Oon 14v ja mulla on nyt näitä oireita ollut yli kaksi viikkoa, yököttävä olo, huono ruokahalu, väsymystä, selittämätöntä laihtumista, janon tunnetta ja outo maku suussa.
Tosiaan isoäidillä on diabetes joten mietin että voisko mullakin olla.
Voiko olla diabetes?
11
171
Vastaukset
- Anonyymi
ainiin ja sit vielä näön äkillistä sumenemista joka kylläkin kestää vain hetken
- Anonyymi
Varaa aika lääkärille ja pyydä lähete labrakokeisiin.Sillähän se selviää.
- Anonyymi
Voitko olla raskaana?
- Anonyymi
no en voi, oon neitsyt😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en voi, oon neitsyt😐
Sano noista oireista vaikka äidille ja varatkaa aika lääkärille ja pyytäkää lähete labrakokeisiin siis ihan perus verikokeisiin.Kyllä ne labra kokeet kertoo jos sun elimistössä on jotain häikkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano noista oireista vaikka äidille ja varatkaa aika lääkärille ja pyytäkää lähete labrakokeisiin siis ihan perus verikokeisiin.Kyllä ne labra kokeet kertoo jos sun elimistössä on jotain häikkää.
mitä mä sanon lääkärille/hoitajalle? sanonko ihan vaan että epäilen diabetestä?
- Anonyymi
Miksi et menen asiasta kouluhoitajalle puhuu? eikö sinulla ole lähikasvatajaa jolle puhua asiasta? Lasi kulta täällä ei ole lääkäreitä ei sairaanhoitajia,ei selvän näkiöitä.Rohkeasti heti maanantaina kouluhoitajan luokse.Jos kerran et puhe väleissä lähikasvattajan kanssa.
- Anonyymi
olen kertonut vanhemmilleni, olenkin menossa huomenna kouluterveydenhoitajalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verikokeissa perus verenkuva kertoo jos on jotain häikkää.Vaatii vaan että menet verikokeisiin.Kerrot lääkärille noista oireista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluterveydenhoitaja ei voi ottaa verikokeita tai laittaa lähetettä labraan.Hän tulee sanomaan että varaa aika lääkärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluterveydenhoitaja ei voi ottaa verikokeita tai laittaa lähetettä labraan.Hän tulee sanomaan että varaa aika lääkärille.
kouluterkkari voi kysyä mun oireista ja kertoa oman kantansa asiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254574
- 1102314
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981523Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731446- 611314
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561165Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041128puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo121094- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004