Olen siis nainen ja olen harkinnut vapaaehtoista asepalvelusta, yksi asia mietityttää. Suoritetaanko suomessa armeijaan hakeutuville kahdensormen neitsyystestejä ?. Ulkomailla näitä suoritetaan naisille ja Indoneesia kielsi ne juuri. Olen ymmärtänyt, että miehille tehdään lusikkatestejä ja koitetaan kiveksien laskeutuminen, siksi kyseenalainen immenkalvon tunnustelu kahdella sormella mietityttää minua.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Onhan taas aloitus.
- Anonyymi
suomen armeijassa tutkitaan vain miesten aukkoja ole siis huoletta
- Anonyymi
Hyvä sisar, aiheesta kirjoitat. Maat joissa noin toimitaan, osoittavat menettelyllään tahtovansa alistaa naisen joka haluaa sotilaaksi. Sinun kehosi on ainoastaan sinun ei valtion tai sotalaitoksen omaisuutta. Tässä maassa emme elä enää kansalaisodan aikoja, jolloin pitkät housut tai lyhyt tukka oli murhaamiseen oikeuttavat tunnusmerkit. Me äidit ja naiset, olemme itse taistelleet sen vapauden jossa nyt elämme. Onhan tuossa vastakkaisessa sukupuolessa, latvalahoa ja löyhää moraalia. Meidän naisena ei pidä hyväsyä heidän tolkuttomia ajatuksiaan.
- Anonyymi
Kyllä suoritetaan kahdensormen neitsyttestejä, mutta ne ovat ohi ennen kuin huomaatkaan.
- Anonyymi
Suomessakin näyttää teitä talipaneja olevan.
- Anonyymi
3 sormea täytyy suomessa sopia, sopivasti väljä kone on parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21686Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha508678Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60560
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23560- 57551