Nainen ja armeijaan

Anonyymi

Olen siis nainen ja olen harkinnut vapaaehtoista asepalvelusta, yksi asia mietityttää. Suoritetaanko suomessa armeijaan hakeutuville kahdensormen neitsyystestejä ?. Ulkomailla näitä suoritetaan naisille ja Indoneesia kielsi ne juuri. Olen ymmärtänyt, että miehille tehdään lusikkatestejä ja koitetaan kiveksien laskeutuminen, siksi kyseenalainen immenkalvon tunnustelu kahdella sormella mietityttää minua.

6

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan taas aloitus.

• Anonyymi

suomen armeijassa tutkitaan vain miesten aukkoja ole siis huoletta

• Anonyymi

Hyvä sisar, aiheesta kirjoitat. Maat joissa noin toimitaan, osoittavat menettelyllään tahtovansa alistaa naisen joka haluaa sotilaaksi. Sinun kehosi on ainoastaan sinun ei valtion tai sotalaitoksen omaisuutta. Tässä maassa emme elä enää kansalaisodan aikoja, jolloin pitkät housut tai lyhyt tukka oli murhaamiseen oikeuttavat tunnusmerkit. Me äidit ja naiset, olemme itse taistelleet sen vapauden jossa nyt elämme. Onhan tuossa vastakkaisessa sukupuolessa, latvalahoa ja löyhää moraalia. Meidän naisena ei pidä hyväsyä heidän tolkuttomia ajatuksiaan.

• Anonyymi

Kyllä suoritetaan kahdensormen neitsyttestejä, mutta ne ovat ohi ennen kuin huomaatkaan.

• Anonyymi

Suomessakin näyttää teitä talipaneja olevan.

• Anonyymi

3 sormea täytyy suomessa sopia, sopivasti väljä kone on parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe