kysymys

teille

Köyhinä opiskelijoina ollaan mietitty (ei vielä kysytty mistään)että voiko kihlat ostaa osamaksulla? siis vaikka olisi tyyliin 120e kihlat yhteensä? Meille nää "halppis"kihlat ei merkkaa, vähä raha ei vähennä rakkautta, toisin kuin joillakin näyttää ikävä kyllä käyvän..

9

1627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polly

      Miks ei vaan säästää kunnes on rahaa?
      En tiedä mist sust tuntuu mut mä kyl tykkään siitä että mun sormus on mun. Jos ei osaa oottaa kunnes on varaa, ehkei kannattais sellast päätöstä ottaa ollenkaan.

      • Laikku

        Ihan naurettava perustelu Pollylta! Jos halpa sormus ei kelpaa niin menkää kihloihin ilman sormuksia ja ostakaa kalliit sitten kun on varaa! Ei kihloihinmeno saisi olla varakkuudesta kiinni. Jos se on niin silloin olkaa menemättä. Älkää nyt ihmeessä antako kihlauksenne johtua jostain sormuksesta!


      • näinhän se on
        Laikku kirjoitti:

        Ihan naurettava perustelu Pollylta! Jos halpa sormus ei kelpaa niin menkää kihloihin ilman sormuksia ja ostakaa kalliit sitten kun on varaa! Ei kihloihinmeno saisi olla varakkuudesta kiinni. Jos se on niin silloin olkaa menemättä. Älkää nyt ihmeessä antako kihlauksenne johtua jostain sormuksesta!

        kihlaus on sopimus avioliiton solmimisesta. Piste. Kihlasormus on sen ulkoinen merkki, siis sivuseikka. Sormusta ei tarvita. Voi myös ostaa nyt halvat sormukset ja myöhemmin uudet. Sormus on vain sormus...


      • Säästeliäs
        näinhän se on kirjoitti:

        kihlaus on sopimus avioliiton solmimisesta. Piste. Kihlasormus on sen ulkoinen merkki, siis sivuseikka. Sormusta ei tarvita. Voi myös ostaa nyt halvat sormukset ja myöhemmin uudet. Sormus on vain sormus...

        Toisaalta turhaan tuhlaa kaksiin sormuksiin? Siis jos ostaa ensiksi halvat ja sitten myöhemmin kalliimmat.

        Jos haluaa tietynlaiset sromukset ja ei ole niihin heti varaa niin mä ehdottasin kanssa sitä säästämistä. Ei heti kihlautuessa tarvitse olla sormuksia. Mutta jos se on teille tärkeää niin odottakaa.


    • Ainakin näin

      Ainakin Anttila, Hobby Hall yms. myyvät jonkin verran sormuksia, joihin voi saada osamaksun. Samoin tietysti Visa-ominaisuudella voit ostaa luotolle. Onnea teille!

      • Tane_k

        Ei kannata köyhän ostaa postimyyntien osamaksulla. Korot niissä ovat ihan mojovat, joten sormukset tulevat lopulta aika kalliiksi.


    • niitä

      sormuksia vielä halvemmallakin, eikä niihin pakko oo kaiverruttaa mitään. Ostakaa kivat halvat sormukset, jotka miellyttää silmää, ei niide tarvii olla "varsinaiset kihlat". Meil ei ollu kihlasormuksii ollenkaan.

    • Leila

      me ostimme opiskelija-aikoinamme kihlat, maksoivat jotakuinkin parisataa markkaa kpl.

      ohkaiset tietysti, naarmuilla ja solmussa käytön jälkeen. vihkisormuskin sitä samaa luokkaa, pikku timanteilla kuitenkin

      vähän "rikastuttiin" eli päästiin tienesteille, vietiin sormukset sepälle ja vähän romukultaa mukaan. Teki molemmille uudet leveämmät, käytössä kestävät. Kaiversi ja kiinnitti ne samat pikku timantitkin minun sormukseeni.

      joku voi sanoa ettei tunnesyistä voi sulattaa vanhaa kihlasormusta mutta me katsottiin että se tunne on tärkeämpi, kihla on vain kultaa.

    • Tuleva hääpari

      n_n
      Elkää hötkyilkö sormusten kanssa. Etsikää mieleisiä. Niitäkin löytyy halvalla. Meillä kihlat makso yhteensä 96€ eli ne oli 48€/kpl ja on niin omat kun vaan voi olla. Vihkisormus maksoi 69€ ja on niin pirskutin nätti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2053
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1525
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1394
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1271
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1186
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1115
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1047
    Aihe