D-vitamiini suojaa koronalta

Anonyymi

Koronarokotteet eivät toimi. Mitä enemmän rokotetaan, niin sitä enemmän tartuntoja. Kahdesti rokotetutkin levittävät deltavarianttia ja osa oireettomina.
Ja rokotushaitat siihen päälle, Suomessa 105 kuollut koronarokotteisiin Fimean mukaan ja muita vakavia haittoja on tuhansittain.
Nyt siis kannattaa ottaa käyttöön oikeasti toimiva hoitomuoto ja nostaa D-vitamiinisuositukset ajan tasalle:

https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/d-vitamiini-kytkoksissa-koronaan/

5

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

toivottavasti !!

itse ottanut D- vitamiinia, jo lähes kaksi vuotta, kylläkin ihan muusta syystä, lisäksi otan vielä B-vitamiiinia, ja K-vitamiinia, ja C-vitamiinia, marjoista, hedelmmiistä, joka päivä, n. 500 gr marjoja, ym.

• Anonyymi

Lisäksi pitäisi louhia kuusta juustoa joka auttaa ehdottomasti myös hiustenlähtöön, jalkahikeen ja ylenmääräiseen kaasunmuodostukseen ruuansulatuselimistössä...

• Anonyymi

Voit louhia juustos ihan muualta.... ;) En ole aloittaja, mutta D-vitamiiniakin saa myös todella vahvana... ja aikoinaan se oli ainakin iHerbissä todella halpaa suurilla annoksilla.
        Nyt tulee sitten ALV:t päälle.. ja kuten eräs Putoushahmo sanoisi: "ALVi pitää maksaa aina tai verottaja panee hyrskyn myrskyn!" =)

Vahvaa D-vitamiinia oon syönyt ja eipä ole tarvinnut töistä olla flunssan takia juurikaan poissa...
        Tosin menen vaikka vähä niiskuttaiski.. sillä niiskutan itan jo pölyallergian ja eri siitepölyallergioiden vuoksi.. joten miksi vaivata päätään turhilla PCR-testeilläkään ku aina niiskuttaa kuiteski! :)

• Anonyymi

D-vitamiin ei estä koronan tarttumista, mutta kun siihen on sairastunut niin suuret D-viamiiniannokset voivat lieventää sairautta.

• Anonyymi

"D-vitamiin ei estä koronan tarttumista,"

Ei estä kokonaan, mutta pienentää tartuntariskiä merkittävästi, se on lääketieteellinen fakta. Tässä lainaus aloituslinkistä:
        "matalat D-vitamiiniarvot tuplasivat koronatartunnan riskin."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51