Minun läheiselläni Opel Vectra OECD V6 vm 2005, ajettu 230000km. Nyt on vikaantunut niin, että merkikorjaamokin nosti kahdeksan kuukauden korjaamossa oleskelun jälkeen kädet pystyyn.
Vika on seuraavanllainen: Auto pudottaa mittariston täysin pois kuivioista. Ts mittari ei toimi kaikki mahdolliset vikavalot syttyvät, vilkutkaan ei toimi. Muuten ajaminen onnistuu ja vaihteisto toimii. Jonkin ajan kuluttua kaikki palutuu enalleen.
Toisaan taas auto ei suostu käynnistymään, varsinkin ajon jälkeen mitaristo on eloton ja vaihteiston osalla mitarristossa on suoraviiva. Kunkosla on seissyt muutan tunnin autokäynnistyy kuin palmupuun alta.. Mikä neuvoksi. Romuttamoko.
Lytyykö Opel Gurua
Anonyymi
3
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennuksena edelliseen. CHIM- ja Moottorinohjauskortti vaihdettu laihoin tuloksin.
- Anonyymi
Toimiiko kaikki jarruvalot?
- Anonyymi
Kuskin tai matkustajan jalkatilassa on sulakerasia, irrota ja laita takaisin sulakkeet 17 ja 26.
Jos ei nyt toimi niin mittariston vaihto ja jos sekään ei auta, CIM modulin vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2001546
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58961Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140954- 85902
- 53826
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t264738Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10730Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338681Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58674Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74666