.................

🤔😳...........
<3

57

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menin hämilleen sinulla on kuva.

      • Onhan mulla..........
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Onhan mulla..........
        <3

        Kiva kun olet täällä. Mietin mihin katsot?


      • valtakunta kirjoitti:

        Kiva kun olet täällä. Mietin mihin katsot?

        Siis katosit.😓


      • Risto_ kirjoitti:

        Onhan mulla..........
        <3

        Miten on mennyt?


    • Anonyymi

      Kenen kuvan tuohon laitoit?kuuskymppinen ukko olet 😄

    • Anonyymi

      Ei ole Riston kuva. Vanha kuuskymppinen ukko hän😄

      • Anonyymi

        Kuuskyt ei riitä🤣


    • Anonyymi

      Risto mikä järkytys sinulla on ?

    • ⁉️
      <3

      • Onko Anne sinun ikävän kohde vielä?


      • valtakunta kirjoitti:

        Onko Anne sinun ikävän kohde vielä?

        Älä kysele niin vaikeita.....
        <3


      • Risto_ kirjoitti:

        Älä kysele niin vaikeita.....
        <3

        Tunteet ne on vahvoja.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tunteet ne on vahvoja.

        Jooooooo......
        Muttereita voi tippua päästä...............
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Jooooooo......
        Muttereita voi tippua päästä...............
        <3

        Älä nyt helvetissä…


    • Anonyymi

      Milloin Risto pääset takaisin yliopistoon töihin?

      • Mitäs herra/nainen tuolla nyt viestillä nyt hakee.....
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Mitäs herra/nainen tuolla nyt viestillä nyt hakee.....
        <3

        Totuutta ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuutta ❤️

        Asia selvä............
        Sanoi oranki, kun.......
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Asia selvä............
        Sanoi oranki, kun.......
        <3

        Enääkö ei esiintyminen jännitä?


    • Anonyymi

      Olikos se nyt Itä-Suomeen vai vai

      • ?................
        <3


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Haha.risto on psykopaattinarsku että siinäpä söpöä kerrakseen.eikä ole oikea kuva tässä.


      • Niihän se on.


      • Voisi luulla pikkuinen olisi tykästynyt ja kovasti Ristosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha.risto on psykopaattinarsku että siinäpä söpöä kerrakseen.eikä ole oikea kuva tässä.

        No onhan tuo nyt selvää, että itseään se ukko kehuu kun kukaan muu ei


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tuo nyt selvää, että itseään se ukko kehuu kun kukaan muu ei

        Risto on rohkea


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Risto on rohkea

        Sanoi Risto ristosta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoi Risto ristosta

        En ole Risto.🙁


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole Risto.🙁

        Etpä tietenkään..,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tietenkään..,

        Se että monta vuotta Riston kanssa ollaa täällä muutama sana vaihettua ei tee minusta Ristoa. Varsikin nythän se voisi napata kellaariin hoitoon piiloon, jos sellainen olisi mutta eipä se sitä taida enää tarvita.🥰
        Enkä ole voittanut veikkauksessa että sellaisen piilon tekisin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se että monta vuotta Riston kanssa ollaa täällä muutama sana vaihettua ei tee minusta Ristoa. Varsikin nythän se voisi napata kellaariin hoitoon piiloon, jos sellainen olisi mutta eipä se sitä taida enää tarvita.🥰
        Enkä ole voittanut veikkauksessa että sellaisen piilon tekisin.

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.

        Miksi sitten puutut siihen ? Pusujako olet vailla🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.

        Eiköhän olisi kivempi kun et puuttuisi minun ja Riston väliseen ystävyyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.

        Muutenkin jos me ollaan sama henkilö, mitä keskenvälisissä keskusteluissa pahaa🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.

        Ja jos vähän kehun sitä.🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.

        Hoito olisi ollut annesta vierotusta kuitenkin🥰
        Ja kuulostaa että on siltä että Anne ei kummittele enää niin pahasti ja se on hyvä.


    • Anonyymi

      Mitään yliopistoa ole nähnytkään. Velvollisuuteni on kertoa totuus.

      • Olen vain amis...........
        <3


      • Anonyymi
        Risto_ kirjoitti:

        Olen vain amis...........
        <3

        Voevoe.olet sitten nyt niin vaatimaton.hahaha narsku vetelee naruista😄


      • Anonyymi

        Kerropa se totuutesi sitten, kun sulla kerran tuo velvollisuuskin on taakkana ja kaikkea


      • Risto_ kirjoitti:

        Olen vain amis...........
        <3

        Älä kuuntele mielenpahottajia..
        On hyvä että oot kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voevoe.olet sitten nyt niin vaatimaton.hahaha narsku vetelee naruista😄

        Jep, tämä juuri


    • Anonyymi

      Saat syytteen kun selvii kenen kuvalla täällä esiinnyt.💩

    • Anonyymi

      laitetaan kaimalta kristoffersonilta biisi nyt sitte https://youtu.be/vbqGWTxwZEA

    • Kiva kun sinua näkee. 🥰
      Oletko juonut aamukahvit?

    • Löysinpä sut taas täältä.🥰
      Ostin tänään 4 peittoa lapsien nykyiset peitot lähti vaihtoon ihan ikäloppuna ja nyppysiä
      Tyynyjäkin.😁 hyvät unet on saatava. Odotatko sitä pimperiä vai mikä sen nimi oli?.😓

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe