Nyt olis mielen kiintosta kyseltävää... työ kaverini ja pari kaveria on kirjottaneet tälle [email protected] selvännäkijälle. Ovat kehuneet itse kukin.. että onkos täällä joku ottanut tulkintaa tältä ja mitä on kokemuksia??
Elämän virta näkijä?
41
5399
Vastaukset
- Anonyymi
Ja oon sama ku edellinen. Että maksaako oikeesti vaan 40 euroa vai tuleeko jotain lisä maksuja jos haluaa jotain kysyä lisää ??
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia omaan. Olen kysynyt häneltä useamman kerran mainitsemaasi hintaan. Kysymysten määrää ei ole rajoittanut. Jos en täysin vastausta ymmärtänyt, täsmentävistä lisäkysymyksistä ei ole veloitettu.
Erittäin ystävällinen viestitellessään. Jos hän ei jotain näkemäänsä pysty tulkitsemaan, kertoo sen. Tarkan ajankohdan näkeminen saattaa tuottaa vaikeuksia. - Anonyymi
Tämä on sinulta jo toinen samanlainen aloitus ev.stä. Samat jutut, työkaveilta kysytty. Jos kehuvat niin miksi kysyt asiaa täällä? Sulla taitaa olla asiakkaat vähissä. Ja ylläpito varmaan antaa muidenkin mainostaa itseään yhteystiedoilla, koska se näköjään hyväksytään tältäkin
- Anonyymi
En usko EV:n olevan aloittaja. Toiset haluavat vaan kuulla kokemuksia laajemmalta kuin tuttavapiiriltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko EV:n olevan aloittaja. Toiset haluavat vaan kuulla kokemuksia laajemmalta kuin tuttavapiiriltään.
Nämä lähes kaikki tässä ketjusa mitä ilmesemmin EV omaa kirjotusta. Ihan niikko muissaki missä häntä "kehutaan"
huiphaiphassuttelua . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä lähes kaikki tässä ketjusa mitä ilmesemmin EV omaa kirjotusta. Ihan niikko muissaki missä häntä "kehutaan"
huiphaiphassuttelua .Niinku Naomin kohdallakin. Yks kehuu joka ketjussa, näkijä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huiphaiphassuttelua .Anteeksi vaan, mutta väärässä olet.
Kerroin omista kokemuksistani (23.8.)
Täällä on näköjään ihmeellisiä mustamaalaajia! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku Naomin kohdallakin. Yks kehuu joka ketjussa, näkijä itse?
Harittaako pahasti eli minne päin silmäsi sojottaa jos olet nähnyt vain yhden näissä ketjuissa kehuvan Naomia? On Suomen tänhetken kuumin, tunnetuin ja tunnustetuin näkijä ja toiminu kymmeniä vuosia että yksikö häntä täällä kehuu? Ja että näkijä itse, lapsellista. Kannatttaisko hiukan noita salapoliisikykyjä vielä kehittää ja ottaa sen verran selvää ettei nyt lähtisi jotain luukkuennustelijoita vertaamaan aitoihin näkijöihin..
- Anonyymi
Minäkin haluaisin tietoa hänen ennustusistaan
- Anonyymi
No tässä tulee tietoa: Ovat samaa huttua kuin muidenkin vastaavien "ennustukset".
- Anonyymi
uskaltaako hänelle kirjoittaa, saako rahalle vastinetta vai jotain ympäripyöreitä vastauksia
- Anonyymi
Uskaltaa kirjoittaa, ei se pelottava ole. Mutta rahoille et saa vastinetta.
- Anonyymi
Onkohan joku ottanut elämän virralta ennustuksen lähiaikoina. Ovatkohan ennustukset toteutuneet millä aikavälillä.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä ennustuksen mut ihmetyttää miten sähköpostilla saa näkyjä tulevaisuudesta. Hintakin on hieman korkea
- Anonyymi
https://selvannakija.webnode.fi/yhteystiedot/ tässä toinen todella pätevä,luultavasti saa ns mainostaa täällä kun elämänvirtakin saa
- Anonyymi
TÄMÄ
- Anonyymi
Eipä toteutuneet tuonkaan ennustukset sen enempää kuin elämänvirran.
- Anonyymi
Minulle kyllä meni ihan nappiin ennustus ei ev vaan tämä toinen. Mietin että pitääkö ev.n mainostaa näin paljon kun hänellä on myös facessa sivut
- Anonyymi
Tekeeköhän ev vielä ennustuksia
- Anonyymi
Haluaisin kuulla hänestä enemmän. Onkohan hänen ennustukset toteutuneet.
- Anonyymi
Ei ole toteutuneet. Säästä rahasi.
- Anonyymi
Yhtä hyvä tai huono kuin Naomi. Ei tuulesta kuitenkaan tempaa juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä hyvä tai huono kuin Naomi. Ei tuulesta kuitenkaan tempaa juttuja.
Naomii on iha turha verrata muihi. Paras kaikista. Oon käynny monilla ja tiiän mistä puhun. Kyllä aidon tunnistaa kun kohdalle sattuu. Ihan uskomattomii lurituksii oon erinäsilläkii ennustajilla käynny kuuntelemas että olin jo ihan solmus kun yks sano sitä ja toinen tätä ja täyttä puutaheinää. Puhumattakaa että paljonko hassasin niihin turhaan mun rahoja.
- Anonyymi
Missä Elämän virta asuu
- Anonyymi
postilaatikossa?
- Anonyymi
Ei kuulu asiakkaille eikä muutenkaan missä hän asuu
- Anonyymi
Ei kuulu tänne missä ketäkin asuu. Monilla näkijöillä on salainen numero sekä osoitepalvelut
- Anonyymi
Ottaako hän vastaan livenä.
- Anonyymi
Ei koronan takia ja ikänsä takia kuulemma... mut suosittelen niitä sähköpostitulkintoja!!!! Ei oo kallis ja näkee oikeesti
- Anonyymi
Juu, minäkin pidän häntä oikeana näkijänä. On heitä muutama muukin.
- Anonyymi
Tällaisen löysin tuolta yhdestä topicista näistä sähköposti"tulkinnoista," että enköhän ainakin itse mene tältä pohjalta--
"Ei kannata teettää kyllä yhtään mistään jos jonkun aidon näkijän selvänäkötulkinnan tahdot. Minulle on Naomi M. joitakin vuosia siten asian sanonut, sanoi ettei aidot tee s-postitulkintoja, koska sellainen ei ole mahdollista. Että jos joku tekee, voi olla varma ettei kyseessä ainakaan mikään oikea näkijä ole, vaan kyseessä on ihan vaan kusetus. Ihan noin sen sanoi. Toimii kuulemma vain jos tapaa henkilökohtaisesti tai sitten jonkun puhelimen kautta." - Anonyymi
Miksi kyselet kun olet jo kuullut työkavereilta hinnan, keston jne niin miksi täältä vielä? No siksi kun sinulla ei ole työkavereita mut oli pakko vetää hatusta jotain. Että ait taas mainostettu
Tästä o tullut elämävirran ja nomin mainos palsta
Kaikkista muista poistetaan yhteystiedot mutta näistä ei. Joten rupees ylläpitäjä vähän pyyhkimään näitä tietoja. - Anonyymi
Elämänvirta on nähnyt minulle nappiin. Antanut uskoa että onnistun vaikeassa ihmissuhdeasiassa. Antannut pieniä vinkkejä miten toimia tietyn ihmisen suhteen. Vastaa ystävällisesti. Ihana ihminen
Kiitollinen hänelle! - Anonyymi
Samat sanat on luotto näkijäni
- Anonyymi
Minkä hintainen on?
- Anonyymi
Ei ole kallis on 40 euroa ainakin viimeksi ja saa esittää paljon kysymyksiä myös lisä kysymyksiä. olen kysynyt useasti eri asioita siltä ja on tiennyt
- Anonyymi
Mäkin laitoin sitten hänelle just viestiä.. voin tulla kertomaan sit kokemuksista !
- Anonyymi
Kysyitkö tästä sodasta?
- Anonyymi
Milloin kerrot kokemuksesi
- Anonyymi
On paras näkijä tai tulkitsija jolta oon tulkinnan ottanut että voin suositella
- Anonyymi
Mulle siis aiemmin sano tästä sodasta päivälleen oikein !!! ite en uskonu vielä sillon joten kysyin. ja mulla on tuo kirjallisena . on tiennyt ällistyttävästi paljon muutakin mun elämääni
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436