Hei! Olen 12-vuotias tyttö ja minulle tuli yhtäkki sellainen outo tunnepäivällä. Käteni oli aika outo niin että se ei ollut puutunut mutta sellainen "lötkö". Pystyin kuitenkin tehdä sillä jotain. Suuni oli puutunut ja en pystynyt hymyilemään muuten kuin toisella puolella. Minua ei sattunut mihinkään eikä silmissä tuntunut oudolta. Siskoni sanoi että minun huuli olisi roikkunut mutta säikähdin niin paljon sitä niin sanottua kohtausta että minä itkin, niin en tiennyt että olisiko se huulen roikkuminen johtunut siitä. Ennenkuin tämä niin sanottu kohtaus tapahtui niin päässäni tuntui oudolta. Vähän niinkuin olisi sattunut päähän kun katsoin ylös päin. Toinen siskoistani sanoi minulle että tallaisia oireita voi tulla myös jonkinlaisesta migreenistä mutta ajattelin varmistaa vielä koska minua pelottaa todella paljon että mikä se oli. Luin myös netistä että tämän tapaisia juttuja voi liittyä myös halvaukseen mutta siellä luki myös että jos toinen käsi puutuu ja menee tasapaino. Käsihän minulla ei puutunut vaan tuntui vain "lötköltä" ja tasapaino minulla ei mennyt että olisin voinut vaikka juosta. Kun istuin alas niin tämä kohtaus meni aika nopeasti ylös. En saa varmaan seuraavana yönä ollenkaan unta koska minua mietityttää että mikä tämä oli. Iskä ja äiti huolestui tästä todella paljon ja päätti että katsotaan vielä tuleeko tämä kohtaus ja jos tulee niin pitää soittaa lääkäriin. Ja tämähän tapahtui tänään niin mietin että voisikohan sinne vielä huomenna soittaa ja kysyä aikaa lääkärille vaikka se tapahtui tänään.
Onko migreeni vai halvaus?
Anonyymi
1
72
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin siis että kun istuin niin tämä kohtaus meni aika nopeasti pois. Kirjoitusvirhe.... (olen siis sama ihminen joka kirjoitti tämän) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409