Voiko olla diabetes?

Anonyymi

Oon 14v ja mulla on nyt näitä oireita ollut yli kaksi viikkoa, yököttävä olo, huono ruokahalu, väsymystä, selittämätöntä laihtumista, janon tunnetta ja outo maku suussa.
Tosiaan isoäidillä on diabetes joten mietin että voisko mullakin olla.

11

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ainiin ja sit vielä näön äkillistä sumenemista joka kylläkin kestää vain hetken

• Anonyymi

Varaa aika lääkärille ja pyydä lähete labrakokeisiin.Sillähän se selviää.

• Anonyymi

Voitko olla raskaana?

• Anonyymi

no en voi, oon neitsyt😐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no en voi, oon neitsyt😐

Sano noista oireista vaikka äidille ja varatkaa aika lääkärille ja pyytäkää lähete labrakokeisiin siis ihan perus verikokeisiin.Kyllä ne labra kokeet kertoo jos sun elimistössä on jotain häikkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano noista oireista vaikka äidille ja varatkaa aika lääkärille ja pyytäkää lähete labrakokeisiin siis ihan perus verikokeisiin.Kyllä ne labra kokeet kertoo jos sun elimistössä on jotain häikkää.

mitä mä sanon lääkärille/hoitajalle? sanonko ihan vaan että epäilen diabetestä?

• Anonyymi

Miksi et menen asiasta kouluhoitajalle puhuu? eikö sinulla ole lähikasvatajaa jolle puhua asiasta? Lasi kulta täällä ei ole lääkäreitä ei sairaanhoitajia,ei selvän näkiöitä.Rohkeasti heti maanantaina kouluhoitajan luokse.Jos kerran et puhe väleissä lähikasvattajan kanssa.

• Anonyymi

olen kertonut vanhemmilleni, olenkin menossa huomenna kouluterveydenhoitajalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verikokeissa perus verenkuva kertoo jos on jotain häikkää.Vaatii vaan että menet verikokeisiin.Kerrot lääkärille noista oireista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluterveydenhoitaja ei voi ottaa verikokeita tai laittaa lähetettä labraan.Hän tulee sanomaan että varaa aika lääkärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluterveydenhoitaja ei voi ottaa verikokeita tai laittaa lähetettä labraan.Hän tulee sanomaan että varaa aika lääkärille.

kouluterkkari voi kysyä mun oireista ja kertoa oman kantansa asiaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10171
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1938
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1733
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1070
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1044
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      842
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      85
      815
    Aihe