Minä ostan kuiteskin Ksalol 1 mg vaikka ne varoitta että nissä voi olla fentanyl eikä väärenökset huoma alkuperäisisiä Ksalol 1 mg koska ne on ihan samanlaiset kun alkupäräiset paitsi että nissä on fentanyli mutta minä otan yhden kpl ksalol 1 mg ja odottan 2 tuntia ja katson onko sinä fentanyl mutta ei sekän ole mikän sata varma tapa koska 1 kpl fentanyl Xsalol 1 mg voi myös kuolla mutta ei sille asialle oikein voi mitän tehdä ainoastan otta 1 kpl 1 mg Ksalol ja odotta 2 tuntia ja jos vaikutta silttä että sinä on fentanyl eli mene kunnolla kuutamolla vaikka otta vain1 kpl fentanyl Ksalol niin ei sinä voi muutta tehdä kun soitta ambulanssi.
Jos kohdalle sattu Fentanyl Ksalol 1 mg mitä tehdä.
5
2196
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa oikeesti olla varovaisii noitte lolien kaa just oli tuttu viime la kuollu fenta loleihi vahingossa
- Anonyymi
Just. Vai ni. Vielä yksikään nappi ei ole sisältänyt Fentanylia.
Ei kyllä Alptrazolaniakaan vaan hieman diatsepaamia.
Nämä uutis ankat voi ampua alas.
Söin 6 vuotta. Nyt vaihdoin Bensediniin kun Lolien laatu heikkeni niin pirusti.
- Anonyymi
WITTU OIKEESTI TEITÄ PAVIAANEJA, MENKÄÄ SINNE DARKNETTIINNE TAI MUILLE SULJETUILLE FOORUMEILLE KYSELEMÄÄN, EIKÄ NÄILLE KAIKENKANSAN FOORUMEILLE, SAATANAN VAJAKKINARKIT.
- Anonyymi
Vähä Myöhänen vastaus mut kannattaa ottaa vähän subua tai mitä vaan buprenorfiinivalmistetta lolejen kans varmuuden vuoksi sillä buprenorfiini kumoaa muiden opioidien vaikutuksen ja fentanyyli on opioidi
- Anonyymi
Otin Buranan ja siinä oliki Fentanylia. Mulla on myös Foliohattu kun asuntoa kuunnellaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030