Minun läheiselläni Opel Vectra OECD V6 vm 2005, ajettu 230000km. Nyt on vikaantunut niin, että merkikorjaamokin nosti kahdeksan kuukauden korjaamossa oleskelun jälkeen kädet pystyyn.
Vika on seuraavanllainen: Auto pudottaa mittariston täysin pois kuivioista. Ts mittari ei toimi kaikki mahdolliset vikavalot syttyvät, vilkutkaan ei toimi. Muuten ajaminen onnistuu ja vaihteisto toimii. Jonkin ajan kuluttua kaikki palutuu enalleen.
Toisaan taas auto ei suostu käynnistymään, varsinkin ajon jälkeen mitaristo on eloton ja vaihteiston osalla mitarristossa on suoraviiva. Kunkosla on seissyt muutan tunnin autokäynnistyy kuin palmupuun alta.. Mikä neuvoksi. Romuttamoko.
Lytyykö Opel Gurua
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennuksena edelliseen. CHIM- ja Moottorinohjauskortti vaihdettu laihoin tuloksin.
- Anonyymi
Toimiiko kaikki jarruvalot?
- Anonyymi
Kuskin tai matkustajan jalkatilassa on sulakerasia, irrota ja laita takaisin sulakkeet 17 ja 26.
Jos ei nyt toimi niin mittariston vaihto ja jos sekään ei auta, CIM modulin vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741