Elämän virta näkijä?

Anonyymi

Nyt olis mielen kiintosta kyseltävää... työ kaverini ja pari kaveria on kirjottaneet tälle [email protected] selvännäkijälle. Ovat kehuneet itse kukin.. että onkos täällä joku ottanut tulkintaa tältä ja mitä on kokemuksia??

41

5399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja oon sama ku edellinen. Että maksaako oikeesti vaan 40 euroa vai tuleeko jotain lisä maksuja jos haluaa jotain kysyä lisää ??

• Anonyymi

Hyviä kokemuksia omaan. Olen kysynyt häneltä useamman kerran mainitsemaasi hintaan. Kysymysten määrää ei ole rajoittanut. Jos en täysin vastausta ymmärtänyt, täsmentävistä lisäkysymyksistä ei ole veloitettu.

Erittäin ystävällinen viestitellessään. Jos hän ei jotain näkemäänsä pysty tulkitsemaan, kertoo sen. Tarkan ajankohdan näkeminen saattaa tuottaa vaikeuksia.

• Anonyymi

Tämä on sinulta jo toinen samanlainen aloitus ev.stä. Samat jutut, työkaveilta kysytty. Jos kehuvat niin miksi kysyt asiaa täällä? Sulla taitaa olla asiakkaat vähissä. Ja ylläpito varmaan antaa muidenkin mainostaa itseään yhteystiedoilla, koska se näköjään hyväksytään tältäkin

• Anonyymi

En usko EV:n olevan aloittaja. Toiset haluavat vaan kuulla kokemuksia laajemmalta kuin tuttavapiiriltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko EV:n olevan aloittaja. Toiset haluavat vaan kuulla kokemuksia laajemmalta kuin tuttavapiiriltään.

Nämä lähes kaikki tässä ketjusa mitä ilmesemmin EV omaa kirjotusta. Ihan niikko muissaki missä häntä "kehutaan"
        huiphaiphassuttelua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä lähes kaikki tässä ketjusa mitä ilmesemmin EV omaa kirjotusta. Ihan niikko muissaki missä häntä "kehutaan"
        huiphaiphassuttelua .

Niinku Naomin kohdallakin. Yks kehuu joka ketjussa, näkijä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huiphaiphassuttelua .

Anteeksi vaan, mutta väärässä olet.
        Kerroin omista kokemuksistani (23.8.)

Täällä on näköjään ihmeellisiä mustamaalaajia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku Naomin kohdallakin. Yks kehuu joka ketjussa, näkijä itse?

Harittaako pahasti eli minne päin silmäsi sojottaa jos olet nähnyt vain yhden näissä ketjuissa kehuvan Naomia? On Suomen tänhetken kuumin, tunnetuin ja tunnustetuin näkijä ja toiminu kymmeniä vuosia että yksikö häntä täällä kehuu? Ja että näkijä itse, lapsellista. Kannatttaisko hiukan noita salapoliisikykyjä vielä kehittää ja ottaa sen verran selvää ettei nyt lähtisi jotain luukkuennustelijoita vertaamaan aitoihin näkijöihin..

• Anonyymi

Minäkin haluaisin tietoa hänen ennustusistaan

• Anonyymi

No tässä tulee tietoa: Ovat samaa huttua kuin muidenkin vastaavien "ennustukset".

• Anonyymi

uskaltaako hänelle kirjoittaa, saako rahalle vastinetta vai jotain ympäripyöreitä vastauksia

• Anonyymi

Uskaltaa kirjoittaa, ei se pelottava ole. Mutta rahoille et saa vastinetta.

• Anonyymi

Onkohan joku ottanut elämän virralta ennustuksen lähiaikoina. Ovatkohan ennustukset toteutuneet millä aikavälillä.

• Anonyymi

Haluaisin kyllä ennustuksen mut ihmetyttää miten sähköpostilla saa näkyjä tulevaisuudesta. Hintakin on hieman korkea

• Anonyymi
      • Anonyymi

TÄMÄ

• Anonyymi

Eipä toteutuneet tuonkaan ennustukset sen enempää kuin elämänvirran.

• Anonyymi

Minulle kyllä meni ihan nappiin ennustus ei ev vaan tämä toinen. Mietin että pitääkö ev.n mainostaa näin paljon kun hänellä on myös facessa sivut

• Anonyymi

Tekeeköhän ev vielä ennustuksia

• Anonyymi

Haluaisin kuulla hänestä enemmän. Onkohan hänen ennustukset toteutuneet.

• Anonyymi

Ei ole toteutuneet. Säästä rahasi.

• Anonyymi

Yhtä hyvä tai huono kuin Naomi. Ei tuulesta kuitenkaan tempaa juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä hyvä tai huono kuin Naomi. Ei tuulesta kuitenkaan tempaa juttuja.

Naomii on iha turha verrata muihi. Paras kaikista. Oon käynny monilla ja tiiän mistä puhun. Kyllä aidon tunnistaa kun kohdalle sattuu. Ihan uskomattomii lurituksii oon erinäsilläkii ennustajilla käynny kuuntelemas että olin jo ihan solmus kun yks sano sitä ja toinen tätä ja täyttä puutaheinää. Puhumattakaa että paljonko hassasin niihin turhaan mun rahoja.

• Anonyymi

Missä Elämän virta asuu

• Anonyymi

postilaatikossa?

• Anonyymi

Ei kuulu asiakkaille eikä muutenkaan missä hän asuu

• Anonyymi

Ei kuulu tänne missä ketäkin asuu. Monilla näkijöillä on salainen numero sekä osoitepalvelut

• Anonyymi

Ottaako hän vastaan livenä.

• Anonyymi

Ei koronan takia ja ikänsä takia kuulemma... mut suosittelen niitä sähköpostitulkintoja!!!! Ei oo kallis ja näkee oikeesti

• Anonyymi

Juu, minäkin pidän häntä oikeana näkijänä. On heitä muutama muukin.

• Anonyymi

Tällaisen löysin tuolta yhdestä topicista näistä sähköposti"tulkinnoista," että enköhän ainakin itse mene tältä pohjalta--

"Ei kannata teettää kyllä yhtään mistään jos jonkun aidon näkijän selvänäkötulkinnan tahdot. Minulle on Naomi M. joitakin vuosia siten asian sanonut, sanoi ettei aidot tee s-postitulkintoja, koska sellainen ei ole mahdollista. Että jos joku tekee, voi olla varma ettei kyseessä ainakaan mikään oikea näkijä ole, vaan kyseessä on ihan vaan kusetus. Ihan noin sen sanoi. Toimii kuulemma vain jos tapaa henkilökohtaisesti tai sitten jonkun puhelimen kautta."

• Anonyymi

Miksi kyselet kun olet jo kuullut työkavereilta hinnan, keston jne niin miksi täältä vielä? No siksi kun sinulla ei ole työkavereita mut oli pakko vetää hatusta jotain. Että ait taas mainostettu

Tästä o tullut elämävirran ja nomin mainos palsta

Kaikkista muista poistetaan yhteystiedot mutta näistä ei. Joten rupees ylläpitäjä vähän pyyhkimään näitä tietoja.

• Anonyymi

Elämänvirta on nähnyt minulle nappiin. Antanut uskoa että onnistun vaikeassa ihmissuhdeasiassa. Antannut pieniä vinkkejä miten toimia tietyn ihmisen suhteen. Vastaa ystävällisesti. Ihana ihminen
      Kiitollinen hänelle!

• Anonyymi

Samat sanat on luotto näkijäni

• Anonyymi

Minkä hintainen on?

• Anonyymi

Ei ole kallis on 40 euroa ainakin viimeksi ja saa esittää paljon kysymyksiä myös lisä kysymyksiä. olen kysynyt useasti eri asioita siltä ja on tiennyt

• Anonyymi

Mäkin laitoin sitten hänelle just viestiä.. voin tulla kertomaan sit kokemuksista !

• Anonyymi

Kysyitkö tästä sodasta?

• Anonyymi

Milloin kerrot kokemuksesi

• Anonyymi

On paras näkijä tai tulkitsija jolta oon tulkinnan ottanut että voin suositella

• Anonyymi

Mulle siis aiemmin sano tästä sodasta päivälleen oikein !!! ite en uskonu vielä sillon joten kysyin. ja mulla on tuo kirjallisena . on tiennyt ällistyttävästi paljon muutakin mun elämääni

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7313
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4430
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3473
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2134
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1783
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1731
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1495
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe