Ja nyt kysymys kuuluu! Onko teillä jotain todisteita siitä, että minä olisin peelo ja hakkeri Habossa? Jos on, kertokaa. Mutta pelkäämpä pahasti, ettei niitä paljoakaan löydy.
Todisteita?
26
1302
Vastaukset
- kuka oot
ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.- Koodman
Ja muuten Dreamy = Simppa ihan aikuisten oikeesti.
Koodman kirjoitti:
Ja muuten Dreamy = Simppa ihan aikuisten oikeesti.
Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.
Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.- aamen.
Dreamy kirjoitti:
Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.
Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.Ei simppa oo julkkis vaan täys peelo toisin kuin koodman, senhän kaikki tuntee.
- Koodman
Dreamy kirjoitti:
Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.
Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.Olenko muuta sitten väittänyt? Et taida osata lukea?
- Koodman
Koodman kirjoitti:
Olenko muuta sitten väittänyt? Et taida osata lukea?
Lues viel kerran:
ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb. - Erkka92
Koodman kirjoitti:
Lues viel kerran:
ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.Kood on paljon enemmän julkkis kuin sä oot peelo ja sust ei saa julkkista tekemälläkään ja tärkee osa koodmanin julkisuutta on sen casino, se on vielä tärkeempi kuin sen kamat. Taidat olla habossa aika noobi simppa!
Erkka92 kirjoitti:
Kood on paljon enemmän julkkis kuin sä oot peelo ja sust ei saa julkkista tekemälläkään ja tärkee osa koodmanin julkisuutta on sen casino, se on vielä tärkeempi kuin sen kamat. Taidat olla habossa aika noobi simppa!
... ONKO TEILLÄ TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ MÄ, SIMPPA, OLISIN PEELO?!
Sitä kysyin, en mitään siitä, mitä tässä on sanottu. Teillä ei siis ole todisteita siitä, että minä, SIMPPA, olisin peelo, ei ole! Eli en ole peelo, ootte keksiny koko jutun omasta päästänne! Hah hah, pieleen meni juttunne!- Koodman
Dreamy kirjoitti:
... ONKO TEILLÄ TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ MÄ, SIMPPA, OLISIN PEELO?!
Sitä kysyin, en mitään siitä, mitä tässä on sanottu. Teillä ei siis ole todisteita siitä, että minä, SIMPPA, olisin peelo, ei ole! Eli en ole peelo, ootte keksiny koko jutun omasta päästänne! Hah hah, pieleen meni juttunne!ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb. aamen. kirjoitti:
Ei simppa oo julkkis vaan täys peelo toisin kuin koodman, senhän kaikki tuntee.
Simppahan se julkkis on eikä mikään hitsin koodimanni.
Koodman kirjoitti:
ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.Ja multahan sujuu, CanCanCan! :D
Ja kysympä vaan, että mistäs se ''hakkeri'' siihen mukaan sitten tuli? ;D Se on ihan teidän oma leikkinne koko hakkeripaska. Et voi väittää vastaan, Koodman.- Koodman
Dreamy kirjoitti:
Simppahan se julkkis on eikä mikään hitsin koodimanni.
Susta ei sais dreamy julkkista, vaikka kuinka runkkais, oot säälittävä pikkukakara.
- Koodman
Dreamy kirjoitti:
Ja multahan sujuu, CanCanCan! :D
Ja kysympä vaan, että mistäs se ''hakkeri'' siihen mukaan sitten tuli? ;D Se on ihan teidän oma leikkinne koko hakkeripaska. Et voi väittää vastaan, Koodman.Kukaan sua vttu oo väittäny hakkeriks, ite oot koko jutun keksiny, julkisuutta kaipaava ipana kun oot.
- Danika
Koodman kirjoitti:
ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.
yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.Tiedättekö, että minua ei pätkääkään kiinnosta.
ENÄÄ.
- moihoi
Haluut vaan olla huomion keskipisteenä ja vittuilla! Ei oikeesti ketään kiinnosta sun tyhmät jutut! Ketään ei oo väittäny suo peeloks vaiks sä kuinka niin haluaisit! Oot vaan joku 9 vuotias idiootti joka luulee olensa niin fiksu ja ovela. Ja hei jos nyt kerran olet peelo koska ite väität nii ni miks ihmees pitäis olla jotain vitun todisteita? Ja entä sit jos olisit joku vitun peelo? Ei se muo ainakaan liikuta mitenkään joten haista PASKA!!!Muo niin ärsyttää tommoset idiootit...
Ärsyttää tommoset ''ei vittu haista paska vitun idiootti!'' -tyyliset tyypit, jotka luulee olevansa NIIIN KOVIA, NIIN KOVIA ETTÄ! :/ Ja minähän OLEN fiksu ja ovela, mutta et vain ole huomannut sitä.
Olen pystynyt tekemään vaikka mitä itse, kuten päihittämään ja karkottamaan Uuton!
- HappoHöTelli
NOOBI SE ON !
- ITE HOVILA
Dreamy on pikkukara ei siitä sais julkkista vaik kui runkkais se on vaan julkisuuden kipee peelo!! Ja sit se on heti parkumas ku sille vähän tuhahtaa. MEE DREAMY KOTIIS KASVAMAAN!!!!!!!
Minähän olen kotona, ja täällä pysyn ja täältä teitä kiusaan! :D Haahahahahahaha ahahahaahahah!
Saatan olla pikkukakara, mutta en tyhmä sellainen. Mene sinäkin kotiisi kasvamaan, ihan noin viestienkin perusteella voin jo arvioida, että varmasti on kyseessä alle kouluikäinen. Ja se on tosi. :P Tyydy siihen. Äläkä tuu tänne mulle ruikuttaan.
- Olet huomiota kaipaava KAKARA
Ei sulla kuule sellaseen edes järki riittäiskään!
Oot vaan huomiota kaipaava KAKARA joka luulee olevansa täällä ja Kalassa joku julkkis, mukamas joku pahakin "haxaaja". NAURETTAVAA PASKAN JAUHAMISTA!- Koodman
Dreamy kirjoitti:
Usko mitä uskot, päätä mitä päätät, luule mitä luulet.
Niin se menee, elämä on.Dreamy eli Simsaario, niin juuri se pikkukakara on 11-vuotias ihan aikuisten oikeesti. Sallikaa mun nauraa!! Dreamy, mulla käy sua jo sääliks.
- Drwamy..
Koodman kirjoitti:
Dreamy eli Simsaario, niin juuri se pikkukakara on 11-vuotias ihan aikuisten oikeesti. Sallikaa mun nauraa!! Dreamy, mulla käy sua jo sääliks.
tajuisitpa jo ;l huoh. oot vaan yksinkertaisen tyhmä. josset kerjää huomioo niin mitä tää sitten on ? ja VIELÄ KERRAN: SÄ ET OLE JULKKIS VAIKKA KUINKA HALUAISIT.
ja kanntrais ostaa elämä, myytiin puoleen hintaan kirppiksellä :P ettet meinaan "meitä kiusis" jossain habbo hotel sivuilla joka päivä. Alkaa olla jo aika säälittävää. Pissiiiis muah. xD mua sä et pysty loukkaamaan :D juu
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=dreamy
muah kattokaas toi ^^ xD
ja tää:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=simppa - aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Drwamy.. kirjoitti:
tajuisitpa jo ;l huoh. oot vaan yksinkertaisen tyhmä. josset kerjää huomioo niin mitä tää sitten on ? ja VIELÄ KERRAN: SÄ ET OLE JULKKIS VAIKKA KUINKA HALUAISIT.
ja kanntrais ostaa elämä, myytiin puoleen hintaan kirppiksellä :P ettet meinaan "meitä kiusis" jossain habbo hotel sivuilla joka päivä. Alkaa olla jo aika säälittävää. Pissiiiis muah. xD mua sä et pysty loukkaamaan :D juu
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=dreamy
muah kattokaas toi ^^ xD
ja tää:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=simppaperseestä
- Koodman
aaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
perseestä
Nytkö sä sen vasta tajusit!!!!
- Simppa1
Vittu ite ootte peeloja Haistakaa paska! T:Simppa P.S En oo peelo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473