Koronarokotteet eivät toimi. Mitä enemmän rokotetaan, niin sitä enemmän tartuntoja.  Kahdesti rokotetutkin levittävät deltavarianttia ja osa oireettomina. 
Ja rokotushaitat siihen päälle, Suomessa 105 kuollut koronarokotteisiin Fimean mukaan ja muita vakavia haittoja on tuhansittain. 
Nyt siis kannattaa ottaa käyttöön oikeasti toimiva hoitomuoto ja nostaa D-vitamiinisuositukset ajan tasalle:
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/d-vitamiini-kytkoksissa-koronaan/
D-vitamiini suojaa koronalta
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
toivottavasti !!
itse ottanut D- vitamiinia, jo lähes kaksi vuotta, kylläkin ihan muusta syystä, lisäksi otan vielä B-vitamiiinia, ja K-vitamiinia, ja C-vitamiinia, marjoista, hedelmmiistä, joka päivä, n. 500 gr marjoja, ym. - Anonyymi
Lisäksi pitäisi louhia kuusta juustoa joka auttaa ehdottomasti myös hiustenlähtöön, jalkahikeen ja ylenmääräiseen kaasunmuodostukseen ruuansulatuselimistössä...
- Anonyymi
Voit louhia juustos ihan muualta.... ;) En ole aloittaja, mutta D-vitamiiniakin saa myös todella vahvana... ja aikoinaan se oli ainakin iHerbissä todella halpaa suurilla annoksilla.
Nyt tulee sitten ALV:t päälle.. ja kuten eräs Putoushahmo sanoisi: "ALVi pitää maksaa aina tai verottaja panee hyrskyn myrskyn!" =)
Vahvaa D-vitamiinia oon syönyt ja eipä ole tarvinnut töistä olla flunssan takia juurikaan poissa...
Tosin menen vaikka vähä niiskuttaiski.. sillä niiskutan itan jo pölyallergian ja eri siitepölyallergioiden vuoksi.. joten miksi vaivata päätään turhilla PCR-testeilläkään ku aina niiskuttaa kuiteski! :) 
 - Anonyymi
D-vitamiin ei estä koronan tarttumista, mutta kun siihen on sairastunut niin suuret D-viamiiniannokset voivat lieventää sairautta.
- Anonyymi
"D-vitamiin ei estä koronan tarttumista,"
Ei estä kokonaan, mutta pienentää tartuntariskiä merkittävästi, se on lääketieteellinen fakta. Tässä lainaus aloituslinkistä:
"matalat D-vitamiiniarvot tuplasivat koronatartunnan riskin." 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275279Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1894986"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853464Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1082998Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan252341Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371771- 1081354
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391055Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741030