Todisteita?

Ja nyt kysymys kuuluu! Onko teillä jotain todisteita siitä, että minä olisin peelo ja hakkeri Habossa? Jos on, kertokaa. Mutta pelkäämpä pahasti, ettei niitä paljoakaan löydy.

26

1302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka oot

      ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

      yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.

      • Koodman

        Ja muuten Dreamy = Simppa ihan aikuisten oikeesti.


      • Koodman kirjoitti:

        Ja muuten Dreamy = Simppa ihan aikuisten oikeesti.

        Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.

        Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.


      • aamen.
        Dreamy kirjoitti:

        Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.

        Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.

        Ei simppa oo julkkis vaan täys peelo toisin kuin koodman, senhän kaikki tuntee.


      • Koodman
        Dreamy kirjoitti:

        Minä olen Simppa ihan aikuisten oikeesti, sille ei kukaan mitään voi, et edes sinä Koodman, vaikka varmasti toki haluaisit olla itse Simppa tai joku muu julkkis.

        Ja Simsaario ei ole peelo, ja onko sulla siitä muka jotain todisteita? Jos on, kerro. Mutta pelkäämpä pahoin, ettei niitä pahemmin tule päästäsi löytymään.

        Olenko muuta sitten väittänyt? Et taida osata lukea?


      • Koodman
        Koodman kirjoitti:

        Olenko muuta sitten väittänyt? Et taida osata lukea?

        Lues viel kerran:
        ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

        yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.


      • Erkka92
        Koodman kirjoitti:

        Lues viel kerran:
        ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

        yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.

        Kood on paljon enemmän julkkis kuin sä oot peelo ja sust ei saa julkkista tekemälläkään ja tärkee osa koodmanin julkisuutta on sen casino, se on vielä tärkeempi kuin sen kamat. Taidat olla habossa aika noobi simppa!


      • Erkka92 kirjoitti:

        Kood on paljon enemmän julkkis kuin sä oot peelo ja sust ei saa julkkista tekemälläkään ja tärkee osa koodmanin julkisuutta on sen casino, se on vielä tärkeempi kuin sen kamat. Taidat olla habossa aika noobi simppa!

        ... ONKO TEILLÄ TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ MÄ, SIMPPA, OLISIN PEELO?!

        Sitä kysyin, en mitään siitä, mitä tässä on sanottu. Teillä ei siis ole todisteita siitä, että minä, SIMPPA, olisin peelo, ei ole! Eli en ole peelo, ootte keksiny koko jutun omasta päästänne! Hah hah, pieleen meni juttunne!


      • Koodman
        Dreamy kirjoitti:

        ... ONKO TEILLÄ TODISTEITA SIITÄ, ETTÄ MÄ, SIMPPA, OLISIN PEELO?!

        Sitä kysyin, en mitään siitä, mitä tässä on sanottu. Teillä ei siis ole todisteita siitä, että minä, SIMPPA, olisin peelo, ei ole! Eli en ole peelo, ootte keksiny koko jutun omasta päästänne! Hah hah, pieleen meni juttunne!

            ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

        yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.


      • aamen. kirjoitti:

        Ei simppa oo julkkis vaan täys peelo toisin kuin koodman, senhän kaikki tuntee.

        Simppahan se julkkis on eikä mikään hitsin koodimanni.


      • Koodman kirjoitti:

            ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

        yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.

        Ja multahan sujuu, CanCanCan! :D

        Ja kysympä vaan, että mistäs se ''hakkeri'' siihen mukaan sitten tuli? ;D Se on ihan teidän oma leikkinne koko hakkeripaska. Et voi väittää vastaan, Koodman.


      • Koodman
        Dreamy kirjoitti:

        Simppahan se julkkis on eikä mikään hitsin koodimanni.

        Susta ei sais dreamy julkkista, vaikka kuinka runkkais, oot säälittävä pikkukakara.


      • Koodman
        Dreamy kirjoitti:

        Ja multahan sujuu, CanCanCan! :D

        Ja kysympä vaan, että mistäs se ''hakkeri'' siihen mukaan sitten tuli? ;D Se on ihan teidän oma leikkinne koko hakkeripaska. Et voi väittää vastaan, Koodman.

        Kukaan sua vttu oo väittäny hakkeriks, ite oot koko jutun keksiny, julkisuutta kaipaava ipana kun oot.


      • Danika
        Koodman kirjoitti:

            ihme dreamy. ei sua kukaan oo väittäny peelox. Simppaa on. ja sä oot puhunu välillä siihen sävyyn et oisit sinppa, välillä siihen että et oo, eli jo sellanen omituisuus voidaan laskee peeloiluks.

        yrität vaan kerjätä huomioo ja avata ketjun uudestaa. haista paska. susta ei tuu habbo julkkista tekemälläkään vitun wnb.

        Tiedättekö, että minua ei pätkääkään kiinnosta.
        ENÄÄ.


    • moihoi

      Haluut vaan olla huomion keskipisteenä ja vittuilla! Ei oikeesti ketään kiinnosta sun tyhmät jutut! Ketään ei oo väittäny suo peeloks vaiks sä kuinka niin haluaisit! Oot vaan joku 9 vuotias idiootti joka luulee olensa niin fiksu ja ovela. Ja hei jos nyt kerran olet peelo koska ite väität nii ni miks ihmees pitäis olla jotain vitun todisteita? Ja entä sit jos olisit joku vitun peelo? Ei se muo ainakaan liikuta mitenkään joten haista PASKA!!!Muo niin ärsyttää tommoset idiootit...

      • Ärsyttää tommoset ''ei vittu haista paska vitun idiootti!'' -tyyliset tyypit, jotka luulee olevansa NIIIN KOVIA, NIIN KOVIA ETTÄ! :/ Ja minähän OLEN fiksu ja ovela, mutta et vain ole huomannut sitä.

        Olen pystynyt tekemään vaikka mitä itse, kuten päihittämään ja karkottamaan Uuton!


    • HappoHöTelli

      NOOBI SE ON !

    • ITE HOVILA

      Dreamy on pikkukara ei siitä sais julkkista vaik kui runkkais se on vaan julkisuuden kipee peelo!! Ja sit se on heti parkumas ku sille vähän tuhahtaa. MEE DREAMY KOTIIS KASVAMAAN!!!!!!!

      • Minähän olen kotona, ja täällä pysyn ja täältä teitä kiusaan! :D Haahahahahahaha ahahahaahahah!

        Saatan olla pikkukakara, mutta en tyhmä sellainen. Mene sinäkin kotiisi kasvamaan, ihan noin viestienkin perusteella voin jo arvioida, että varmasti on kyseessä alle kouluikäinen. Ja se on tosi. :P Tyydy siihen. Äläkä tuu tänne mulle ruikuttaan.


    • Olet huomiota kaipaava KAKARA

      Ei sulla kuule sellaseen edes järki riittäiskään!
      Oot vaan huomiota kaipaava KAKARA joka luulee olevansa täällä ja Kalassa joku julkkis, mukamas joku pahakin "haxaaja". NAURETTAVAA PASKAN JAUHAMISTA!

      • Usko mitä uskot, päätä mitä päätät, luule mitä luulet.

        Niin se menee, elämä on.


      • Koodman
        Dreamy kirjoitti:

        Usko mitä uskot, päätä mitä päätät, luule mitä luulet.

        Niin se menee, elämä on.

        Dreamy eli Simsaario, niin juuri se pikkukakara on 11-vuotias ihan aikuisten oikeesti. Sallikaa mun nauraa!! Dreamy, mulla käy sua jo sääliks.


      • Drwamy..
        Koodman kirjoitti:

        Dreamy eli Simsaario, niin juuri se pikkukakara on 11-vuotias ihan aikuisten oikeesti. Sallikaa mun nauraa!! Dreamy, mulla käy sua jo sääliks.

        tajuisitpa jo ;l huoh. oot vaan yksinkertaisen tyhmä. josset kerjää huomioo niin mitä tää sitten on ? ja VIELÄ KERRAN: SÄ ET OLE JULKKIS VAIKKA KUINKA HALUAISIT.

        ja kanntrais ostaa elämä, myytiin puoleen hintaan kirppiksellä :P ettet meinaan "meitä kiusis" jossain habbo hotel sivuilla joka päivä. Alkaa olla jo aika säälittävää. Pissiiiis muah. xD mua sä et pysty loukkaamaan :D juu

        http://irc-galleria.net/archive.php?nick=dreamy
        muah kattokaas toi ^^ xD

        ja tää:

        http://irc-galleria.net/archive.php?nick=simppa


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaa
        Drwamy.. kirjoitti:

        tajuisitpa jo ;l huoh. oot vaan yksinkertaisen tyhmä. josset kerjää huomioo niin mitä tää sitten on ? ja VIELÄ KERRAN: SÄ ET OLE JULKKIS VAIKKA KUINKA HALUAISIT.

        ja kanntrais ostaa elämä, myytiin puoleen hintaan kirppiksellä :P ettet meinaan "meitä kiusis" jossain habbo hotel sivuilla joka päivä. Alkaa olla jo aika säälittävää. Pissiiiis muah. xD mua sä et pysty loukkaamaan :D juu

        http://irc-galleria.net/archive.php?nick=dreamy
        muah kattokaas toi ^^ xD

        ja tää:

        http://irc-galleria.net/archive.php?nick=simppa

        perseestä


      • Koodman
        aaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        perseestä

        Nytkö sä sen vasta tajusit!!!!


    • Simppa1

      Vittu ite ootte peeloja Haistakaa paska! T:Simppa P.S En oo peelo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe