Kertokaa nyt paikkakuntalaiset, että mitä oikeasti on takana? Muukalainen ei tule paikallisten kanssa toimeen?
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008193113.html
Valentin Ikonen KiPa, mikä takana?
7
1843
Vastaukset
- Anonyymi
Jäkäti jää pla pla plaa
- Anonyymi
Hyvin tiivistetty:
” Miesten Superpesiksen alempaan keskikastiin lukeutuva Kiteen Pallo ”
Alemmassa keskikastissa ja silti tuhlataan kaupungin rahoja verovelkojen maksuun ja moneen muuhun. Koko seura tulisi lakkauttaa koska talous ei ole kunnossa.- Anonyymi
Sehän loppuu, jos kaupunki lopettaa sen rahoittamisen, jos se siitä on kiinni. Ei taida olla enää yrityksiä Kiteellä, jotka voisivat rahoittaa.
- Anonyymi
Valtuusto on puolillaan pesisvanhuksia. Lämmitystä vaan kentälle niin kyllä lähtee! Kai sellanen on helppo tehdä muutama miljoona vaan, pikkurahoja sano pirhonen.
- Anonyymi
Toivottavasti nämä mukaurheilijat tippuvat ykköspesikseen ja sitä kautta lopettavat kaupungin rahojen tuhlaamisen.
- Anonyymi
Lähellä taitaa tippuminen olla. Jos ja kun tippuu,niin ei nouse enää.
- Anonyymi
On ne kovia.Melkein maailmanmestareita.Ai nii osallistujia vain suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621050- 62936
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856- 57800
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79798Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029796Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.45777Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757