Kokeilumielessä kolmen päivän ajan

Anonyymi

aion kirjoitella etupäässä nimimerkillä Anonyymi.
Täällä väitettiin että minut kyllä tunnistaa ja että minulla on joko tietty "maneeri".
Haastan muutkin palstan rekatut mukaan puskaan leikkimään piilosta.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään väliä millä kirjoitat. Kirjaimet on kaikilla samanlaiset.

    • Anonyymi

      Ei olla kiinnostuneita sinusta.

    • Anonyymi

      80 plussasta lapsettaa. Ei herttileijaa !!!

    • Anonyymi

      EEVK.

    • Anonyymi

      😂😂😂 Ihan oikein kolmen päivän
      ajan.

    • Anonyymi

      Henkilö pitää itseään suurena kirjailijana ja taso on tämä.

    • Anonyymi

      Vanhuus ei tule yksin. Sääliksi käy.

    • Makriina

      Puskikset säikähtivät.
      Mahtuuhan palstalle, antakaa nyt vähän tilaa, vai ettekö huoli parveenne enää muita?

      • Anonyymi

        Makriinakin alkanut rasistiksi, nimittlelee ja halveksii anonyyminä kirjpittavia ja yleistää saman nippuun muutanan asiattoman kirjoittajan mukaan. Samalla kun siuna kaikkein törkeimmän nikillä solvaajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makriinakin alkanut rasistiksi, nimittlelee ja halveksii anonyyminä kirjpittavia ja yleistää saman nippuun muutanan asiattoman kirjoittajan mukaan. Samalla kun siuna kaikkein törkeimmän nikillä solvaajan.

        Kun ikää tulee arviointi- ja arvostelukyky alkaa pettää. On sen vietävissä,
        joka eniten ja pahinta ääntä pitää, kun erehtyy luulemaan, että se on suosituin.


    • Tähän mennessä kokeilu on sujunut hyvin.
      Lähes 90% arvailuista on menneet pieleen, elikkä vaikka kuinka uskoisi voivansa päätellä anonyymin tekstistä onko takana joku rekattu nimimerkki, niin on periaatteessa helppoa pysyä anonyyminä, jos vähänkään yrittää.
      Jatkan ainakin huomenna, osallistuen keskusteluihin etupäässä anonyyminä,

      • Anonyymi

        Minä tunnistan sinut puskista. Olen aina tunnistanut, mutta eipä ole syytä niitä kommentoida.
        Nyt vaan totean, että olet huvittava.


      • Anonyymi

        Ei ola kiinnostuneita sinun piilokirjoutuksistasi. Oletko todella jo yli 70 vuotta ?
        Vai 7 ?


      • Anonyymi

        Oletatko, että sinua on etsitty puskista?
        Näyttää, että sinua kiusitaan eli tehdään arvailua kuten näillä palstoilla on vuosia tehty ja joka on kirjoittajia ärsyttänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletatko, että sinua on etsitty puskista?
        Näyttää, että sinua kiusitaan eli tehdään arvailua kuten näillä palstoilla on vuosia tehty ja joka on kirjoittajia ärsyttänyt.

        Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
        En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
        Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
        Kirjoitan tämän rekattuna, mutta jatkan kokeilua ainakin tämän päivän vielä.
        Torstai on toivoa täynnä!


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
        En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
        Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
        Kirjoitan tämän rekattuna, mutta jatkan kokeilua ainakin tämän päivän vielä.
        Torstai on toivoa täynnä!

        Olen samaa mieltä, että elämä on tylsää, jos pitää jatkuvasti luulottelua kuka kukin on, kuten ystäväsi korppis tekee.

        Elämä on myös tosi tylsää myös silloin, jos tekee, kun tekee tuollaisen aloituksen, kuin tämän ketjun aloitus on.

        Elämä on myös tylsää, jos palstakirjoittelu on noin hiton tärkeää.

        Itse olen sortunut lukemaan näitä palstoja nyt koronan aikana ja todellakin toivon, että nopeasti pääsisin normaalin elämään.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
        En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
        Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
        Kirjoitan tämän rekattuna, mutta jatkan kokeilua ainakin tämän päivän vielä.
        Torstai on toivoa täynnä!

        "rauhankyyhkyn"
        ???


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Olen tietoinen siitä, mutta halusin todistaa itselleni että tällainen arvailu on usein vain juuri sitä...laukauksia pimeään.
        En usko että minua on etsitty puskista erityisemmin, niin kiinnostava en ole, mutta on täällä jokunen joka olisi kiinnostunut ampumaan rauhankyyhkyn alas taivaalta; pimeässä sohiminen ja alasampuminen näyttää muodostuneen palstalaisten mielihuviksi.
        Tarvii elämä olla tylsää ja vailla sisältöä jos ei ole muuta hauskaa kuin jäljittää, vainota, haastaa riitaa tuntemattomien kirjoittajien kanssa.
        Kirjoitan tämän rekattuna, mutta jatkan kokeilua ainakin tämän päivän vielä.
        Torstai on toivoa täynnä!

        Tarvii olla elämä tylsää, kun tonkii vielä arkistotkin, kun on vihreänä kateudesta jonkun takarivityynen saadessa osakseen kiitosta ja lämmintä vastaanottoa.


    • Anonyymi

      Tajuatko minne lapsen tasolle olet vajonnut ? Ei tule kirjallisuuden nobelia.

    • Anonyymi

      Vanhuudenseniiliys teettää kaikenlaista huvittavaa.

    • Anonyymi

      On nämä palstat menneet tylsiksi, tämän totean ja poistun.

      • Anonyymi

        Olisit itse yrittänyt piristää tätä tylsyyttä!


    • Anonyymi

      Syksyn merkkejä on ilmassa, ja syyspalttoita voi alkaa nostella tuulettumaan.
      Merkit viittaavat siihen. että Suomeen tulossa kunnon talvi nietokset korkeat.
      Riittää aurausmiehille, ja lumenkolaajille töitä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4838
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      305
      3685
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2745
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2669
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      145
      2220
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2006
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1890
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1584
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1502
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      26
      1458
    Aihe