Minua ei ole kukaan voittanut. Eri lajien ja tyylisuuntien edustajia ollut monen tasoista. Kenestäkään ei yksinkertaisesti ole vastusta minulle ilman kättä pidempää. Kohta joku kuitenkin kirjoittaa, että hän ja hän ja se ja se voittaisi minut. Esim. eilen sain kuulla että Bruce Lee voittaisi minut. Eipä voita, kun kuolleet on kuolleita. Kokeilkaa itse, vielä kun elätte, älkääkä snaoko, että jo edesmennyt henkilö eri maasta voittaisi. Ja nyt taas joku sanoo kuitenkin, että krav magaaja voittaisi minut, niin eipä se niinkään mene. Tiedän tarkalleen, mitä krav maga on ja pitää sisällään. Koska olen paras, tietenkin.
Olen yksinkertaisesti paras
Anonyymi
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Puhkonut monta kaltaistasi känniöyhöttäjää. Helppoa ja hauskaa.
- Anonyymi
Leikkinyt monella wannabeninjalla sängyn puolella. Helppoa ja hauskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865