Koronarokotteet eivät toimi. Mitä enemmän rokotetaan, niin sitä enemmän tartuntoja. Kahdesti rokotetutkin levittävät deltavarianttia ja osa oireettomina.
Ja rokotushaitat siihen päälle, Suomessa 105 kuollut koronarokotteisiin Fimean mukaan ja muita vakavia haittoja on tuhansittain.
Nyt siis kannattaa ottaa käyttöön oikeasti toimiva hoitomuoto ja nostaa D-vitamiinisuositukset ajan tasalle:
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/d-vitamiini-kytkoksissa-koronaan/
D-vitamiini suojaa koronalta
5
108
Vastaukset
- Anonyymi
toivottavasti !!
itse ottanut D- vitamiinia, jo lähes kaksi vuotta, kylläkin ihan muusta syystä, lisäksi otan vielä B-vitamiiinia, ja K-vitamiinia, ja C-vitamiinia, marjoista, hedelmmiistä, joka päivä, n. 500 gr marjoja, ym. - Anonyymi
Lisäksi pitäisi louhia kuusta juustoa joka auttaa ehdottomasti myös hiustenlähtöön, jalkahikeen ja ylenmääräiseen kaasunmuodostukseen ruuansulatuselimistössä...
- Anonyymi
Voit louhia juustos ihan muualta.... ;) En ole aloittaja, mutta D-vitamiiniakin saa myös todella vahvana... ja aikoinaan se oli ainakin iHerbissä todella halpaa suurilla annoksilla.
Nyt tulee sitten ALV:t päälle.. ja kuten eräs Putoushahmo sanoisi: "ALVi pitää maksaa aina tai verottaja panee hyrskyn myrskyn!" =)
Vahvaa D-vitamiinia oon syönyt ja eipä ole tarvinnut töistä olla flunssan takia juurikaan poissa...
Tosin menen vaikka vähä niiskuttaiski.. sillä niiskutan itan jo pölyallergian ja eri siitepölyallergioiden vuoksi.. joten miksi vaivata päätään turhilla PCR-testeilläkään ku aina niiskuttaa kuiteski! :)
- Anonyymi
D-vitamiin ei estä koronan tarttumista, mutta kun siihen on sairastunut niin suuret D-viamiiniannokset voivat lieventää sairautta.
- Anonyymi
"D-vitamiin ei estä koronan tarttumista,"
Ei estä kokonaan, mutta pienentää tartuntariskiä merkittävästi, se on lääketieteellinen fakta. Tässä lainaus aloituslinkistä:
"matalat D-vitamiiniarvot tuplasivat koronatartunnan riskin."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997