kysymys

teille

Köyhinä opiskelijoina ollaan mietitty (ei vielä kysytty mistään)että voiko kihlat ostaa osamaksulla? siis vaikka olisi tyyliin 120e kihlat yhteensä? Meille nää "halppis"kihlat ei merkkaa, vähä raha ei vähennä rakkautta, toisin kuin joillakin näyttää ikävä kyllä käyvän..

9

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polly

Miks ei vaan säästää kunnes on rahaa?
      En tiedä mist sust tuntuu mut mä kyl tykkään siitä että mun sormus on mun. Jos ei osaa oottaa kunnes on varaa, ehkei kannattais sellast päätöstä ottaa ollenkaan.

• Laikku

Ihan naurettava perustelu Pollylta! Jos halpa sormus ei kelpaa niin menkää kihloihin ilman sormuksia ja ostakaa kalliit sitten kun on varaa! Ei kihloihinmeno saisi olla varakkuudesta kiinni. Jos se on niin silloin olkaa menemättä. Älkää nyt ihmeessä antako kihlauksenne johtua jostain sormuksesta!

• näinhän se on
        Laikku kirjoitti:

Ihan naurettava perustelu Pollylta! Jos halpa sormus ei kelpaa niin menkää kihloihin ilman sormuksia ja ostakaa kalliit sitten kun on varaa! Ei kihloihinmeno saisi olla varakkuudesta kiinni. Jos se on niin silloin olkaa menemättä. Älkää nyt ihmeessä antako kihlauksenne johtua jostain sormuksesta!

kihlaus on sopimus avioliiton solmimisesta. Piste. Kihlasormus on sen ulkoinen merkki, siis sivuseikka. Sormusta ei tarvita. Voi myös ostaa nyt halvat sormukset ja myöhemmin uudet. Sormus on vain sormus...

• Säästeliäs
        näinhän se on kirjoitti:

kihlaus on sopimus avioliiton solmimisesta. Piste. Kihlasormus on sen ulkoinen merkki, siis sivuseikka. Sormusta ei tarvita. Voi myös ostaa nyt halvat sormukset ja myöhemmin uudet. Sormus on vain sormus...

Toisaalta turhaan tuhlaa kaksiin sormuksiin? Siis jos ostaa ensiksi halvat ja sitten myöhemmin kalliimmat.

Jos haluaa tietynlaiset sromukset ja ei ole niihin heti varaa niin mä ehdottasin kanssa sitä säästämistä. Ei heti kihlautuessa tarvitse olla sormuksia. Mutta jos se on teille tärkeää niin odottakaa.

• Ainakin näin

Ainakin Anttila, Hobby Hall yms. myyvät jonkin verran sormuksia, joihin voi saada osamaksun. Samoin tietysti Visa-ominaisuudella voit ostaa luotolle. Onnea teille!

• Tane_k

Ei kannata köyhän ostaa postimyyntien osamaksulla. Korot niissä ovat ihan mojovat, joten sormukset tulevat lopulta aika kalliiksi.

• niitä

sormuksia vielä halvemmallakin, eikä niihin pakko oo kaiverruttaa mitään. Ostakaa kivat halvat sormukset, jotka miellyttää silmää, ei niide tarvii olla "varsinaiset kihlat". Meil ei ollu kihlasormuksii ollenkaan.

• Leila

me ostimme opiskelija-aikoinamme kihlat, maksoivat jotakuinkin parisataa markkaa kpl.

ohkaiset tietysti, naarmuilla ja solmussa käytön jälkeen. vihkisormuskin sitä samaa luokkaa, pikku timanteilla kuitenkin

vähän "rikastuttiin" eli päästiin tienesteille, vietiin sormukset sepälle ja vähän romukultaa mukaan. Teki molemmille uudet leveämmät, käytössä kestävät. Kaiversi ja kiinnitti ne samat pikku timantitkin minun sormukseeni.

joku voi sanoa ettei tunnesyistä voi sulattaa vanhaa kihlasormusta mutta me katsottiin että se tunne on tärkeämpi, kihla on vain kultaa.

• Tuleva hääpari

n_n
      Elkää hötkyilkö sormusten kanssa. Etsikää mieleisiä. Niitäkin löytyy halvalla. Meillä kihlat makso yhteensä 96€ eli ne oli 48€/kpl ja on niin omat kun vaan voi olla. Vihkisormus maksoi 69€ ja on niin pirskutin nätti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe