Suuret korotukset lisenssi maksuihin,avointa aikaa ,kun judoliitossa eletään,niin kertoisiko joku paljonko maksusta menee vakuutukseen ja paljon judoliitolle ?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
- Anonyymi
Ei niinkään hyvä kysymys täällä. Liiton raha-asiat käsitellään vuosikokouksissa, joissa kannattaisi olla paikalla. Siellä saa vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Jos et ole seurasi edustaja vuosikokouksissa niin kysy nämä seurasi puheenjohtajalta. Hänen tehtävä on osallistua vuosikokouksiin ja kertoa asiat sitten seuroissa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niinkään hyvä kysymys täällä. Liiton raha-asiat käsitellään vuosikokouksissa, joissa kannattaisi olla paikalla. Siellä saa vastaukset kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin. Jos et ole seurasi edustaja vuosikokouksissa niin kysy nämä seurasi puheenjohtajalta. Hänen tehtävä on osallistua vuosikokouksiin ja kertoa asiat sitten seuroissa eteenpäin.
Olen ollut useissa kokouksissa paikalla .ja aina nämä asiat on salattu. Juuri oli kokous siitä pöytäkirja jossa asiat pitäisi olla,mutta ei ole ,kun asiaa ei haluta sanoa.Kysymys on ihan hyvä ja oikea ei voida edellyyttä, jos et ole vuosikokouksessa sinulle ei kuulu mikään asia. Hienoja vastauksia sieltä Rönköltä tai kuka siihen vastaakin. Ihan sama Avoimuus kun ennenkin, elikä ei kerrota mitään, Asiaan vastattaiisiin asiallisesti jos haluttaisiin ja avoimuutta ölisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut useissa kokouksissa paikalla .ja aina nämä asiat on salattu. Juuri oli kokous siitä pöytäkirja jossa asiat pitäisi olla,mutta ei ole ,kun asiaa ei haluta sanoa.Kysymys on ihan hyvä ja oikea ei voida edellyyttä, jos et ole vuosikokouksessa sinulle ei kuulu mikään asia. Hienoja vastauksia sieltä Rönköltä tai kuka siihen vastaakin. Ihan sama Avoimuus kun ennenkin, elikä ei kerrota mitään, Asiaan vastattaiisiin asiallisesti jos haluttaisiin ja avoimuutta ölisi.
nyt tais mennä palko väärään reikään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ihan julkista tietoa, kaiva vaan itse esiin, en viitsi tuntemattomia auttaa.
- Anonyymi
Onhan toi vakuutus jo 0,30 senttiä päivässä. Millä mä maksan sen?
- Anonyymi
Enpä ole tyhmempää kysymystä kuullut? Jos et tajua tai tiedä niin tottakai kannattaa kysyä, mutta älä mensan kokeisiin osallistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961757Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2651196Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180877Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom64819- 61768
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah224760- 43751
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63725- 47714
- 88696
- 41644
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74641- 141634
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50623Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68600Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal192584- 31568
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24556Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26518Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30517