Mihin lisenssi rahat menevät ?

Anonyymi

Suuret korotukset lisenssi maksuihin,avointa aikaa ,kun judoliitossa eletään,niin kertoisiko joku paljonko maksusta menee vakuutukseen ja paljon judoliitolle ?

7

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys.

• Anonyymi

Ei niinkään hyvä kysymys täällä. Liiton raha-asiat käsitellään vuosikokouksissa, joissa kannattaisi olla paikalla. Siellä saa vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Jos et ole seurasi edustaja vuosikokouksissa niin kysy nämä seurasi puheenjohtajalta. Hänen tehtävä on osallistua vuosikokouksiin ja kertoa asiat sitten seuroissa eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niinkään hyvä kysymys täällä. Liiton raha-asiat käsitellään vuosikokouksissa, joissa kannattaisi olla paikalla. Siellä saa vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Jos et ole seurasi edustaja vuosikokouksissa niin kysy nämä seurasi puheenjohtajalta. Hänen tehtävä on osallistua vuosikokouksiin ja kertoa asiat sitten seuroissa eteenpäin.

Olen ollut useissa kokouksissa paikalla .ja aina nämä asiat on salattu. Juuri oli kokous siitä pöytäkirja jossa asiat pitäisi olla,mutta ei ole ,kun asiaa ei haluta sanoa.Kysymys on ihan hyvä ja oikea ei voida edellyyttä, jos et ole vuosikokouksessa sinulle ei kuulu mikään asia. Hienoja vastauksia sieltä Rönköltä tai kuka siihen vastaakin. Ihan sama Avoimuus kun ennenkin, elikä ei kerrota mitään, Asiaan vastattaiisiin asiallisesti jos haluttaisiin ja avoimuutta ölisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut useissa kokouksissa paikalla .ja aina nämä asiat on salattu. Juuri oli kokous siitä pöytäkirja jossa asiat pitäisi olla,mutta ei ole ,kun asiaa ei haluta sanoa.Kysymys on ihan hyvä ja oikea ei voida edellyyttä, jos et ole vuosikokouksessa sinulle ei kuulu mikään asia. Hienoja vastauksia sieltä Rönköltä tai kuka siihen vastaakin. Ihan sama Avoimuus kun ennenkin, elikä ei kerrota mitään, Asiaan vastattaiisiin asiallisesti jos haluttaisiin ja avoimuutta ölisi.

nyt tais mennä palko väärään reikään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ihan julkista tietoa, kaiva vaan itse esiin, en viitsi tuntemattomia auttaa.

• Anonyymi

Onhan toi vakuutus jo 0,30 senttiä päivässä. Millä mä maksan sen?

• Anonyymi

Enpä ole tyhmempää kysymystä kuullut? Jos et tajua tai tiedä niin tottakai kannattaa kysyä, mutta älä mensan kokeisiin osallistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe