Uskotko olevasi tarpeeksi tasokas

Anonyymi

Että kelpaat kaivatullesi?

31

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En. Siksi täällä olenkin.

    • Anonyymi

      Mikä on taso?

      1) Ulkonäkö? Ikä? Tissit tai hauiksen ympärysmitta?
      2) Palkka? Menestys? Koulutus? Asema?
      3) Lapsettomuus vai Lapset?
      4) Parisuhdekokemus vai kokemattomuus ?
      5) Seksihalut ja -taidot?
      6) Genitaalien dimensiot?
      7) Luonne, kiltteys, empatia, arvot?
      8) Älykkyys, tunneälykkyys, ajatuksen sujuvuus?
      9) Mielenterveys ja tasapainossa oleminen?
      10) Kyky tuntea ja sanoittaa omia tunteitaan, tunnetaidot?
      11) Läheisyyyshalu ja -taidot?
      12) Isojen haasteiden puuttuminen (väkivalta, rikollisuus, päihdeongelmat, persoonallisuushäiriöt, holtiton rahan käyttö, impulsiivisuus)?

      Pitääkö olla AP tasoa joka kohdassa? Kuinka montaa kohtaa edes pidät oleellisena itsellesi ja kuinka moni on ihan kiva-osastossa.

      Ulkopuolisten valitsemilla tasoilla ei ole mitään merkitystä, jos samat karsinat on asianomaiselle merkityksettömiä tai pienellä painoarvolla. Väitän, että minun taso näyttää ihan erilaiselta kuin sinun taso.

      • Anonyymi

        Oletpa jaksanut nähdä vaivaa vastata täysin turhaan kysymykseen.


    • Anonyymi

      Tykkää vähän toisen tyyppisistä. Se on ok.

    • Anonyymi

      Ei tule hän löytämään toista minun kaltaista.

      Kauniimman kyllä varmasti, muttei sitä sorttia mitä minä😊

      Jos siitä justiinsa tykkäsi, olisi syytä tulla kotia jo, ilmatkin kylmenee.

    • Anonyymi

      En usko että ollaan enää tuon ikäisiä. Nuorison mittareita.

    • Anonyymi

      Kahden ihmisen välistä suhdetta/tunnetta ei voi käsitellä "tasona".

    • Anonyymi

      En mieti sellaisia jos ihastun johonkuhun ajattelen sen olevan molemminpuolista. Onhan siinä se perustason kelpaavuus oikeastaan selvitetty jo. Vasta ajan kanssa näkee sitten mihin aineksia on, mihin se tunne riittää.

    • Anonyymi

      Naiseni pitää huolen, että olen kyllin tasokas. Ei tarvi turhia miettiä.

    • Anonyymi

      En ollut. Mutta ei se haittaa. Hän on varmasti onnellisempi ilman minua. Niin haluan uskoa ja toivoa.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu? Vituttaa tällaiset ilkeät viestit.

    • Anonyymi

      Sinä ja sinun tasosi joutavat roskiin.
      Kukaan järjellinen olento tommosiin usko.

    • Anonyymi

      Arvelisin, että en.

    • Anonyymi

      Oon ruma ankanpoikanen. Kunhan haaveilen välillä. 😱

    • Anonyymi

      Jokainen pslstanainen on tasokkaampi palstamiestä. Eikä ole uskonasia.

    • Anonyymi

      En kelpaa

    • Anonyymi

      Ite oot vesitaso.

    • Anonyymi

      Ulkonäöllisesti kelpaisin kyllä aika monelle naiselle, ainakin katseiden määrästä päätellen ja siitä kuinka naiset käyttäytyvät ja tulevat juttelemaan, mutta sitten kun se totuus tulee ilmi, että olenkin yks helkkarin iso nörtti niin se karsii aika monet niistä pois.

      • Anonyymi

        Mikä nörteissä on vikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nörteissä on vikana?

        No eihän niissä varsinaisesti mitään vikaa ole. Mutta naiset sattuvat ihastumaan minun ulkonäkööni ja varmaan osittain sen takia, kun en ihmisille puhu paljoa turhaan, koska olen melkoinen introvertti, eli varsinaisesti en edes ihmisseuraa kaipaa.

        Naiset varmaan olettavat että olen "jännämies", koska olen useasti totisen näköinen, hiljainen sillä en tosiaan turhasta puhu ja ilmeisesti suhkot miehekkään näköinen, mutta sitten kun ne saavat selville sen että rakastan ylikaiken scifi-sarjoja ja elokuvia, strategia pelejä ja sen sellaista, niin kiinnostus tuntuu loppuvan aika äkkiä.

        Naiset jotka minuun tuntuvat ihastuvan ovat tosiaan sellaisia hölösuita, jotka haluavat käydä vielä bilettämässä ja viettää ulkona aikaa muutenkin. Asioita mitkä ei minua oikeastaan kiinnosta, kuin ehkä kerran vuodessa ja sekin vain hyvässä seurassa.
        Viime baari reissukin on ollut 2017 loppuvuodesta ja sekin naisen kanssa joka oli ilmeisesti ihastunut minuun kerta sinne kutsui ja oli laittautunut oikein kunnolla.


    • Anonyymi

      Naisessa pitäisi olla jotain pahasti vialla, että kelpaisin ja ei niin viallista ole vielä vastaan tullut :D

    • Anonyymi

      En. Ulkonäkö ei kompensoi pientä numeroa tilillä.

    • Anonyymi

      Nyt kun aloin miettimään asiaa niin en ole tarpeeksi tasokas miehelle. Hän elää niin korkealentoista elämää. Ei tämmöinen nainen voisi olla siinä mukana. En minä yllä niin korkealle.

      • Anonyymi

        No ja varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ja varmasti

        Ehkä joku parempi nainen sopii hänelle paremmin. Voisinpa unohtaa tämän säälittävän kaipaamisen. Meitä ei tule ja parempi niin. Joutuisin jatkuvasti katsomaan itseäni alaspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä joku parempi nainen sopii hänelle paremmin. Voisinpa unohtaa tämän säälittävän kaipaamisen. Meitä ei tule ja parempi niin. Joutuisin jatkuvasti katsomaan itseäni alaspäin.

        Mutta trolli(mies) miksi sinä katselisit itseäsi alaspäin jos alfamainen deittisi (sinä) on noin vaahtosammuttimen mittainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ja varmasti

        Joku luuseri oikein mehustui tästä provovastauksesta aaah hah haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku luuseri oikein mehustui tästä provovastauksesta aaah hah haa

        ^ nytpä tylytän aninyymilyyliä ja itsetuntoni nousee pilveen🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ^ nytpä tylytän aninyymilyyliä ja itsetuntoni nousee pilveen🙈

        Eikö se ollutkaan trolli(mies)?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe