Yötaivaan satelliitille

Anonyymi

Mitä paremmin sut tunnen mies, sitä enemmän susta pidän. Se tunne on paljon pelkkää halua syvempi. Mietin että annoitko pakit oikeasti vain siksi että meidän kummankin elämäntilanne ei ole sellainen että parisuhdetta pystyisi aloittamaan oikealla tavalla vai näetkö mut muka oikeasti tosiaan vain kaverina? Nämä viimeisten viikkojen päivät kuluvat nopeasti ja tänä aamuna olen tuntenut melkoista haikeutta lähtösi lähestyessä. Mietin kuitenkin että jos tämä universumi haluaa meidät yhdistää, se tekee sen lopulta ja kiertoratamme kohtaavat kun olemme molemmat siihen valmiit.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, kun joku on läsnä ja huomioi,hänestä tulee tärkeä,on sitten oma kulta tai ei.
      Ei toki kaikille,empatia kyky omien tarpeiden edelle on ihailtava piirre.

    • Anonyymi

      En näe häntä vain kaverina. Siksi kai annoin pakit. Hän toimi ristiriitaisesti, mutta lopulta kai halusi vain seksiä, kun minä haluan enemmän. Tai voisin toki tyytyä siihenkin, mutta jokin minussa ei tahdo sitä. Luulen että hän pelkää sen vuoksi minua, eikä siksi ole enää vaivautunut pitämään yhteyttä. En anna hänelle sitä, mitä hän helpoimmillaan tarvitsee, ja en kiinnosta tarpeeksi enempään. Tai ehkä me molemmat pelkäämme, kumpi sitten mitäkin. Hän on kangastuksena mielessäni, taustalla, kaiken aikaa. Mutta totta on, että syksyn kiireet ja muut vievät mennessään, ja ehkä en ole tarpeeksi avoin kuitenkaan. Ehkä momentumkin meni. En tiedä. Mitä enemmän aikaa kuluu, muistikuvat haalistuvat jollain tapaa. Ajatus ja mielikuva hänestä on silti hyvin voimakas. Mutta ei tässä suossa voi velloa loputtomiin. Tarvitsen hänet, mutta jos hän ei ole valmis, en minä sille mitään voi. Sitä paitsi kaikki se olisi monimutkaista, todella...
      ---- Tajunnanvirtaa aloituksesi herättämänä, sivusta tämä.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä? Saako jonkun vihjeen naisesta?


      • Anonyymi

        Miehestä kirjoitit ajatuksia?


    • Anonyymi

      Pakit yleensä tarkoittaa, että sinä et ole se oikea hänelle. Hänhän voi olla rakastunut toiseen naiseen tai etsiä jotain täysin erilaista kuin sinä. Ei on ei myös mieheltä.

      • Anonyymi

        Wau, en olisi koskaan arvannut tätä ilman sinun opastustasi tälle omaa kuvajaista ihailevalle universumin turhapurolle


      • Anonyymi

        Tämä on täysin mahdollista, järjellä ajateltuna jopa todennäköistä. Enkä kyllä pidä itseäni ainakaan ulkoisilta ominaisuuksiltani sellaisena naisena johon hän voisi ihastua, vaikka koen että sisäisesti meissä on paljon samaa. Hän vaan lähettää vähän ristiriitaisia viestejä käytöksellään pakeista huolimatta. Tai ehkä se on vain sitä samaa ystävällisyyttä jonka aiemminkin olen väärin tulkinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on täysin mahdollista, järjellä ajateltuna jopa todennäköistä. Enkä kyllä pidä itseäni ainakaan ulkoisilta ominaisuuksiltani sellaisena naisena johon hän voisi ihastua, vaikka koen että sisäisesti meissä on paljon samaa. Hän vaan lähettää vähän ristiriitaisia viestejä käytöksellään pakeista huolimatta. Tai ehkä se on vain sitä samaa ystävällisyyttä jonka aiemminkin olen väärin tulkinnut.

        Olet harvinaisen ruma naiseksi, sillä olet mies ja tämä leikkisi ei liity transsukupuolisuuden millään tavalla. Älä siis kehu katteetta itseäsi fantasiahahmon kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wau, en olisi koskaan arvannut tätä ilman sinun opastustasi tälle omaa kuvajaista ihailevalle universumin turhapurolle

        Et näköjään niin kuin ei moni muukaan 😁


    • Anonyymi

      Ovat suuria kysymyksiä. Olemme eri tilanteessa.

    • Anonyymi

      Voi olla se ISS, International Space Station, Babylon 4:n edeltäjä, joka on sarjassa Babylon 5 :D

      Se loistaa joskus taivaalla kuin Sputkit konsanaan. Siellä on ihmisolioita sisällä.

      Uni-versumi, eli uni-maailmankaikkeus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe