Eikö tälle palstalle voi tehdä mitään?

Anonyymi

Koko seinä jatkuvasti täynnä ilmeisesti yhden ja saman kirjoittajan harhaisia juttuja. Ja huonommaks menee koko ajan. ☹️ Joskus tässäkin palstassa oli jotain järkeä.

21

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niimpä :( Ei täällä saa mitään keskusteluja pidettyä yllä kun se joku mt-potilas kirjoittelee seinän täyteen. Vähän pilalla koko palsta.

    • Anonyymi

      Ei näytä Suomi24 säännöt pätevän tähän yksilöön. Ainakin näin on oletettava, koska uusia viestiketjuja tulee välillä 10 päivässä tunnin välein, ja aiheet näissä viestiketjuissa täysin päätöntä siansaksaa.

      "Suomi24-palveluissa ei saa massapostittaa viestejä useille eri palstoille"

      "Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa."

    • Anonyymi

      Katoaako vanhat keskusteluketjut kokonaan? En ole löytänyt kuin 30 sivua vanhoja ketjuja? Eli jos spämmääjä kirjoittelee tuota vauhtia omiaan, on äkkiä palsta täynnä vain roskaa.

    • Anonyymi

      Se on joku katkera trollukka koittaen esiintyä jonain mielipuolena.

    • Anonyymi

      Joo tylsä tilanne tämmöinen

      • Anonyymi

        Joku mt-ongelmainen kirjoittelee ja vastaa omiin juttuihinsa nykyään, eikä mitään järkeviä aloituksia nykyään ole. Olis kiva keskustella ja vaihtaa ajatuksia selvällä suomen kielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku mt-ongelmainen kirjoittelee ja vastaa omiin juttuihinsa nykyään, eikä mitään järkeviä aloituksia nykyään ole. Olis kiva keskustella ja vaihtaa ajatuksia selvällä suomen kielellä.

        Harmillista jos teiltä ei riitä ajatuksia aloiittamaan jotain JÄRKEVIÄ aloituksia ?!!!!


    • Anonyymi

      Ai kauheeta !!!!!!! Äärimmäisen harmillista, et tänne kirjottelee vain yksi ja sama ihminen. Mitenkähän te olette nyt saaneet nämä viestinne läpi ???!!! Kuvittelin tosiaan , että tämä on minun mielisairauteni yksityinen linja !!!!! Oon kauheen SORIIIII !!!!!!! 😙

      • Anonyymi

        Ja te voitte siellä fb:ssa ja twitteris ja tindereis sun muualla jauhaa pas^kaanne ☺. Minä kirjottelen täällä vaan totuuksia ☺. Harmillista jos haittaa ?!!! ☺😙


      • Anonyymi

        Hm....oletteko jotenkin riippuvaisia some maaimasta ?!!! Onko se niinkuin sellaista...että siellä pitää vain antaa itsestä mahdollisimman hyvä kuva !!!! Vaikka olisi , elämä päin hel *vettiä ja omasta sisimmästä ei löytyisi muuta kuin pas^ kaa ! Sinne sitten hyviä kirjoituksia ja upeita kuvia, ihanaa kun menee hyvin elämässä !!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😙


    • Anonyymi

      Tekeytynyt en vielä koskaan ole mielisairaaksi☺. Läheiseni eivät vaan kestäneet lesbouttani, he keksivät, että olen mielisairas ☺. Mutta.....hyvä pointti, tällä hetkellä työtilanne sellainen, että voin hyvinkin alkaa tekeytyä m.sairaaksi ☺, hyvä n pohjan ovat siihen antaneet ☺. Voi JEE !!!! Alanpa muuten tuota vaihtoehtoa harkitsemaan...pääsisin eläkkeelle ☺☺☺☺😙

    • Anonyymi

      No niin, löysihän tämän ihminen näköjään tännekin ketjuun...

      • Anonyymi

        Juu, kaikkee löytää ku osaa etsii ☺. Olen vielä mielisairauden lisäksi, saa*taan lesboh*ra, korkokenkähu^ra, pedofili, eläimiin sekaantunut, kaikkien miehet ja nauset olen vienyt. ystävyydestä en tiedä yhtään mitään yhtään ☺. Ystävyys on minulle pelkkää hyväksikäyttöä, kaiken olen ystäviltäni vienyt, eritoten miehet, ehkä äiditkin...?! Olenhan vain moni kakku päältä kaunis ☺ Yhden ystäväni tapatin...se on minulla tässä mielisairaudessani !!!!!!!!!!! ihan pikkuriikkisen hämärän peitossa, mikähän tuohon oli MINUN motiivini ???!!! Korkokengät ? Vartalo ? Ystävällisyys? Kauneus ? Toisista välittäminen ? AITOUS ? Rakkaus ? !!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kaikkee löytää ku osaa etsii ☺. Olen vielä mielisairauden lisäksi, saa*taan lesboh*ra, korkokenkähu^ra, pedofili, eläimiin sekaantunut, kaikkien miehet ja nauset olen vienyt. ystävyydestä en tiedä yhtään mitään yhtään ☺. Ystävyys on minulle pelkkää hyväksikäyttöä, kaiken olen ystäviltäni vienyt, eritoten miehet, ehkä äiditkin...?! Olenhan vain moni kakku päältä kaunis ☺ Yhden ystäväni tapatin...se on minulla tässä mielisairaudessani !!!!!!!!!!! ihan pikkuriikkisen hämärän peitossa, mikähän tuohon oli MINUN motiivini ???!!! Korkokengät ? Vartalo ? Ystävällisyys? Kauneus ? Toisista välittäminen ? AITOUS ? Rakkaus ? !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Siis SINUN motiivisi ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Hm....miksen olisi löytänyt , eihän täällä kukaan muu tee aloituksia tai kirjoita mitään muuta kuin minä, yksinäni kirjoittellen ja vastailen ☺. Oli äärettömän mielenkiintoista tehdä tälläinen löytö , että joku muukin kirjottaa ☺😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kaikkee löytää ku osaa etsii ☺. Olen vielä mielisairauden lisäksi, saa*taan lesboh*ra, korkokenkähu^ra, pedofili, eläimiin sekaantunut, kaikkien miehet ja nauset olen vienyt. ystävyydestä en tiedä yhtään mitään yhtään ☺. Ystävyys on minulle pelkkää hyväksikäyttöä, kaiken olen ystäviltäni vienyt, eritoten miehet, ehkä äiditkin...?! Olenhan vain moni kakku päältä kaunis ☺ Yhden ystäväni tapatin...se on minulla tässä mielisairaudessani !!!!!!!!!!! ihan pikkuriikkisen hämärän peitossa, mikähän tuohon oli MINUN motiivini ???!!! Korkokengät ? Vartalo ? Ystävällisyys? Kauneus ? Toisista välittäminen ? AITOUS ? Rakkaus ? !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Unohdit mainita, että muut kutsuu hulluksi, rumaksi, lihavaksi ja narkiksi??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdit mainita, että muut kutsuu hulluksi, rumaksi, lihavaksi ja narkiksi??

        Ai noitakin vielä 😂😂😂


    • Anonyymi

      Luulisi, että tälle voisi antaa bannit.

    • Anonyymi

      Kannattaa tehdä monia asiallisia ja mielenkiintoisia aloituksia jolloin turhat aloitukset painuvat unholaan.

    • Anonyymi

      Kuten tästäkin ketjusta taas näemme: Ylläpitoa ei tämä palstan sotkeminen kiinnosta tippaakaan. Suomi24 taitaa olla tullut tiensä päähän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe