Elämän ja kuoleman keinussa

Mitä sitten jos joskus otan muuta kuin viinaa, en mä Sillon ainakaan kellekään haasta riitaa, jos alkoholi ei sulle sovi ota siitä silloin poika opiks ja jätä se ennenkuin muuttuu ikäväks tilanne. Mutta älä väärin käsitä tätä en ole päihteitä ylistämäs, ymmärrä tämä mitä Kaikki ei vaan sitä tiedä kuinka helppoa ihmismieltä on viedä.turha kieltää sä ite omat ongelmas keräät ja toivottavasti joku päivä heräät että Vie sitä sitten alkoholi tai huumeet siinä vaiheessa sun ajatukset on jo niin sumeet ettet ite ongelmaa nää vaan etit mieluummin muun syypään vaikka itelläs umpijäässä on pää ja luulet ettei sitä kukaan nää. Ja valitat että elämä on paskaa ja rahat aina loppu. Onko kiire saada taas lainaa no aijaa, sehän on normia sulle että oot velkaa kaikille sun tutuille, mutta niin makaa kuin petaa, loppujen lopuksi delaat, heität elämän hukkaan, no voi rukkaa kun ei aina sääliä jaksa täynnä on jo se taksa.teet omat valintas eli mietippä tarkkaan mille tielle astut koska jos väärin valitset sä ansaan astut. Jollekin sopii toinen toiselle muu, mutta kaikista niistä ongelman saat jos et ymmärrä kohtuutta etkä osaa ajoissa lopettaa silloin ei kannata edes aloittaa. Tarinan opetus on tämä, pidä mieluummin pää selvänä niin voi nähdä maailmankin uudessa valossa kun ei ole pää enää usvassa!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        195
        8798
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        5098
      3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        52
        4542
      4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        75
        4115
      5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        54
        3459
      6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        51
        3306
      7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        57
        3116
      8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2806
      9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        42
        2605
      10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2561
      Aihe