Pankkiautomaatilla liikettä

Anonyymi

Seurue hameisiin pukeutuneita naisia nosti pankkiautomaatista rahaa ja pitkä nuorimies teki jonkinlaisen vaihtokaupan heidän kanssaan osuuskaupan pankkiautomaatilla. Tuskin nuo marjoja myy?

21

1509

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jotain tuollaista varmasti tapahtuu. Eihän tuo lauma pelkillä kela korvauksilla elä ja ajele usealla uudehkolla autolla sekä rakenna isoa omakotitaloa. Keväällä koko lauma oli toista viikkoa pidätettynä ilmeisesti vastaavasta toiminnasta mutta eihän pienistä määristä kovia tuomioita jaeta.

• Anonyymi

Haloo, eikö teillä omaa elämää 😁 Stalkkaatte muita. Säälin teitä alhaisia 😁

• Anonyymi

Joo ei tänne mitään kyläpoliiseja tarvita. Tämä yx kyttä riittää

• Anonyymi

Aloittaja: näitkö itse vai kirjoititko uudelleen minun viestini minkä laitoin tonne toiseen viestiketjuun?

• Anonyymi

Kannapista myyvät..olivat tarjonneet pojalleni menomonon pihalla

• Anonyymi

Miksi kaupunki antaa näille vuokra asuntoja käyttöön. Rättyän tai Koskenmaan vanhat koulut käyttöön näille. Kantovesi ja puut pitää itse pieniä niin kyllä ne lähtee etelään loisimaan.

• Anonyymi

Jos ei anna, niin on heti tutkinnassa.

• Anonyymi

Poliisille heti ilmoitus, ei tänne!

• Anonyymi

Kyllä niitten kautta pyörii isot määrät aineita tällä kylällä. Kyllä välillä semmosta toimintaa näkee että ei epäilystäkään mikä on homman nimi

• Anonyymi

Ei ajeta mersulla ellei pillerikauppa toimi.

• Anonyymi

Paikalliset yrittäjät jäi kiinni muutama vuosi sitten ja kävivät työllisyyskurssin pohjoisessa sekä nauttivat saippuan pudottelusta, Paikkakunnalla tilausta aineille ei tarvitse hakea Kokkolasta.

• Anonyymi

Vapoa tarkoitat

• Anonyymi

Tässä sen näkee kun ei ole poliisia kylällä niin nämä loiset sen haistaa ja pesii paikkakunnalle missä voi "harrastaa" mitä haluaa eikä tarvitse paljoa pelätä kiinnijäämistä.

• Anonyymi

moi olen eäkkeellä valko ihonen saan eläkettä 1929 kk..miinus veeo ja tein tähän saavutukseen 5ov töitä.eli kaikille kateellisille terkkuja..

• Anonyymi

Hae kelasta lisää. Toimeentulo tukea ainakin saa pienellä eläkkeellä ja asumistukea.

• Anonyymi

Pitää olla iho väriä että saa tukia.

• Anonyymi

Ei rakas, vaan sun pitää olla perseauki että saat tukia.

• Anonyymi

poliisin määrä rahoja leikataan ensi vuonna.ei näy poliiseja sen jälkeen..

• Anonyymi

Niiltä nuorilta tytöiltä löytyy rahalla vaikka mitä myytävää....

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1742
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1465
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1303
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1183
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      8
      1012
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      1009
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      980
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe