Hei muistatteko Dino Crisis -pelisarjan?
Ajatelkaa jos joskus tulisi Dino Crisis 1 & 2 peleistä hyvät remaket tai HD Remasteroinnit PS5:lle ja muille konsoleille 🦖😍
Lisäksi tulisi jatkoa Dino Crisis 4 ja punapäinen pelihahmo Regina palaisi päähshmoksi 🙌😎
Tulispa Dino Crisis pelisarja joskus takaisin!
12
843
Vastaukset
- Anonyymi
Jos moni ihminen toivoo Dino Crisis Remakea, niin Capcom tekee sen:
https://mobile.twitter.com/dev1_official/status/946950859413364736
:)- Anonyymi
Eli tuohon Capcomin twiittiin vain kommentteja, että halutaan Dino Crisis Remake :)
- Anonyymi
Siis päähahmoksi :)
- Anonyymi
Dino Crisis 3:n voi unohtaa, koska se on ihan huono ja se lopetti pelisarjan -.-
- Anonyymi
Olen pelannut ja muistelisin että ihan hyvää viihdettä oli.
RE kopiointia, mutta kyllä se menetteli aikansa viihteenä.- Anonyymi
👍👍
- Anonyymi
Gran Turismo1 remaster olisi parasta autoilua samoin Colin MCrea-rally 1.
- Anonyymi
Eikös jotain huhua ole nyt liikkunut, että uusioversio tai joku olisi viimein tulossa? 🤔
- Anonyymi
Regina voisi olla tämän näköinen Remakessa:
https://stargamers.com.pe/index/2023/12/27/dino-crisis-fan-crea-un-remake-en-unreal-engine-5-y-puedes-jugarlo-gratis/ - Anonyymi
Dino Crisis on Playstation Storessa eli voit pelata sitä Playstation 4 ja Playstation 5 konsoleilla :)
Pitää olla se Premium tilaus ilmeisesti.- Anonyymi
Se ykkösosa vuodelta 1999.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391849En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81171
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919