Jäi hieman epäselväksi liiton tiedotteessa tuo kilpailijoiden vakuutus. Nyt mainostetaan, että vakuutus on 50% edullisempi kuin ennen. No riippu hieman katsantokannasta ja tekstin ymmärtämisestä. Ennen vakuutus (tarkoitan nyt lisäturvaa) 70€ lisämaksulla, vammaa kohden 10 000€. Nyt lisäturva maksaa 90€ . Mutta luetun ymmärtämisessä on ongelma. Jos maksaa lisäturvan liiton tiedotteen mukaan vakuutus nousee 10 000 eurolla, eli 7500 10 000 = 17 500€. Mutta jos 7500€ vakuutus nousee 10 000€ , 90€ lisämaksulla, ei liiton perustelut toteudu. Miten tää nyt oikeesti on. Selventäkää, ken tietää!
Kilpailijoiden vakuutus
Anonyymi
3
728
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole itselläkään avautunut tämä homma... Liian myöhään tulee tietoa... Liikaa vaihtoehtoja,toivottavasti ei ole kauhea sotku suomisporttiin tietojen syöttäminen.Nyt jo liikaa touhuamista,sekin aika olisi Hyvää viettää tatamilla,eikä koneen ääressä.
- Anonyymi
Missä luvattiin 50% halvempi vakuutus? Avaatko!
- Anonyymi
Siinä ylimääräiselle liittokokoukselle esitetyssä ja hyväksyttäväksi tarkoitetussa liitteessä, vakuutus asiat. Mut se nyt ei ollut aloittajan (minun) pointti, vaan paljonko lisävakuutus korvaa / vamma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876