Muistatko,. millaiset

Anonyymi

Vaatteet kaivatullasi oli päällä ensikohtaamisella? Ja tarkenna miehelle tai naiselle menee...

75

1747

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisäys. Voit vielä kertoa miten muistat sen?

• Anonyymi

Muistan värit ja materiaalin vaatteista, jotka kivalla miehellä oli päällään ensi tapaamisella. Näen ne erillisinä vaatekappaleina, kuin valokuvasta.

• Anonyymi

Omia vaatteita en muista muutakuin että mulla oli uusi punainen collegehuppari kassissa enkä ollut kehdannut laittaa sitä päälle. Se oli päällä aamupäivän tapaamisella vasta. Meikkiä en kehdannut laittaa ettei hän olisi huomannut mun olevan ihan pyörryksissäni 😍

• Anonyymi

En muista. Silmät muistan kuin eilisen, sen katseen ja sen tunteen mikä miehestä tuli minuun.

• Anonyymi

En minäkään muista.Kuin silmät katseen ja tuoksun.maajärisi kun rakastelimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään muista.Kuin silmät katseen ja tuoksun.maajärisi kun rakastelimme.

Ei vaan rakasteltu. Mutta varmasti järisee kun sinne asti päästään.

• Anonyymi

Hyvin muistan kuin kelaisin nauhaa uudestaan ja uudestaan. Liekö valokuvamuisti.

• Anonyymi

Nainen oli työvaatteissaan, kun kohtasimme. Hänestä muistan sen kauneuden, miten se löi minut ällikällä. Voiko olla?

• Anonyymi

Lisään, kauniimpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, kauniimpaa.

Niin juuri, kauniinpaa. Ei kukaan muu nainen ole...mutta sen pituinen se...

• Anonyymi

Mieskin oli työvaatteissaan. Hämmennyin katseeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieskin oli työvaatteissaan. Hämmennyin katseeseen.

H nainen rakastan sinua ikuisesti. Ja muistakin se, olet minun ja olen sinun. Tv. K mies

• Anonyymi

Minäkö?en mä kaunis ole.en tunnista itteäni.vanha oon..

• Anonyymi

Minäkö muka kaunis??en tunnista itteäni..isot jalat ynm..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä H olet kauniimpi, kuin kukaan toinen nainen. K mies toteaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä H olet kauniimpi, kuin kukaan toinen nainen. K mies toteaa

Tuo trollaa sulle. Vinkki sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä oot todella söpö kundi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkö muka kaunis??en tunnista itteäni..isot jalat ynm..

ameriikassahan ne ehtii oikein porukalla sitä iso-jalkaa,

• Anonyymi

En muista. Muistan vain kuinka oli totinen ja kohtelias. Sekä söpö naarmu kasvoilla. Surullista sinänsä, hänelle olisin voinut puhua ummet lammet, herätti minussa luottamusta. Ja olisin toivonut omalta osaltani vähän järkyttäväni sitä totisuutta ja laittaa nauramaan. Mutta mennyttä on.

• Anonyymi

Naarmun sijainti kasvoilla hänen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naarmun sijainti kasvoilla hänen ?

Naarmun sijaintia kasvoiltaan hänen en tänne mainitsekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naarmun sijaintia kasvoiltaan hänen en tänne mainitsekaan.

Harry Potter?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harry Potter?

"Mutsi kysy, luuletsä olevas James Bo.. öh Harry Potter. Sanoin, emmä tiedä, mut jotain samaa meis on."

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Olisiko miehellä ollut punainen huppari.

• Anonyymi

Työvaatteet miehellä

• Anonyymi

Ja dääm dääm. Se oli kello noin 0512.

Peffaaan asti hiukset ja siinä hän steppaili menemään, voih sitä syksyn aamua.

• Anonyymi

Tää on vaan niin ihana kommentti täällä! Aina tulee hyvälle tuulelle siitä, että jollakin on ollut noin onnellinen hetki! Kellonaikakin noin tarkasti muistissa :D

• Anonyymi

Vaatteita en muista mutta ensi suudelman muistan tai ehkei ihan ensimmäistä mutta sen ensimmäisen selvin päin .Housut kastu ja olin sekaisin vielä kun pääsin kotiin.Ikinä ei ole tuntunut siltä suudelma ennen.Kertakaikkiaan nainen meni vetekäksi.

• Anonyymi

Joo, ei kyllä vaatteisiin ehtiny kiinnittään mitään huomioon, kun ne silmät oli niin ihanat, meni ihan sellaiseen transsiin siinä. Jotain perusjuttuu ollu päällä varmasti, joka ei varasta huomioo.

• Anonyymi

Siinä tummassa lakissa ja takissa pisti sopivasti kengät pyörimään jaloissa eikä talven kylmyys tuntunu pahalta.

• Anonyymi

Komistus vei, vei niin tukevassa otteessa, jotta tuossahan hää edelleen nukkuu vierellä. ❤️❤️

• Anonyymi

Sininen

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Muistan. Miehellä. Susta on kuva, vaikka et sitä tiedä.

• Anonyymi

Salaa olet kuvannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaa olet kuvannut?

Salaista tietoa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaista tietoa se.

Otin kuvan työmaalla varkain naisesta. Se on mulla kännyssä ja niin kaunis on hän ihana brunetti! En levittele hänen kuvaa, enkä oleta hänen ihastuneen minuun, joten se siitä. Hänen kuvansa ei ikinä unohdu! Tv. K mies

• Anonyymi

Työvaatteet eikä kyseessä ole univormu.

• Anonyymi

Mies jolla kivasti leikattu tukka ja ihana hymy jäänyt mieleen. Sopusuhtainen. Päällä v aukkoinen neulepaita ja alla paitapusero. Siistit hyvin istuvat housut. Kohtelias käytös. Ontuu hieman kävellessä.

• Anonyymi

Kesä vaatteet, muistan vain ilmeet ja hymyn.

• Anonyymi

En muista edes eilisiä vaatteitani.

• Anonyymi

Ei kannata akkaa ottaa

• Anonyymi

Akat riitelee jäkättää

• Anonyymi

Miehellä oli tummansiniset sairaalan työvaatteet, joiden sävy puki häntä hyvin 😏 ja minulla samanlaiset.

• Anonyymi

roska medioiden tiedustelu possu tiedustelee taas

• Anonyymi

Justiinsa!

• Anonyymi

Te kaikki ootte vtun tyhmiä, kun jätätte rakkaanne ja täällä muka muistelette, mitä hänellä oli päällään? Olisitte prkele toimineet silloin kun oli aika, niinkuin oikeat ihmiset tekee.

• Anonyymi

rakkaus oli sammakkolammen, elämä eteenpäin ei ollutkaan kuin odotus uusiin kaavanmuutoksiin, hyvin ennakoituun loitsuun, mikä epäonnistuu, jokaisella kerralla, panemalla kermapiirakkaa, pirogia vua......?
        moro
        https://www.youtube.com/watch?v=ou8A93yjDOE

• Anonyymi

Kyllä nämä on kaikki jätettyjä.

• Anonyymi

Oot ihan oikeassa!! Harmittaa.

• Anonyymi

Yllä tämän viestiketjun viisaimmat sanat. Täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllä tämän viestiketjun viisaimmat sanat. Täysin samaa mieltä.

Meni väärään kohtaan tämä.

• Anonyymi

En muista, eikä sillä ole mitään merkitystä koska olen unohtanut kaikki jotka liittyvät viimeisiin kymmeneen vuoteen. En halua nähdä ketään heistä, eikä minulla ole tarvetta olla missään tekemisissä kenenkään kanssa.

• Anonyymi

En tarkalleen, siitä on niin kauan. Ei huomannut minua, pyörittelin jotain kirjoja siinä

• Anonyymi

En muista. Muistan että joskus oli kaulaliina kaulassa. Se taisi olla se kerta kun rakastuin. Onpa surullinen mieli tänään.

• Anonyymi

En muista enkö halua

• Anonyymi

Mustaa ja mustaa, niinku yleensä lähes aina ;) Huppari ja farkut tais olla ja sitten jotkut vanssit kai jalassa.. tai sen tyyliset

• Anonyymi

Ja muistan kuinka ajattelin että varmaan pyörryn kun hän näytti niin kauniilta ja seksikkältä... Tosin ajattelin niin jokainen kerta 😘

• Anonyymi

Harmaasilmäisen miehen ihana hymy, raksamiehen vaatetus.

• Anonyymi

Työvaatteet molemmilla n-m

• Anonyymi

Muistan kun näin häntä ihastumisesta seuraavan kerran, hänellä oli hanskat kädessä ja hän piti käsiään siten etten sitä koskaan unohda. Miten sitä voikin muistaa outoja asioita eikä muista millainen takki toisella oli.

• Anonyymi

Kouluaikana minulle sanottiin, että kävelen kuin diiva kun talvihanskat/lapaset oli hassusti kääntyneenä sivuille kun pidin aina peukaloita siellä hanskojen muiden sormien sisäpuolella. Itse en tätä tietenkään ikinä huomannut mutta sen jälkeen pitkin elämää kiinnitän tähän asiaan huomiota itsessäni myös muissakin. Menneisyydestä monesti löytyy syy moneen miksi-kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluaikana minulle sanottiin, että kävelen kuin diiva kun talvihanskat/lapaset oli hassusti kääntyneenä sivuille kun pidin aina peukaloita siellä hanskojen muiden sormien sisäpuolella. Itse en tätä tietenkään ikinä huomannut mutta sen jälkeen pitkin elämää kiinnitän tähän asiaan huomiota itsessäni myös muissakin. Menneisyydestä monesti löytyy syy moneen miksi-kysymykseen.

En minä sitä ihmettely miksi hän piti käsiään niin. Se vaan jäi mieleen. Musta se oli vaan älyttömän seksikästä miten hän piti käsiään.

• Anonyymi

Miehellä yleensä rennot kesävatteet kun nähtiin. (Koiransa kanssa ulkona.)

• Anonyymi

Kai sillä joku ritari ässä-paita oli päällä silloin 80-luvulla kakarana kun ekan kerran on nähty.

T

• Anonyymi

Hyvä, jos muistaisin omat vaatteeni tuolloin. 😅 Joten, ei, en muista.
      Tosin farkut taisi olla jalassa, mutta paitaa en muista. Pitkähihainen kuitenkin taisi olla.

• Anonyymi

Ja naisesta siis kyse

• Olikohan hänellä oikein mitään..🤔 Vai riisuinko hänet vain mielessäni..

• Anonyymi

Rakkaus on raukkoja varten.... Totuus kuningatarten!

• Anonyymi

Oli simmarit sammarit kummarit ja pipo kun ensikerra sinut näin.

• Anonyymi

Hänellä valkoinen lääkärintakki ja minulla potilasvaatteet

• Anonyymi

Sama...

• Anonyymi

Harvemmin lääkärit ihastuu potilaisiin.

• Anonyymi

Harmahtava kettukaulustakki oli tytöllä päällä. Kuolema meidät erotti nyt yli 50 vuotta myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe