Vallan palkittu

Anonyymi

19

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mukavaa että oikeat asiat saavat ansaitsemansa huomion ja kiitoksen. Sama juttu ympäri maailman yhä nousussa.

      Milloin Suomessa????

    • Sai siis Idahon kuvernöörin papukaijamerkin eikä lääketieteellistä palkintoa.

      • Anonyymi

        "Sai siis Idahon kuvernöörin papukaijamerkin eikä lääketieteellistä palkintoa."

        parempi se kuin saada tarpeetonta lääkitystä niikuin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sai siis Idahon kuvernöörin papukaijamerkin eikä lääketieteellistä palkintoa."

        parempi se kuin saada tarpeetonta lääkitystä niikuin sinä.

        Minulla lääkitys alkaakin kyllä olla tarpeeton. Metformiinista en kyllä luovu koska se pidentää elämää.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Minulla lääkitys alkaakin kyllä olla tarpeeton. Metformiinista en kyllä luovu koska se pidentää elämää.

        "Minulla lääkitys alkaakin kyllä olla tarpeeton. Metformiinista en kyllä luovu koska se pidentää elämää"

        Ja sitten me kaikki naurettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla lääkitys alkaakin kyllä olla tarpeeton. Metformiinista en kyllä luovu koska se pidentää elämää"

        Ja sitten me kaikki naurettiin.

        Aika hyvän kokonaiskuvan ikääntymiseen käytettävistä lääkkeistä saa artikkelista: 'Metformin and Aging: A Review'. Metformiinia on käsitelty aika paljon tuossa ja tulokset ovat olleet hämmästyttäviä. Metformiini-ryhmissä kuolleisuus on ollut jopa puolta pienempää tutkimusjakson aikana.

        Jotkut ei-diabeetikot syövät jo nyt metformiinia sen hyödyllisyyden takia ja asian tiimoilta on puuhattu TAME-projektia.


      • Anonyymi

        "Minä olen hoitanut D2:seni tiukalla LCHF elämäntavalla yli 10 vuotta lääkärini ja diabeteshoitajieni siunauksella."

        Oman kertomasi mukaan ole saanut diabeteksesi kuriin laihtumalla 30 kiloa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Minä olen hoitanut D2:seni tiukalla LCHF elämäntavalla yli 10 vuotta lääkärini ja diabeteshoitajieni siunauksella."

        Oman kertomasi mukaan ole saanut diabeteksesi kuriin laihtumalla 30 kiloa...

        Jos karppaus auttaisi diabetekseen niin se auttaisi heti koska ihmisen glykogeenivarastot tyhjenevät noin vuorokaudessa. Sen sijaan vaikutus tulee kun laihtuu.

        Veku posteihin ei kannata vastata koska ne poistetaan ja vastauskin voi poistua.


    • Artikkeli löytyy kun googlaa 'Hallberg given Sagamore of the Wabash for work in diabetes research'. Ei siis mikään arvostettu palkinto vaan kunamaininta. Eikä edes tutkijoilta tms..

      • Anonyymi

        "tuhannet ihmiset ovat saaneet tämän kunnian, mukaan lukien David Letterman, Muhammed Ali ja nyt tohtori Hallberg."

        Tohtori on siis päässyt arvoiseensa seuraan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "tuhannet ihmiset ovat saaneet tämän kunnian, mukaan lukien David Letterman, Muhammed Ali ja nyt tohtori Hallberg."

        Tohtori on siis päässyt arvoiseensa seuraan?

        Juu. Taitaa ollakin karppaajien suurin saavutus palkinto saralla. Moni on kyllä tienannut hyvät rahat.


    • Tiedemiehistä löytyy lista heidän h-indeksinsä mukaisessa järjestyksessä. H-indeksi kertoo kuinka monta julkaisua ja kuinka monta viittausta heidän julkaisuihinsa on tehty. Lista löytyy kun etsii 'Highly Cited Researchers (h>100) according to their Google Scholar Citations public profiles'. Lista on järkevä indikaattori vain saman tieteenalan sisällä. Knuuti on sijalla 3410. Hallberg ei ole listalla.

      • Ravitsemustutkija Frank Hu on muuten tuolla listalla sijalla 9. Karppauksen suhteen hän on tehnyt tutkimusjulkaisun: 'Low-carbohydrate diets and all-cause and cause-specific mortality: Two cohort Studies'. Sen mukaan lihalla ja eläinrasvalla karppaaminen lisää reilusti kuolleisuutta. Kannattaa siis katsoa millaista dieettiä nämä "karppausgurut" suosittavat ja millaisia tieteellisiä saavutuksia he ovat aikaansaaneet.

        Hallbergillä on muuten optiojärjestely Virta healthissa. Tienanneet miljoonia jahka ja jos Virta Health myydään tai menee pörssiin. Karppaajien mukaan saatu luennointipalkkio tekee tutkijan epäilyttäväksi niin miten optiojärjestely jonka arvo riippuu suoraan tehdystä tutkimuksesta.


      • Anonyymi

        Mistä me tiedämme onko niissä totuuden henki?

        Ai niin Kaiholalta tuli juttu miten koerotat kipeiksi saadaan. Olis sunkin aika tutustua niihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä me tiedämme onko niissä totuuden henki?

        Ai niin Kaiholalta tuli juttu miten koerotat kipeiksi saadaan. Olis sunkin aika tutustua niihin.

        Rottakokeilla ei ole juurikaan arvoa.

        Jollet luota maailman arvosttuimpiin tiedemiehiin niin kehen sitten? "Guruihin" joilla ei ole alan opintoja mutta jotka lupaavat mitä sinä haluat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä me tiedämme onko niissä totuuden henki?

        Ai niin Kaiholalta tuli juttu miten koerotat kipeiksi saadaan. Olis sunkin aika tutustua niihin.

        Mikäköhän on Kaiholan koulutus? Parantaa kyllä koronaa magnesiumilla ja hydroksyklorokiinilla.

        'Miten magnesium ja hydroksyklorokiini toimivat COVID-19 tautia vastaan?'. Oikea vastaus on luonnollisesti etteivät toimi. Tunnollinen Karppaajahan ei ota koronarokotetta vaikka se oikeasti suojaa koronalta varsin hyvin. Miten itse iäkkäänä ja diabeetikkona, oletko ottanut rokotteet.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Mikäköhän on Kaiholan koulutus? Parantaa kyllä koronaa magnesiumilla ja hydroksyklorokiinilla.

        'Miten magnesium ja hydroksyklorokiini toimivat COVID-19 tautia vastaan?'. Oikea vastaus on luonnollisesti etteivät toimi. Tunnollinen Karppaajahan ei ota koronarokotetta vaikka se oikeasti suojaa koronalta varsin hyvin. Miten itse iäkkäänä ja diabeetikkona, oletko ottanut rokotteet.

        En tiedä mikä estää lentsun tarttumisen, mutta ole huoletta pari piikkiä on nahkaan tökätty.

        Eipä tuota ole opittu vielä estämään. Huhuja liikkuu notta D-vitamiini olis poikoo. Huhuja liikkuu notta sokurit alhaalle ja kolesterolit ylös niin tauti kiertää kaukaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä estää lentsun tarttumisen, mutta ole huoletta pari piikkiä on nahkaan tökätty.

        Eipä tuota ole opittu vielä estämään. Huhuja liikkuu notta D-vitamiini olis poikoo. Huhuja liikkuu notta sokurit alhaalle ja kolesterolit ylös niin tauti kiertää kaukaa.

        Ihmisen kolesteroliarvot laskevat kun kuolema lähestyy. Tuollainen ihminen kuolee sitten helpommin koronaan.

        D-vitamiini suojaa tartunnalta hiukan mutta deltamuunnos tarttuu niin helposti että kaikki rokottamattomat sairastivat siihen.


      • Anonyymi

        "Minä olen hoitanut D2:seni tiukalla LCHF elämäntavalla..."

        Oman kertomasi mukaan olet saanut diabeteksesi kuriin laihtumalla 30 kiloa, mikä lie totuus...


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe