Vein tänään mun 3v tyttären hoitoon ja siellä näin ihan kauheesti lapsia joilla oli todella epäsiistit vaatteet. Siis eräällä tytölläkin oli rikkinäiset collegehousut, todella ruskean likainen takki ja hiukset ihan takussa. En ymmärrä miten joku kehtaa antaa oman lapsen liikkua noin epäsiistinä. Neljän lapsen äitinä oon tosi tarkka siitä mitä puen heille päälle. En ikinä en siis ikinä antais mun lasten kulkea rikkinäisissä ja likasissa vaatteissa. ihan järkyttävän näköstä oikeesti!! Eihän tää asia mulle sinänsä kuulu ja kaikki tekee mitä tekee mut hei oikeesti.... ei oo musta mitenkään kauheen siistin näköstä jos on likaset ja rikkinäiset vaatteet. Niinku sanoin, tää asia ei mulle kuulu mutta voisitteko vaan pestä lastenne vaatteita ja pitää edes ehjiä housuja siis valoja päälle ny oikeesti. En ite tiiä tyylii mitään kauheempaa ku likaset ja rikkinäiset vaatteet.. hyi. Noh kertokaas mitä te mietititte tämmösestä. Omasta mielestä tosi inhottavaa antaa lasten kulkea likasissa vaatteissa..
Lapsilla likaiset ja rikkinäiset vaatteet, mitä mieltä?
Anonyymi
2
312
Vastaukset
- Anonyymi
Ite täysin samaa mieltä! Kattokaa nyt äidit mitä puette lapsillenne päälle. Todella noloa, jos lapsella likaiset vaattet. mun kaikki 6 lasta aina niin hienona ja puhtaana. :)
- Anonyymi
Mun kolmevuotias kyllä pitää itse huolta, että on asialliset vaatteet kun aamulla lähdetään, ei suostu lähtemään jos on väärän väriset sukat jalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374