Onko migreeni vai halvaus?

Anonyymi

Hei! Olen 12-vuotias tyttö ja minulle tuli yhtäkki sellainen outo tunnepäivällä. Käteni oli aika outo niin että se ei ollut puutunut mutta sellainen "lötkö". Pystyin kuitenkin tehdä sillä jotain. Suuni oli puutunut ja en pystynyt hymyilemään muuten kuin toisella puolella. Minua ei sattunut mihinkään eikä silmissä tuntunut oudolta. Siskoni sanoi että minun huuli olisi roikkunut mutta säikähdin niin paljon sitä niin sanottua kohtausta että minä itkin, niin en tiennyt että olisiko se huulen roikkuminen johtunut siitä. Ennenkuin tämä niin sanottu kohtaus tapahtui niin päässäni tuntui oudolta. Vähän niinkuin olisi sattunut päähän kun katsoin ylös päin. Toinen siskoistani sanoi minulle että tallaisia oireita voi tulla myös jonkinlaisesta migreenistä mutta ajattelin varmistaa vielä koska minua pelottaa todella paljon että mikä se oli. Luin myös netistä että tämän tapaisia juttuja voi liittyä myös halvaukseen mutta siellä luki myös että jos toinen käsi puutuu ja menee tasapaino. Käsihän minulla ei puutunut vaan tuntui vain "lötköltä" ja tasapaino minulla ei mennyt että olisin voinut vaikka juosta. Kun istuin alas niin tämä kohtaus meni aika nopeasti ylös. En saa varmaan seuraavana yönä ollenkaan unta koska minua mietityttää että mikä tämä oli. Iskä ja äiti huolestui tästä todella paljon ja päätti että katsotaan vielä tuleeko tämä kohtaus ja jos tulee niin pitää soittaa lääkäriin. Ja tämähän tapahtui tänään niin mietin että voisikohan sinne vielä huomenna soittaa ja kysyä aikaa lääkärille vaikka se tapahtui tänään.

1

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitin siis että kun istuin niin tämä kohtaus meni aika nopeasti pois. Kirjoitusvirhe.... (olen siis sama ihminen joka kirjoitti tämän) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      197
      11762
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5539
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2847
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2444
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2013
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1939
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1707
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1610
    Aihe