ai ei vai...

• Anonyymi

Naisten tekstejä,miehet eivät puhu toisistaan kommenteilla kaunis,paitsi uimahalli homp joka tuumaa että onpa paljon perseitä liikkeellä tänään

• Anonyymi

Aloittaja tässä, minä olen ihan oikeastikin mies ja kaivattuni on nainen, oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tässä, minä olen ihan oikeastikin mies ja kaivattuni on nainen, oikeasti.

Älä tuosta välitä. Sillä jätti järki jo 3000 aloitusta sitten. Kaikki muut uskoo, että olet mies.

• Anonyymi

Onko sulle palsta ainoa mesta, missä saat häneen yhteyden? Olisi mielissään jos suoraan hänelle vastaavanlaisen laittaisit. Ainakin itse tykkäisin.

• Anonyymi

Kun ei ole hänen puhelinnumeroaan eikä sp-osoitetta niin vähän vaikea ottaa suoraan yhteyttä. :( Eikä tännekään sitä uskalla laittaa. Joku kyllä vinkkas jossain keskustelussa että laittaa deitti.nettiin ilmoitus ja siellä saisi keskustella privana.

T. aloittaja

• Anonyymi

Ainoa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ei ole hänen puhelinnumeroaan eikä sp-osoitetta niin vähän vaikea ottaa suoraan yhteyttä. :( Eikä tännekään sitä uskalla laittaa. Joku kyllä vinkkas jossain keskustelussa että laittaa deitti.nettiin ilmoitus ja siellä saisi keskustella privana.

T. aloittaja

Lähetä kirje.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä kirje.

Milläs lähetät kun ei ole hänen osoitettaankaan? :( Ei siis niin mitään yhteystietoja, ainoa joka netistä löytyy on FB-profiili enkä ole siitäkään varma kun siinä ei ole kuvia eikä mitään tietoja eli että onko se edes oikean ihmisen eli sen kaivattuni profiili. Enkä edes pääse sitäkään kunnolla katsomaan kun itelläni ei ole some-tilejä.

T. aloittaja

• Anonyymi

Sinäpäs taidat olla high life tyypi, joka seikkailee ja syö vain parhaissa ravintoloissa ja misukat vaan seurailee sun glamourelämää. Et sinä mistään kotihiiristä perusta, jotka keittiössään keittelee mustaherukkahilloa koko illan niin että selkä on kipiä! Niinpä, sitähän minäkin..
      mutta aa että tuli hyvää hilloa. 👌

• Anonyymi

Voiko näin typeriä ihmisiä olla edes olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko näin typeriä ihmisiä olla edes olemassa?

Ei voi. Hyvää 13. päivä perjantaita sinnekin, ehkä musta kissa juoksee yli tien matkallasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi. Hyvää 13. päivä perjantaita sinnekin, ehkä musta kissa juoksee yli tien matkallasi!

Näköään on, kun sellainen kirjoitti yllä. En siis viitannut millään tavalla provon mielikuvitushahmoihin

• Anonyymi

Mitä sinä muka minusta mitään tiedät? Haluat vain "lyödä" toisia.

t. aloittaja

• Anonyymi

Ei nyt oikein nappaa mikään. Tuntuu pahalle.

• Anonyymi

Miksi susta tuntuu pahalle? Kerro niin helpottaa.

• Anonyymi

Hyvää yötä.
      Ikävä on valtava.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Miten olet yrittänyt saada yhteyttä?

• Anonyymi

Vai et sinä perhelääkäriks ruppee

Oiskin työmaata . .

Terapeutille kans

• Anonyymi

Netin kautta eli lähinnä täällä koska mulla ei ole kaivattuni puh.numeroo eikä sp-osoitetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netin kautta eli lähinnä täällä koska mulla ei ole kaivattuni puh.numeroo eikä sp-osoitetta.

👉😂👈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sosiaalinen media? Ketä kaipaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole somessa joten se ei ole vaihtoehto. Yhtä A-naista kaipaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi muuten sanomatta että laitoin hänelle kaivatulleni deitti.nettiin ilmoituksen (etsintäkuulutuksen), toivottavasti käy hän lukemassa sen siellä ja vastaa siellä mulle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe