🤔😳...........
<3
.................
57
719
Vastaukset
Menin hämilleen sinulla on kuva.
- Anonyymi
Kenen kuvan tuohon laitoit?kuuskymppinen ukko olet 😄
- Anonyymi
Ei ole Riston kuva. Vanha kuuskymppinen ukko hän😄
- Anonyymi
Kuuskyt ei riitä🤣
- Anonyymi
Risto mikä järkytys sinulla on ?
⁉️
<3valtakunta kirjoitti:
Tunteet ne on vahvoja.
Jooooooo......
Muttereita voi tippua päästä...............
<3- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Jooooooo......
Muttereita voi tippua päästä...............
<3Älä nyt helvetissä…
- Anonyymi
Milloin Risto pääset takaisin yliopistoon töihin?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Mitäs herra/nainen tuolla nyt viestillä nyt hakee.....
<3Totuutta ❤️
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Asia selvä............
Sanoi oranki, kun.......
<3Enääkö ei esiintyminen jännitä?
- Anonyymi
Olikos se nyt Itä-Suomeen vai vai
- Anonyymi
Risto on söpö..
https://m.youtube.com/watch?v=G7QenrjZz7c- Anonyymi
Haha.risto on psykopaattinarsku että siinäpä söpöä kerrakseen.eikä ole oikea kuva tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha.risto on psykopaattinarsku että siinäpä söpöä kerrakseen.eikä ole oikea kuva tässä.
No onhan tuo nyt selvää, että itseään se ukko kehuu kun kukaan muu ei
Anonyymi kirjoitti:
No onhan tuo nyt selvää, että itseään se ukko kehuu kun kukaan muu ei
Risto on rohkea
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Risto on rohkea
Sanoi Risto ristosta
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole Risto.🙁
Etpä tietenkään..,
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tietenkään..,
Se että monta vuotta Riston kanssa ollaa täällä muutama sana vaihettua ei tee minusta Ristoa. Varsikin nythän se voisi napata kellaariin hoitoon piiloon, jos sellainen olisi mutta eipä se sitä taida enää tarvita.🥰
Enkä ole voittanut veikkauksessa että sellaisen piilon tekisin.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se että monta vuotta Riston kanssa ollaa täällä muutama sana vaihettua ei tee minusta Ristoa. Varsikin nythän se voisi napata kellaariin hoitoon piiloon, jos sellainen olisi mutta eipä se sitä taida enää tarvita.🥰
Enkä ole voittanut veikkauksessa että sellaisen piilon tekisin.Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Miksi sitten puutut siihen ? Pusujako olet vailla🥰
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Eiköhän olisi kivempi kun et puuttuisi minun ja Riston väliseen ystävyyteen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Muutenkin jos me ollaan sama henkilö, mitä keskenvälisissä keskusteluissa pahaa🥰
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Ja jos vähän kehun sitä.🥰
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies tämä sinun itsekeskustelu omien mielikuvitukseen pohjautuvien hahmojesi kanssa on aika ilmiselvää jos on vähänkään päättelykykyä ja järkeä päässä.
Hoito olisi ollut annesta vierotusta kuitenkin🥰
Ja kuulostaa että on siltä että Anne ei kummittele enää niin pahasti ja se on hyvä.
- Anonyymi
Mitään yliopistoa ole nähnytkään. Velvollisuuteni on kertoa totuus.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Olen vain amis...........
<3Voevoe.olet sitten nyt niin vaatimaton.hahaha narsku vetelee naruista😄
- Anonyymi
Kerropa se totuutesi sitten, kun sulla kerran tuo velvollisuuskin on taakkana ja kaikkea
Risto_ kirjoitti:
Olen vain amis...........
<3Älä kuuntele mielenpahottajia..
On hyvä että oot kunnossa.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voevoe.olet sitten nyt niin vaatimaton.hahaha narsku vetelee naruista😄
Jep, tämä juuri
- Anonyymi
Saat syytteen kun selvii kenen kuvalla täällä esiinnyt.💩
- Anonyymi
laitetaan kaimalta kristoffersonilta biisi nyt sitte https://youtu.be/vbqGWTxwZEA
Kiva kun sinua näkee. 🥰
Oletko juonut aamukahvit?Löysinpä sut taas täältä.🥰
Ostin tänään 4 peittoa lapsien nykyiset peitot lähti vaihtoon ihan ikäloppuna ja nyppysiä
Tyynyjäkin.😁 hyvät unet on saatava. Odotatko sitä pimperiä vai mikä sen nimi oli?.😓
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581
