11 kertaisen sähköverkon katselulaite, ampuma-ase, muoviluoti, päivänvalo-optiikka.

Anonyymi

Kun 11 verkon näkymättömyys verkolla katsoo ja etsii tapettavia, ne löytyvät helposti, koska ovat vaaleanpunaisia tai vaaleanharmaita. Yksinkertainen näkymättömyys.
11 kertaa 11 verkotuslaite näyttää yksitoista kertaisen näkymättömyyden, sitä harvoin tarvitsee. Kuitenkin maalit osaavat hämätä ja tekeytyä kansalaisen kaltaiseksi eli vihreäksi väriltään. Laitteeseen voi sytytellä sähköverkkoja, aina 11 kertaiseen näkymättömyyteen, jolloin maali näkyy vaaleanpunaisena. Kädessä pidettävä katselulaite.

Ilmalukko pistooli on nykypäivää. Aseen lippaaseen ladataan vain luoteja. Aseen automatiikka annostelee tarvittavan ilmamäärän, laukausta varten.
Ilmalukko aseella voi ampua muoviluoteja jotka kaasuttavat vaaleanpunaiset loiset ulkona ja missä vaan.
Tehokas luoti on HIRTENBERGER MEN luoti sillä POLIS auto kaasuuntuu hetkessä, sekunneissa.

Yön pimeydessä näkee päivänvalo-optiikka laseilla kuin päivän valossa. Näihin laseihin voi yhdistää optisen yksinkertaisen näkymättömyys näytön. Vaikka moninkertaisen näkymättömyyden portaallisen säädön.

R-kioski myy kaikkea tätä, kysy lisäksi 11 verkon sähkösuojaa ja huminakranaatteja. Sähkösuoja on paikka jossa vammat paranevat ja jossa voit kuntoilla että parantua sairauksista.

Ostakaa R-kioskilta vaikka alta kuvan heijastava videoprojektori kotiinne, tai televisio.

Kaikki R-kioskilta.

7

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

13 kertaa 11 verkotuksen katselulaite on sallittu siviilipuolustukseen.
      Olkapäätä vasten tuettu perä. Verkot saa sytytettyä liipaisimesta, verkotus kerrallaan.
      On tärkeätä ymmärtää, 12 ja 13 verkotus sytytetään samalla liipaisimen koukistuksella, saman aikaisesti, koska 12 kertaa 11 verkotuksen läpi lentää paskaa naamalle, edestakaisin, paskaten käyttäjänsä, likakerros, kerrokselta.
      12 on outo luku. 12 X 10 millimetriä kranaatti esimerkiksi räjähtää huonosti ja sirpaloituu huonosti. Räjähdys on sisään kuroutuva.

10 millisen pistoolin voi liittää 13 X 11 verkotuksen katselulaitteeseen ja ampua paljain silmin näkymättömiä kohteita tanko tai vaijerivälitteiseti pistoolin liipaisinta liipaisten omasta lisäkahvasta. Myös kurottamalla pystyy liipaisemaan pistoolia.

• Anonyymi

Tuon pistoolin voi korvata säiliöputkella johon liitetään 100bar kompressori. Kuulina voidaan käyttää edullisisa teräs- tai muita kuulia jatkuva sarjatuli on taattu ja kuulien lähtönopeus huima.

• Anonyymi

R - kioski on vitsi. Tältä kioskilta ei voi ostaa näkymättömyys verkkoja tai sähkösuojia.

• Anonyymi

Hankkijasta ne täytyy ostaa, kaikkihan sen tietävät, silloin S-ryhmäläiset saavat vielä bonustakin ostoksistaan.

• Anonyymi

Verkkoja ei tarvita, apteekista saa näkymättömyys pulveria. Vinskin temppu toimii edelleen.

• Anonyymi

POLIISIn näkymättömyys tiedostot loppuvat viisitoistakertaiseen (15) näkymättömyyteen.
      Kansalaisen kannattaa tehdä kuusitoistakertainen (16) näkymättömyys verkotus, jolloin vihollinen on paljas ja tuhottavissa, 10 millisellä pistoolilla, joka on liitetty osaksi 16 kertaista näkymättömyys katselulaitetta.
      Olkapäätä vasten tuettava. Liipaisin verkotuksen sytyttämiseen. Toinen liipaisin aseella ampumiseen.

• Anonyymi

Ilmalukko ase on samankaltainen outous kuin Cetmelukko. Massahidastettu rullasulkulukko = CETME lukkorakenne toimii rata-aseessa tyydyttävästi. Cetme lukko sotilasaseessa on mahdoton koska yksi hiekanjyvä jumittaa rullat jumiin. Kuva-aseesta voi likasuodattaa sähkölaitteiden avulla hiekanjyvän pois. Oikeasta metalliaseesta ei niin millään. Jumiin jää.
      Ilmalukkoase paineistaa sähkömekaanisesti aina saman määrän ilmaa luodin taakse. Sama lähtönopeus.
      Lippaaseen ladataan vain luoteja. Käytännössä mielenkiintoinen ase ei ole ollenkaan toimintavarma. Jumiintuu taistelukentällä toimimattomaksi nopeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe