Eipä omasta automerkistä löydy vikaa kun on ajanut sillä samalla iät ja ajat.
Ei edes kehdata vertailla.
Itse tein vertailua, mersu vaihtu bemariin
ja siitä sitten volvoon, yhteenvetona
1.bmw
2.volvo
3.mersu
pidin aiemmin mersua "ainoana oikeana" mutta
nyt en ole enää samaa mieltä.
tekniikan maailman testit, joissa on tutkittu asiaa iät ja ajat, mersu on AINA hävinnyt bemarille.
Se jäi mieleenpainuvasti kun tuli väyrysmersu ja uuskoppanen 5-bemari.
bemari hakkasi mennen tullen mersun ajettavuudessa, laadussa ja suorituskyvyssä.
kuka arvostaa mitäkin
Mersumiehet on mersumiehiä
10
2364
Vastaukset
- Mutta
Ei sitä näiden idioottimersukuskien päähän saa taottua. He ajavat edelleen ylihintaisilla autoilla ja eivät tiedä paremmasta.
Harmi mutta minkäs teet- pok
Tiedän kyllä että Mersujen hinnoissa on about 10% liikaa, mutta eiköhän se Bemarikin ole aivan yhtä ylihinnoiteltu. 3-sarjan Bemari on karvalakkinakin kallis, eikä ainakaan tuossa edellisen sukupolven kolmosessa ollut edes vakiona juuri mitään, eli vakiomallin hinnan lisäksi roimasti lisävarusteita.
- TgO
Ei juuri ylihintaisen EMW kuljettajan kannata louskutella leukojaan täällä.
Ei ole bayerin ihme ikinä pärjännyt mersulle missään olosuhteissa.
- Kallonkutistaja
"bemari hakkasi mennen tullen mersun ajettavuudessa, laadussa ja suorituskyvyssä.
kuka arvostaa mitäkin"
Yhden taksimiehen mielipide bemarista: liian kuskikeskeisesti suunniteltu auto, siinä yksi syy miksi paikkakunnalla ei ollut yhtään bemaria taksina. Nimittäin kuskille maksetaan, mutta asiakkaat maksavat. Noiden yllämainitsemiesi ominaisuuksien lisäksi hiljaisuus (mm. rivikuutonen) oli hyvä ominaisuus bemarissa.
Tämä taksimies ei ole mitenkään merkkiuskollinen vaan merkki vaihtuu aina kun autokin. Nykyistä merkkiä piti hyvänä talviominaisuuksissa etuvedon takia. Bemarikauppiaasta mieleen oli jäänyt hyvä arvio 400tkm ajetusta mersusta, vaikkei bemarikauppoja tullutkaan.
Minä vertailen jatkuvasti eri autoja ja muutenkin pääsen ajelemaan useammalla merkillä. Aina paluu muista mersuun vahvistaa niitä syitä miksi mersun olen hankkinut.
Kaikilla ei tietenkään ole mahdollisuuksia ja taitoja vertailla autoja, eikä minua niiden puolesta harmitakaan, vaikka valitsevat TM:n testivoittajan. Sille vaan ei voi eikä tarvitsekaan voida mitään. - AUTOMIESx
Mutta kun minä olen ajanut välillä BMW530td farkulla ja välillä turbodiesel väyrysellä ja kun minä kuitenkin pidän tuota väykystä jopa vähän enemmän????
- Tiinu
Mersumiehet...minne ovat unohtuneet mersunaiset?
Naisena voin vain todeta, että en ole parempaa autoa vielä ajanut. Hyvä puoli Mersussa on myös se, että ei tarvitse aina olla korjaamassa vikoja, niitä kun ei yksinkertaisesti ole!- Mersussa
ole eniten vikoja kaikista automerkeistä ADAC:in tutkimuksen mukaan? Ai niin olihan Mersu sijalla 32 ja huonoin oli Land Rover sijalla 33.
- taavi
Mersussa kirjoitti:
ole eniten vikoja kaikista automerkeistä ADAC:in tutkimuksen mukaan? Ai niin olihan Mersu sijalla 32 ja huonoin oli Land Rover sijalla 33.
http://www.adac.de/Auto_Motorrad/pannen_und_maengel/PannenStatistik2003/default.asp?ComponentID=79597&SourcePageID=19381#0&TL=2
Äläkä höpötä sontaa ;)
- EN OSTA
Mersua teknarin testin perusteella....
- Anonyymi
Mersu 190 kardaadin vaihdettu tukilaakeri,sen jälkeen Alko jyrisee ku ajaa yli 60, olisiko että poolia ei ole kohdallaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227